Suonenveto raskaana, auttaako mikään?
Auttaako jalkojen suonenvetoon mikään?
Tuntuu, että joka yö on pohje krampissa, etenkin jos erehtyy venyttelemään jalkoja.
Kommentit (7)
tai kokeile ottaa vähän suolaa kielen alle. Jo sekin voi auttaa..
magnesium ja villasukat. Tai oikeastaan usein kahdet villasukat!
Tai. Tällaisen hauskan jutun kuin paikallislehden tekstareista. Joku kyseli vinkkejä suonenvetoon. Oli saanut vinkiksi laittaa kokkiveitsen patjan alle, suonenveto oli loppunut siihen. Oli ihmeissään itsekin. Ei kai tuossa mitään menetä jos sitä kokeilee =) Vaikka hullultahan se kuulostaa.
Mulla auttoi kun nousi hetkeksi seisomaan,siis pystyasentoon. Vinkki tuli omalta mieheltä,ja toimi minulla :)
Auttoi itsellä heti. Hankin apteekista kapseleita, söin päivittäin. Jos jäi yksikin väliin, seuraavana yönä veti todella kipeäksi. Toisinaan söin sitten kaksikin. Aikanaan kehon varastot täyttyivät, ja loppuraskaudesta ei enää unohtelu haitannut.
Kohtauksen ollessa päällä varovainen hieronta auttoi vähäsen, mutta enimmäkseen se oli vain kestettävä.
Jano on tosiaan usein kova, pitää muistaa juoda enemmän. ja hakea tuota magnesiumia.
Minulla öiset suonenvedot loppuivat, kun muistin huolehtia riittävästä veden juonnista ennen nukkumaan menoa ja yöllä vessassa käydessä.
Suonenvedonhan sanotaan johtuvan monesti magnesiumin puutteesta, joten raskausaikana sopiva monivitamiinipillerikin on paikallaan.