Suuttuisko sun miehes näin vähästä?
Eli sain eilen kuningasidean kun aloin siistiä kainaloita ja bikinirajoja.
Muistin et miehellä on partakoneen yhteydessä semmoinen erillinen ylösnostettava rajainterä, jolla se on joskus ajellut mun häiritseviä niskakarvojakin.
Niinpä minä sitte otin sen partakoneen ja ajelin sillä rajainterällä kainalot ja siistin bikinirajan. Ette muuten usko miten kätevästi se sillä kävi. Miehelle en tietenkään illalla asiasta maininnut mitään. No aamulla mies sitte otti koneensa ja alkaessaan ajaa partaa, huomasi, et siellä rajaimen terän väliin oli jäänytkin mun karvoja, vaikka koetin kyllä puhdistaa sen.
Sehän arvas heti, mitä mä olin sillä sen koneella tehnyt ja kyllä se huuti. Käski mun ostaa oman partakoneen mutta sen koneeseen mulla ei kuulema ole enää mitään oikeutta koskea. Melkein ovet paukkuen se lähti töihinkin.
Nyt pitää varmaan keksiä sille illaksi jotain keskiviikkokivaa, et saan sen leppyteltyä.
Kommentit (38)
varmasti miestä ärsyttäisi ja mainitsisi asiasta!
Ei kyllä tulis mieleenkään miehen partakoneella ajella, mulla on siihen ihan omat vehkeet.
Ja niin suuttuisin minäkin, jos asetelma olisi päinvastainen (esim. jos mieheni ajelisi munakarvojaan minun ladyshaverilläni lupaa kysymättä).
Tässä tapauksessa kyse ei kyllä millään tavalla ole naisen ja miehen logiikasta, vaan ihan hygieniakäsityksistä ja ällötyskynnyksestä. Tämäkin ketju osoittaa, että ne eroavat kovastikin sukupuoleen katsomatta.
No ehkä oli tyhmästi tehty, mutta eilinen idea tuli niin spontaanisti naisen logiikkala, että tuo miehinen näkökulmasi ei tullut edes mieleeni.
Semminkin kun mies on käyttänyt konettaan mm. mun niskavillojen siistimiseen aiemminkin ja viikoittaan ollaan sisäkkäin ja suukotellaan vähän sieltä ja täältä. Ymmärrän kyllä kantasi.
Huoh! Olipa hyvä, että et sattunut olemaan mieheni.;)
Ap.
muttei ehkä tuota raivoluokkaa. Ei tosin juuri mistään saa tuollaisia raivareita ylipäätään.
ap anna miehesi pestä sinun hammasharjalla oma perseensä!!
mieti vähän miltä tuo voisi tuntua!
sinun perse karvoja hänen naamalla...yäääk
miehesi ei vissiin nuole...
ap anna miehesi pestä sinun hammasharjalla oma perseensä!!
mieti vähän miltä tuo voisi tuntua!
Olen melko varma ettei. Kannattaa tarvkistaa... Vaikkapa vikipediasta tms, jos et ole varma. Ja mun miehen suussa on useinkin karvojani alapäästäni, kun siellä usein vierailee suunsa kanssa. Ja minä hänen alapäässään.
Itse oon kyllä suuttunut kun äijä käytti mun sheiveriä. Mutta mun mies onkin lehmänhermoinen ja minä... No, hm, jotain muuta :)
käytätkö myös miehen hammasharjaa jos oma sattuu olemaan hukassa? Saisiko miehesi käyttää sinun hammasharjaasi? Entä saisiko mies ajella alapäänsä sinun höylälläsi?
varaharjoja kaapissa. Molemmille, tosin eipä tuokaan nyt kamalalta kuulosta. Ja saisi mies ajella mun höylällä, ei ajele, kun sillä on oma.-ei ap-
minä kysyin ap:lta, että mitä jos EI OLIS kuin miehen hammasharja (kaikki muut hukassa / unohtuneet kotiin / kaupat kiinni what ever...), pesisikö hän miehen hammasharjalla hampaansa. Tai jos olis vaan AP:n hammasharja (mies unohtanut omansa), saisiko mies lainata sitä.
käytätkö myös miehen hammasharjaa jos oma sattuu olemaan hukassa? Saisiko miehesi käyttää sinun hammasharjaasi? Entä saisiko mies ajella alapäänsä sinun höylälläsi?
varaharjoja kaapissa. Molemmille, tosin eipä tuokaan nyt kamalalta kuulosta. Ja saisi mies ajella mun höylällä, ei ajele, kun sillä on oma.-ei ap-
minä kysyin ap:lta, että mitä jos EI OLIS kuin miehen hammasharja (kaikki muut hukassa / unohtuneet kotiin / kaupat kiinni what ever...), pesisikö hän miehen hammasharjalla hampaansa. Tai jos olis vaan AP:n hammasharja (mies unohtanut omansa), saisiko mies lainata sitä.
kyllä saisi, jos ne hampaat olisi nyt ihan pakko pestä. Luultavammin odotettaisiin aamuun kun kauppa aukeaa, mutta jos ne olisi pakko pestä niin saisi pestä, kummin päin vaan :)
kyllä saisi, jos ne hampaat olisi nyt ihan pakko pestä. Luultavammin odotettaisiin aamuun kun kauppa aukeaa, mutta jos ne olisi pakko pestä niin saisi pestä, kummin päin vaan :)
No todella noinkin on päässyt käymään, et mies on vahingossa ottanut mun hammasharjani ja harjannut sillä hampaansa. No minkäs vahingolle mahtaa, mä olen vaan huuhdellut harjan huolellisesti kuumalla vedellä ja ottanut takaisin käyttööni ilman sen suurempaa teatteria.
Ei mieskään enää kotiin tullessaan ollut vihainen. Virnuili vaan ja heitti, oonko mitä loistoidoita tänään mahdollisesti keksinyt.
No mutta sanonpa vaan, että se partakoneen rajain oli ainakin kymmenen kertaa parempi ja tarkempi käyttää, kuin ykskään sheiveri, joita joskus olen myös kokeillut, mutten tykännyt.
Kiitos kaikille vastauksista ja kokeilkaa joskus itsekin tuota partakoneen rajaajaa.
Kokeilkaa varmuuden vuoksi kuitenkin salaa miehiltänne ja siivotkaa jälkenne paremmin kuin mitä minä, Ap.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/17766/cqnrn
Tästä on ollut omakin ketju joskus. On oikeasti näppärä kapistus, jolla saa helposti pehmeää jälkeä.
Jos mieheni olisi ottanut mun höyläni kysymättä ja vielä olisi ollut niin törppö, että jättänyt siihen karvojansa!
usein itse alapääkarvojani omalla koneellaan, ei ole hänelle ongelma kun on muutenkin naamansa kanssa jalkovälissäni vähän väliä. Joten ei suuttuisi.
joskus opiskeluaikana asuin kämppiksenä yhden pojan kanssa, ja säästösyistä käytin aina salaa hänen partahöyliään säärikarvojeni ja kainaloideni ajeluun :D En onneksi jäänyt koskaan kyllä kiinni!
mies ei halua häpykarvojeni bakteerikantaa leukansa iholle
usein itse alapääkarvojani omalla koneellaan, ei ole hänelle ongelma kun on muutenkin naamansa kanssa jalkovälissäni vähän väliä. Joten ei suuttuisi.
Mitenhän kävis jos ottaisitkin omatoimisesti miehen koneen kuten ap. teki?
Ajelisit itseksesi, niin saattais suuttua sunkin miehes.
hysteerinen, päinvastoin, mutta terve järki sanoo että tietyt asiat ovat yksityisiä eikä niitä kuulu kaverin eikä miehenkään kanssa jakaa