Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonna. Saitko liput?

Vierailija
14.02.2012 |

Minä sain, katsomo D27. Näkeekö sieltä mitään, vai onko liian sivussa? Mitenhän se lava tulee? Ainakin maksoin kalleimman mukaan, joten luulis, että on hyvät paikat....

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastaa, onko toi katsomo D27 hyvä?

Itse en osaa noita katsomopiirustuksia tulkita.

t. ap.

Vierailija
22/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sateen sattuessa ihan hyvä. Mutta et sinä oikeesti kovin hyvin artistia erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse liput viikko sitten, sain paraatipaikoilta D-katsomosta 4 lippua katoksen alta. Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! 152,50e/kpl.

Sorry, yritän latistaa innokkaita faneja. Mutta juttu on näin, että huonompaa ja toisaalta menestyneempää laulajaa saa kyllä hakea. Nyt kun naamakin on omituisen kuminen...ei nappaa.

D-katsomo katettu? Minä kun luulin, että vaan A-katsomo on. Onkohan toi mun d27-katsomo katoksen alla?

t. ap

Vierailija
24/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse liput viikko sitten, sain paraatipaikoilta D-katsomosta 4 lippua katoksen alta. Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! 152,50e/kpl.

Sorry, yritän latistaa innokkaita faneja. Mutta juttu on näin, että huonompaa ja toisaalta menestyneempää laulajaa saa kyllä hakea. Nyt kun naamakin on omituisen kuminen...ei nappaa.

D-katsomo katettu? Minä kun luulin, että vaan A-katsomo on. Onkohan toi mun d27-katsomo katoksen alla?

t. ap

http://www.livenation.fi/CustomerService

Vierailija
25/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-katsomo on ikivanha ruppana.

t. ap

Vierailija
26/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on edelleen myynnissä.

Vierailija
27/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyl edes yritä. On sen verran suolaiset liput, että mielestäni se ei ole sen arvoista.

Vierailija
28/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan viimesin hyvä albumi on 90-luvulta ja viimesin ok biisi taisi olla se abba-renkutus. Kymemnen vuotta sitten olisin halunnut keikalle.

Vierailija
29/29 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut ne 122e maksavat golden circle -liput, mutta ne oli jo loppuneet. Kenttä oli kakkosvaihtoehto, joten oon ihan tyytyväinen. Lippuja saa kyllä vieläkin Lippupalvelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän