Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victoria Milan !!!

Vierailija
15.02.2012 |

Kuinka moni teistä on varattujen salaista seuraa mainostavalla Victoria Milanin sivuilla. Onko onnistanut ketä ?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, mut noistakin 90% on maksullisia naisia = YÖK!

Jos olis vaan joku muu keino kun huora tai kapakasta löytyvä irtolainen jonka kanssa vois olla intiimisti niin olis kyllä kiva.

Mistä muualta tunteiltaan uskollinen mutta seksuaalisesti epätoivoinen tavallinen mies vois kuvitellakaan etsivänsä seuraa?

Vierailija
62/79 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20vuotias nainen ja ollut sivustolla jo parin kuukauden ajan. Yhteydenottoja on tullut aivan huimat määrät, satoja! Ja yhden olen tavannutkin. Mutta ihmettelen tuota kommenttia, että ilman rahaa ei voi tehdä mitään. Minä en ainakaan ole maksanut penniäkään ja pystyn tekemään sivuilla kaikkea, kirjoittamaan, chattaa yms... Suosittelen, itse olen aivan koukussa, illat menee mukavasti sivujen saloissa :D ja tosiaan vielä sellainen kommentti, kun aikaisemmin oli sanottu, että kuvalliset huoria tai feikkejä, itselläni on kolme ihan kunnon kuvaa vain pienillä sumennuksilla..enkä huoran hommia kyllä harrasta! :D

-tyytyväinen nuori neiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näköjään sen lystin maksaa. Profiilin voi luoda. Ja toisten profiileja selata perushaulla,ei muulla. Profiili kuvan näkee. Ei muuta. Jos joku on käynyt omaa profiiliasi katsomassa sitä ei näe että kuka ennenkuin maksaa. Mutta viestejä et voi lähettää etkä lukea jollet maksa muutamaa kymppiä kuukaudessa. Mutta mukavaa jos naiset saa ilmaiseksi olla. Niitä onkin siellä yllättävän paljon..

Vierailija
64/79 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pateboy!!siis sinne e-mailiin!!

Mukava juttu! :-) Ratsastaja..

Odottelen täällä sinun..

Viestiäsi.

Vierailija
65/79 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä: haluan@pan.nu saat kuvan..

Käyttäjätunnus sosnaut

Vietetään nautinnollisia hetkiä.

Vierailija
66/79 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskuri.net on kuollu sivusto. siellä ole vilkasta kun gäy osastolla. olettelko muuten ajatellu miten paljon on deitty ym mainokisia joka hiton sivulla. jokainen maksaa maltaita ja miehet ei aianakaan voi tehdä kun profiilin ilmaiseksi ja kaikki muu sit maksaa.

no miehethän on tottuneet jo maksamaan kaiken aina. niin erossakin kaikki lankeaa miehelle :)

se siitä tasaarvosta....

Vierailija
67/79 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pateboy!!siis sinne e-mailiin!!

Mukava juttu! :-) Ratsastaja..

Odottelen täällä sinun..

Viestiäsi.

laitoin sulle eilen viestiä sinne..eikö tullut perille..??..vieläpä kuvalla!

Vierailija
68/79 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuosta Iskurista, vaikuttaa todellakin kuolleelta Etelä-Karjalaisen varatun, rouvaseuraa hakevan miehen kannalta. Mielestäni johtuu enimmäkseen siitä että kukaan ei tunne sivustoa. Paikallislehdessä oli talvella artikkeli näistä deitti jutuista ja suunnilleen kaikki muut itseään mainostavat palvelut oli kerrottu mutta ei Iskuria.

Pitänee laittaa itse iskurin mainos suomi24:sen paikallisiin keskusteluihin. Menisiköhän läpi paikallislehden tekstaripalstalla? Siellä kun tuntuu olevan aika tiukka sensuuri.

Iskurihan on ihan loistava deittipalvelu, sen olemassaolosta pitää vaan saada tieto paikallisille naisille.

VM olisi kyllä muuten ihan loistava mutta nykyisellään ei anna mitään maksuhaluttomalle miehelle. Lisäksi VM myös sensuroi omaa mainostekstiä niin että siellä ei voi olla edes viittausta Iskurin ilmoitukseen, tai mitään muutakaan vihjaavaa. Itse ihmetellyt että onko sitten niin että vaikka joku daami kiinnostuisikin profiilistani, niin tyssääkö homma siihen kun en voi viestittää takaisin? Voinko edes lukea mahdollista saapunutta viestiä siellä? Voiko nainen lähettää viestissään esim. privaatin anonyymi meilinsä?

Mutta - mainostakaamme ilmaista Iskuria!

Vierailija
69/79 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että me naiset voisimme keskenämme viestitellä ja tapailla sen Victoria Milanin palstoilla? Onko kokemuksia?

Vierailija
70/79 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyty sanoa, että ei oikeastaan tarvitse kuin valikoida, kenet haluaa tavata. Ainakin omassa tapauksessani. Yhteydenottoja on tullut kymmeniä (viestejä).

Toistaiseksi en ole tosin ketään vielä tavannut, epäröin edelleen.

Hei, haluaisitko oikeasti poimia sieltä itsellesi panomiehen? Millaisia ehdotuksia olet saanut?

Vierailija
71/79 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo yhteyksissä ja toinen pitäisi tavata viikon päästä:) toivottavasti on niin kova ja kykenevä panomies,kuin itseään mainostaa;D

Toisesta olen kyllä henkisessä mielessä enempi kiinnostunut:)Mutta naisella on siellä paljon valinnan varaa ja tosiaan huonommat jäävät lehdelle soittelemaan!Hyvä sivusto!

Vierailija
72/79 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kahdella eri työmatkalla treffit kahden eri miehen kanssa.

Sivusto on kuin luotu naiselle

Vierailija
73/79 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä oikeesti vaivaa?!!! Mihin tää maailma on menossa? Jos ei oma mies/ Nainen riitä niin jätä se ja ala elämään sinkkuna? sillon voit lykkiä ja kykkiä ketä haluat ilman että tarvitsee pettää.... Ja älkääkä sanoko että ei se jättäminen oo niin helppoa, ja no lasten takia ollaan yhdessä ja no uutta ja jännää elämään.. Paskan marjat sanon minä! Noi selitykset ei päde missään muodossa ja millään tavalla! t, ihmettelevä nuori

Vierailija
74/79 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on täynnä ns. mainosilmoituksia. Monessa ilmoituksessa on naama mukana, jolloin kyseessä on selvä tapaus - huora tai feikki. Jos haluaa vierasta niin ei kukaan sitä omalla naamallaan internetissä julista. Sanoisin että huijausta koko sivusto, mene mielummin suomi24:aan iskuriin tai seksitreffeille. Onhan niilläkin paljon maksullisia, mutta elämä on.

Victoria Milanista ei ole mihinkään. Ei ole onnistanut kertaakaan.Jonninjoutavaa jahkailua ja lupauksia. Iskurista tulee vain maksullisten vastauksia, 100e/puolituntia.

Keväällä sain lupaavan vastauksen Iskurista, aivan ilmaistakin olisi ollut, mutta toisin kävi. Sovittiin treffit, mutta "nainen" ei saapunut. Myöhemmin kirjoitti,ettei uskaltanut, jännitti, ja pyyteli anteeksi. Viime viikolla huomasin sattumalta venäläiseltä deittisivustolta, että siellähän hänen kuvansa oli! Eli joku suomalainen oli kaapannut kuvan sieltä ja yritti harhauttaa minua. Aavistelinkin tätä jo peruunteneiden treffien jälkeen, kun ei koskaan vastannut puheluihin, vain tekstiviesteihin. Tietenkin hänellä kuten minullakin oli pre-paid liittymä. Saattoi olla vaikka mies, tai joku poikaporukka?

Muuten venäläisiltä deittisivuilta löytää tasokastakin seuraa, varsinkin jos on kielitaitoa. Venäjän taitajat ovat tietenkin etulyöntiasemassa.

Vierailija
75/79 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenäkin sanoisin et ei kannata jos ei oo todella varautunu kaikkeen sotkuun mitä siitä voi tulla. vaikka kuinka panettais. touhu repii rikki niin miehen kuin naisenkin.kokemusta tuli liiiankin kanssa, sain toki seksiäkin. mut ny on sitte avioliitot karilla. käry käy aina ennen pitkää.

Vierailija
76/79 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä edelliseen, et mä siis olen mies.

Vierailija
77/79 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii mä todella menin sit kans sänkyyn monen naisen kans, siält VM sivustolt. En saanu kotoo enää mitään, ajattelin et en mä vielä oo kuollu vaik viiskymppiä alkaa olla mittarissa.Ja kyllä mä sit annoin koko rahan edestä, en tiennytkään et naiset voi niin ulvoa tullessaan, tai muistanut. En oo eilisen teeren poika sänkyhommis. Mut paha puoli oli et yks niist naisist sit kärähti ja sen äijä alkoi lateleen uhkauksia niin mulle kuin vaimollens ja soitti saatana vielä munkin vaimolle. Että tällasii tapahtumii voi sit kans olla luvassa. Kannattaa miettii varsinkin jos on herkkä rakastumaan. Ja me oltiin ja rakastuttiin kans. Ny sit tapaillaan hyvin harvoin ja sillonkin ylimääräsen jännityksen vallites. Mut toisaalta, puutteessahan mä muuten olisin viettäny ehkä loppuikäni, ei sekää kauheest viehättäny. Naimisissa melkee kolkyt vuotta, liian viriili mies.

Vierailija
78/79 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei laittakaas lisää käyttökokemuksia tuosta palvelusta! Tosiaan, mies ei voi oikein tehdä siellä mitään maksamatta mutta toisaalta ei se nyt ihan niin mene että jäsenyyden lopettamisesta joutuisi maksamaan. Siellä sanotaan ihan selvästi että maksutavasta riippuen 3-5 päivää ennen tilausjakson päättymistä pitää ilmoittaa jos haluaa katkaista. Tämä vaan pitää muistaa sitten tehdä. Jos lopetus maksaisi jotain lisää niin kuluttajaviranomaiset voisi usuttaa perään.

No se siitä... Itse olen reilu nelikymppinen mies ja ollut avioliitossani ilman jo vuosikausia. Ero on kyllä käynyt mielessä mutta se ei ole ihan niin yksinkertaista kun on enemmänkin omaishoitajana kuin aviomiehenä tässä. Tuntuu että vuodet vierii eikä elämästä oikein enää nauti joten jotain säpinää pitäisi löytää. Etenkin kun kunto ja halut ovat kohdallaan. Jostain hotellivantaasta voisi tietysti tärpätä mutta voisihan tällaistakin kokeilla.

Eli mielipiteitä ja kokemuksia puolesta ja vastaan, antaa tulla!

Vierailija
79/79 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä olen ollut ja kivasti kyllä on miehiä,yksi tärppi jo ....miehelle ei pää kestänyt pitää salasuhdetta nyt uutta vaan!Muistakaa suojata itsenne only sfe sex!

Ketju on lukittu.