En ole tehnyt päivääkään töitä,enkä kyllä tee!
ei voisi vähempää kiinnostaa, oikein ahdistaa ajatus työnteosta
Kommentit (24)
Ongelma onkin siinä että sellaisia töitä ei meille nirsoille löydy jossa olisi "sopiva määrä työtä". Näytä mulle firma jossa voi tehdä työtä just tasan niin paljon tai vähän kun haluaa.
Vaikka joku varamiespalvelu? Ottaisit vastaan keikkaa silloin kun sattuu huvittamaan, muuten et.
ohis
verotonta tienaamista eli maksan veroja mökin ja asunnon vuokraamisesta. Myös oma äitini on aina ollut kotona, mutta siskoni ja veljeni kyllä tekevät töitä. Itse en halua. En saa tukia yhteiskunnalta ja kun lapset olivat pienempiä, saivat he olla kotona kotihoidossa. Se hoitopaikka maksaa meille veronmaksajille aika paljon, vaikka sitten maksaisikin sitä maksimi hoitomaksua. En ymmärrä millä tavalla kotona olemisena olisi keneltään, edes yhteiskunnalta pois?
ap
Kyllä minusta oli aikanaan yksinhuoltajanakin hienoa käydä töissä, vaikkei palkka alkuun kovin suuri ollutkaan. Pystyin silti omalla työlläni elättämään itseni ja lapseni heti, kun töihin pääsin. En olisi voinut kuvitella jääväni kotiin yhteiskunnan elätettäväksi.
Nyt olen parisuhteessa, mutta mieheni varmaankin ehdottaisi päälääkäriin menemistä, jos aikoisin hanen elätettäväkseen jäädä :D.
Et ilmeisesti tunne häpeää ettet tee mitään? Miten selität sen ihmisille? Millaisia reaktioita saat? Aika monesti ihminen tuntee kuuluvansa yhteiskuntaan työnsä kautta.
Opetatko lapsesi samoille linjoille? Tai heillehän se ei tule olemaan mahdollista, kun sinä syöt perinnöt jo eläessäsi?