Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hei sossunelättien arvostelijat!!
14.02.2012 |
meillä on kaksi työssäkäyvää aikuista ja silti saadaan toimeentulotukea joka kuukausi! lapsia 3. näitä paskatöitä on jonkun tehtävä ja me ei haluta pelkällä sossunrahalla tai työttömyysetuuksilla elää. tämä on sitä paitsi periaatteessa ilmaista töissäkäyntiä sillä sama raha tulisi jos kotona makoilisi.
me nostetaan mielellämme ja täysin puhtain omatunnoin jokakuisen toimeentulotukemme, joka muuten on samansuuruinen kuin yhden ihmisen kahden viikon palkka tässä paskahommassa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ap