Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten olette päättäneet saada lapsen?

Vierailija
14.02.2012 |

Olemme miehen kanssa puhuneet, että olisi kiva saada lapsia "sitten joskus". Olen jo ollut hieman pidempäänkin sitä mieltä että sopiva aika taitaisi olla jo aika lähellä, mutta mies ei osaa oikein sanoa mitään, kun yritän asiasta keskustella.

Eilen sitten, kun harrastimme seksiä, sanoikin että mitäs jos "kokeiltais ilman kumia". Olin ihan hämmästynyt, mutta annoin mennä vaan. Nyt sitten mietin, että näinkö mies päättää asian. Jättää vaan ehkäisyn pois ja se siitä?!?

Itse kävin heti ostamassa foolihappolisää, vaikka sen syöminen pitäisi kai aloittaa jo useita kuukausia ennen mahdollista raskautta. Haluan pohtia, suunnitella, valmistautua jne.. olenko jotenkin liian suunnitelmallinen, kun minua häiritsee nyt koko tilanne. Miten teillä muilla on asiasta päätetty?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on sanottu koko ikäni, että relaa vähän, ja älä stressaa.. tiedän kyllä, että voisin ottaa rennommin, ja monessa asiassa olenkin niin oppinut tekemään.

minusta lapsen saaminen on jotenkin niin iso asia, että tuntuu hassulta, että yhtäkkiä vaan jätetään ehkäisy pois parin sekunnin päätöksellä. Mutta taitaa olla aika tavallista...

Olemme menneet naimisiin viime keväänä (toukokuussa) ja sitä ennen asuneet useita vuosia yhdessä. Olemme keskustelleet toki lasten saamisesta, mutta ympäripyöreästi, siis että joo, olisi ihanaa saada lapsia sitten joskus. Lukumäärässäkin olemme olleet samoilla linjoilla eli eihän sitä oikein tiedä ennen kun on lapsia että haluaako vielä ja että toivottavasti yksi kerrallaan tulisi.

Mieheni tekee kotitöitä ja on tosi ihana ja hyvä kumppani, mutta niin vain roolit kääntyvät helposti vanhanaikaisiksi kun tulee lapsia, näin olen lähipiirissä nähnyt ja täältäkin lukenut.

Voihan kaikenlaisista asioista keskustella tänään ja eihän sitä tiedä koska tärppää vai tärppääkö ollenkaan. Eli eihän mikään ole vielä myöhäistä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla