Madonna. Saitko liput?
Minä sain, katsomo D27. Näkeekö sieltä mitään, vai onko liian sivussa? Mitenhän se lava tulee? Ainakin maksoin kalleimman mukaan, joten luulis, että on hyvät paikat....
Kommentit (29)
Joten sateen sattuessa ihan hyvä. Mutta et sinä oikeesti kovin hyvin artistia erota.
Ostin itse liput viikko sitten, sain paraatipaikoilta D-katsomosta 4 lippua katoksen alta. Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! 152,50e/kpl.
Sorry, yritän latistaa innokkaita faneja. Mutta juttu on näin, että huonompaa ja toisaalta menestyneempää laulajaa saa kyllä hakea. Nyt kun naamakin on omituisen kuminen...ei nappaa.
D-katsomo katettu? Minä kun luulin, että vaan A-katsomo on. Onkohan toi mun d27-katsomo katoksen alla?
t. ap
Ostin itse liput viikko sitten, sain paraatipaikoilta D-katsomosta 4 lippua katoksen alta. Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! 152,50e/kpl.
Sorry, yritän latistaa innokkaita faneja. Mutta juttu on näin, että huonompaa ja toisaalta menestyneempää laulajaa saa kyllä hakea. Nyt kun naamakin on omituisen kuminen...ei nappaa.
D-katsomo katettu? Minä kun luulin, että vaan A-katsomo on. Onkohan toi mun d27-katsomo katoksen alla?
t. ap
A-katsomo on ikivanha ruppana.
t. ap
Enkä kyl edes yritä. On sen verran suolaiset liput, että mielestäni se ei ole sen arvoista.
Madonnan viimesin hyvä albumi on 90-luvulta ja viimesin ok biisi taisi olla se abba-renkutus. Kymemnen vuotta sitten olisin halunnut keikalle.
Olisin halunnut ne 122e maksavat golden circle -liput, mutta ne oli jo loppuneet. Kenttä oli kakkosvaihtoehto, joten oon ihan tyytyväinen. Lippuja saa kyllä vieläkin Lippupalvelusta.
Kukaan ei vastaa, onko toi katsomo D27 hyvä?
Itse en osaa noita katsomopiirustuksia tulkita.
t. ap.