Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä, että vie lapsen hoitoon, kun itse on saikulla?

Vierailija
14.02.2012 |

Jos on esim. vaikka käsi paketissa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina täällä näitä samoja, että ei saa olla saikulla ei saa käydä kaupassa ei saa olla masentunut, isä ei saa ottaa vartin torkkuja töiden jälkeen...

Kyllä se nyt vaan on välillä järkevää pitää lapsi hoidossa vaikkei olisikaan pyhällä työpaikallaan. hoitopaikka on tuttu ja turvallinen, 90% lapsista tuntee olonsa ihan hyväksi siellä, siellä on hoitajat, jotka saavat työstänsä palkkaa ja jos lapsella on kuitenkin paikka siellä, niin ei sen poissaolopäivän ajaksi tai ylimääräisen vartin ajaksi se paikka kenellekään muulle lapselle siirry (?)

"syyllistä ja syyllisty", palstan tärkein logiikka kun väsyneet mammat eivät parempaan pysty.

päivähoito on Suomessa pääosin laadukasta ja se on sitä elämän sisältöä. Aina urputetaan euro sinne euro tänne pälä pälä. Mihin sitten? Ei elämä on pelkkää rahaa, vaan rahalla pitää saada jotain sisältöäkin elämään...

Vierailija
42/44 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saattaisin mennä silloin töihinkin. Mutta johan 5-v. kyllästyy olemaan viikkokaupalla kotona joka päivä, kun kaverit ja muu kiva on pväkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha flunssa, jossa ei pystyssä pysy, on ihan selvä syy viedä lapsi hoitoon tai pyytää lastenvahti, koska silloin ei pysty huolehtimaan lapsesta tai edes vahtimaan lasta kunnolla.

Joku käsi tai jalkakipu on vähän eri juttu, ja riippuu vähän lapsen iästä, että tarvitseeko lasta nostaa, auttaa, vahtia kuinka tarkasti ja tarvittaessa olla nopeasti perässä jne. Eli lähinnä kysymys on siitä, että onko itse siinä kunnossa, että pystyy pitämään lapsen turvassa ja hyvin hoidettuna, jos ei pysty, niin sitten hoitoon.

Vierailija
44/44 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse ihan sänkypotilas (lonkkakipsi tai 40*c kuumetta tmv.), niin sitten sais mies viedä hoitoon ja hakea sieltä.

Oon itse sitä mieltä, että jos pystyy viemään hoitoon (pukea, kävellä jne), niin voi itse hoitaakin. Kyllä lapsille tekee hyvää tylsistyä välillä kotona. Sitten on taas entistä mukavampi palata hoitoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme