Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisko sun miehes näin vähästä?

Vierailija
15.02.2012 |

Eli sain eilen kuningasidean kun aloin siistiä kainaloita ja bikinirajoja.

Muistin et miehellä on partakoneen yhteydessä semmoinen erillinen ylösnostettava rajainterä, jolla se on joskus ajellut mun häiritseviä niskakarvojakin.

Niinpä minä sitte otin sen partakoneen ja ajelin sillä rajainterällä kainalot ja siistin bikinirajan. Ette muuten usko miten kätevästi se sillä kävi. Miehelle en tietenkään illalla asiasta maininnut mitään. No aamulla mies sitte otti koneensa ja alkaessaan ajaa partaa, huomasi, et siellä rajaimen terän väliin oli jäänytkin mun karvoja, vaikka koetin kyllä puhdistaa sen.

Sehän arvas heti, mitä mä olin sillä sen koneella tehnyt ja kyllä se huuti. Käski mun ostaa oman partakoneen mutta sen koneeseen mulla ei kuulema ole enää mitään oikeutta koskea. Melkein ovet paukkuen se lähti töihinkin.

Nyt pitää varmaan keksiä sille illaksi jotain keskiviikkokivaa, et saan sen leppyteltyä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että käskisi jopa kokeilemaan rajaajaansa jos mulla tarvetta olisi.

Vierailija
2/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei suuttuisi tuollaisesta, koska partakone ei ole hänelle mitenkään pyhä eikä ulkonäkö muutenkaan kovin keskeinen asia. Mutta nytpähän tiedät, ettei kannata tuota nappia painaa. Hyvä vinkki muuten, monihan saattaisi haluta kokeilla tuota. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap todella noin tyhmä???? Ei ole mikään pikku, mieti nyt!

Miehesi ajaa sillä partaansa ja sinä persettäsi ja kainalojasi!!!!!!!

Partakonetta käyttää ihan hygieniasyistä vain yksi ihminen.

Jos olisin miehesi, heittäisin koneen roskiin ja laittaisin sinut ostamaan uuden.

Vierailija
4/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä oli tyhmästi tehty, mutta eilinen idea tuli niin spontaanisti naisen logiikkala, että tuo miehinen näkökulmasi ei tullut edes mieleeni.

Semminkin kun mies on käyttänyt konettaan mm. mun niskavillojen siistimiseen aiemminkin ja viikoittaan ollaan sisäkkäin ja suukotellaan vähän sieltä ja täältä. Ymmärrän kyllä kantasi.

Huoh! Olipa hyvä, että et sattunut olemaan mieheni.;)

Ap.

Vierailija
5/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne intiimit paikat on seksin yhteydessä jo koluttu muutenkin.

Mutta itse olisin kyllä ihan kohteliaisuudesta putsannut laitteen kunnolla.

Vierailija
6/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulinen nainen ja en mikään helppo ihminen muutenkaan, mutta 5,5 vuoden suhteemme aikana mies ei ole kertaakaan suuttunut minule mistään. Mikä on minun kanssani jo todellinen saavutus...

Tuollaisesta se tuskin edes mainitsisi.

Vierailija
7/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen konetta käytän ihan säännöllisesti,tietysti putsaan ne karvat sieltä sen jälkeen.MINÄ suuttuisin miehelle jos se tuollaisesta alkaisi kimpoilemaan :D

Vierailija
8/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan oltu niin intiimissä kanssakäymisessä keskenämme tässä 12 vuoden aikana, ettei saisi hepulia mun pimpulikarvoista, saatikka kainalokarvoista.

Mun mies tosin on niin outo, ettei sitäällötä mun menkkaverikään millään lailla. Jos joskus unohdan suihkun lattialle alkkarit joissa on verinen side kiinni, mies ottaa sen kylmänviileästi pois ja laittaa siteen roksiin ja pikkarit pesuun, no problem. Ja ei aina edes mainitse asiasta.

Mulla on onneksi aikuinen mies, joka on nähnyt kolme synnytystä, niin ei pikkujutut tosiaankaan enää haittaa.

Vierailija
9/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ajaa sillä partaansa ja sinä persettäsi ja kainalojasi!!!!!!!

Eikä edes pillusta. Vaan bikinirajasta.

Vierailija
10/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisi, mutta tuskin ihan noin paljonkaan suuttuisi. Itselle ei kyllä tulisi mieleenkään ajella intiimialueita miehen partakoneella, sen verran bakteerikammoinen tuo mies on...

Vierailija
11/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla mies olis rasvannut jalkoväliään?

Mun on todettava, että musta ei olis, vaikkasuuseksiä onkin harrastettu. On se nyt kuitenkin aika eri asia.

Vierailija
12/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, eikö teillä ole hajuakaan hygienia-asioista?

Vierailija
13/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään käyttää miehen konetta tuohon tarkoitukseen...

Vierailija
14/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä oli tyhmästi tehty, mutta eilinen idea tuli niin spontaanisti naisen logiikkala, että tuo miehinen näkökulmasi ei tullut edes mieleeni.

Semminkin kun mies on käyttänyt konettaan mm. mun niskavillojen siistimiseen aiemminkin ja viikoittaan ollaan sisäkkäin ja suukotellaan vähän sieltä ja täältä. Ymmärrän kyllä kantasi.

Huoh! Olipa hyvä, että et sattunut olemaan mieheni.;)

Ap.

jos oma sattuu olemaan hukassa? Saisiko miehesi käyttää sinun hammasharjaasi? Entä saisiko mies ajella alapäänsä sinun höylälläsi?

Vierailija
15/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenki putsaan ja pesen (veden kestävä) senn aina hyvin käytön jälkeen.

Vierailija
16/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanhan minä hänen peniksensäkin suuhun ja toisin päin, ihan yhtä hygieenistä tai epähygieenistä se on. Mies käyttelee välillä minunkin höylääni, en tosin tiedä miksi, koska hänellä on omakin.

Vierailija
17/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla mies olis rasvannut jalkoväliään?

Mun on todettava, että musta ei olis, vaikkasuuseksiä onkin harrastettu. On se nyt kuitenkin aika eri asia.

en käsitä iksi kukaan laittaisi huulirasvaa jalkoväliinsä. Mutta jos tarve olisi niin toki, saisi laittaa.

Vierailija
18/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö myös miehen hammasharjaa jos oma sattuu olemaan hukassa? Saisiko miehesi käyttää sinun hammasharjaasi? Entä saisiko mies ajella alapäänsä sinun höylälläsi?

varaharjoja kaapissa. Molemmille, tosin eipä tuokaan nyt kamalalta kuulosta. Ja saisi mies ajella mun höylällä, ei ajele, kun sillä on oma.

-ei ap-

Vierailija
19/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole erityisen suuttuvaa sorttia. Mutta eipä tulisi itselle mieleen tehdäkään tuollaista. Emme me mitään hygieniahössöjä ole, kalut ja vehkeet on limittäin ja sisäkkäin useamman kerran viikossa, silti katson, että miehellä on omat hygieniavälineensä ja minulla omani. Ei siis suuttuisi, mutta miksi menisin lainaamaan, kun ajan paikkani omalla välineelläni.

Mies on puolestaan käyttänyt omaa välinettäni, toisaalta vähän oudoksuin mutta en sanonut mitään (koska se ei ole minullekaan ongelma), toisaalta se oli vähän hellyttävääkin.

Mutta meillä nyt muutenkin käyttäydytään toiselle pääasiallisesti ystävällisesti ja kohteliaasti, kuten toivotaan itseäkin kohtaan käyttäydyttävän...

Vierailija
20/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kaverinne ripsiväriä? Ihan oikeasti, eikö teillä ole hajuakaan hygienia-asioista?

Ja huulirasvaa ja ihan mitä vaan. On hajua, muttei tarvetta hysteriaan. Juon myös samasta lasista usein ystäväni kanssa.

Nyt löysin sen kohderyhmän, joka ostaa sitä käsisaippuaa, jota ei tarvitse painaa! :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi