G: Hartain toiveesi (vain yksi)
Kommentit (35)
saisin tasapuolisen ja toimivan parisuhteen.
elämäni tärkein ihminen olisi vielä elossa.
(Ja maanläheisemmin, että löytäisin hyvän työpaikan, jossa viihdyn tai jopa uuden ammatin)
tällä hetkellä on, että mieheni ja minä emme eroaisi.
joka pärjää omillaan ja kuolen ennen häntä
yhteiskunnassa en toivo mitään muuta kuin sitä että lapseni saisi jatkossakin varttua yhtä onnellisessa perheessä kuin mitä tähän asti ovat saaneet ja että vielä 15v jälkeen kun lapseni ovat pois muuttaneet kotoa voisin katsoa miestäni ja tuntea yhtä suurta rakkautta ja onnellisuutta sitä kohtaan kuin nämä ensimmäiset 15v. (oho, tossa tais olla 2 toivetta..)
lillumaan kuumaan porekylpyyn ja heittää aivot täydellisesti narikkaan. Että saisi ihan olla vaan ilman, että tarvii tempoilla yhtään mihinkään.
Toki useat noista yllämainituista on myös toiveita, mutta tuo nyt päällimmmäisenä mielessä.
lapseni parantumaton sairaus parantuisi
Että kesällä syntyvä lapseni saisi mahdollisimman hyvän elämän riippumatta siitä, mitä elämä tuo tullessaan.
Tuo vuosi on merkittävä vuosi, sillä silloin alkaa mun ihan ikioma elämä. Pienin lapsi täyttää tuolloin 18v ja en ole enää vastuussa kenestäkään muusta, kuin itsestäni. Mikään ei enää silloin sido minua tähän paskaan parisuhteeseen, vuonna 2028 koittaa vapaus!
Olisko ihan sellainen että mieheni paranisi kokonaan ja jatkaisimme elämäämme onnellisesti eteenpäin!
Ei mitään sen tähdellisempää.
Rakkautta, terveyttä ja onnea lapsille. Toiveita, jotka eivät ihmisellä muutu varmaan vuosisatojenkaan vieriessä.
Etten hermostuisi lapsille turhan pienistä jutuista. Kärsivällisyyttä, pitkää pinnaa toivoisin.
Paitsi tietysti tähän kysymykseen pitäisi vastata "maailmanrauhaa" :D