Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vasta eilen tajusin tän Vaasan Ruispalat huijauksen!

Vierailija
15.02.2012 |

Eli mun lempparileipää on ehdottomasti Vaasan Ruispalat. No, muistan kyllä kun tuli tämä uusi 9 leipäviipaleen pussi kauppoihin. Ja sitten on tämä 16 palan pussi. No, kilohintaa lähinnä olen seuraillut ja todennut että edelleen 12 palan pussi tulee halvimmaksi ja sitä aina olen ostanut.

No eilen vasta tajusin että on myös tämän pussin hinta pompsahtanut! Nykyään 9 palan pussin saa samaan hintaan kuin ennen sai 12 palan pussin. Pari kertaa olen ostanutkin "vahingossa" 9 palan pussin kun nopsaa kaupassa käynyt. Enkä ole huomannut että niitä leipiä on ollut vähemmän (tosin olen huomannut että pussi tyhjenee "nopeammin")

Voi voi, pitääkö alkaa oikeesti ostamaan sitä Pirkan, lähes-vastaavaa-tuotetta (mikä ei ole yhtä hyvvöö ;)) :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et itse osaa vertailla ja katsoa kilo-/yksikköhintoja - tai koet erilaisen tuotehinnoitelun vääräksi... suosittelen äänestämään kommunisteja. Siinä mallissa Valtio määrää tuotteille hinnan, ihmisille palkan ja paikan yteiskunnassa. Ja kaikki on ihanaa.

Vierailija
22/28 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei safkatutka ja mtv:n mukaan vaasan ruispalat leivotaan venäläisestä rukiista joka sisältää runsaasti round up redyä eli monsanton kasvinsuojelumyrkkyä...ei meidän lapsille enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempaa huijausta on se että nämä "ruispalat" ovat puoliksi vehnäjauhoista tehtyä...

Vierailija
24/28 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää koskaan mitään Vaasan tuotteita, ruispalat ollut aina lempparileipää, nyt niiden valmistukseen käytetään ulkomaista , ruista josta osasta on läydetty jäämiä torjunta-aineesta, eli suomessa myydään kauppanimellä Roundup.

Vierailija
25/28 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeveli sentään, roundup on syöpävaarallinen aine. Nyt menee leipä vaihtoon!

Vierailija
26/28 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en enää osta. Sain kuulla että käyttävät viljaa joka käsitelty kasvimyrkyillä!

Ja entäs muut leivät??

Vierailija
27/28 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät seuraavat kilohintoja.

Vierailija
28/28 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaasan leivissä käytetään ulkomailta tuotua viljaa. että näin