Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi loppuu peräpukamiin?

Vierailija
14.02.2012 |

Sain kamalat kukkakaalit peppuuni eli peräpukamat, raskauden ja synnytyksen yhteydessä. Vihaan niitä! Jälkitarkastuksessa lääkäri totesi vain, että odotellaan ainakin 6kk ja katsotaan sitten, tehdäänkö niille mitään. Mitäh? Takapuoli on kuin kukkakaalia ja seksielämä siksi täysin nollissa, eikä lääkäri suostu auttamaan?! Onko tämä mahdollista?

En millään pysty harrastamaan seksiä, kun peppu näyttää kamalalta. Johan siinä mieskin lähtisi karkuun, ainakin suuseksissä! Olenko siis tuomittu luopumaan seksistä? :(

Miten te muut toimitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ulkoiset pukamat, mutta ei niille mitään tehty koska ne eivät ole kivuliaat. Sisäiset pukamat mulla kyllä hirtettiin mutta ulkoiset on edelleen paikoillaan -synnytyksestä jo yli kaksi vuotta.

Mua eikä mun miestä mun pukamat haittaa. Aika pinnallista ajattelua mielestäni. Meillä jopa parempaa seksiä synnytyksen jälkeen ollut, joten ei ole pukamat vaikuttaneet yhtään mihinkään.

Vierailija
2/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ulkoiset pukamat, mutta ei niille mitään tehty koska ne eivät ole kivuliaat. Sisäiset pukamat mulla kyllä hirtettiin mutta ulkoiset on edelleen paikoillaan -synnytyksestä jo yli kaksi vuotta.

Mua eikä mun miestä mun pukamat haittaa. Aika pinnallista ajattelua mielestäni. Meillä jopa parempaa seksiä synnytyksen jälkeen ollut, joten ei ole pukamat vaikuttaneet yhtään mihinkään.

ei voi muuta sanoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja. Itseäkin asia vaivaa, vaikka raskaus on vasta aluillaan. Pelkään itsekin pukamia. Miehet, sanokaas, pystyttekö enää katselemaan naistanne jos tulee pukamia?

Vierailija
4/8 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja. Itseäkin asia vaivaa, vaikka raskaus on vasta aluillaan. Pelkään itsekin pukamia. Miehet, sanokaas, pystyttekö enää katselemaan naistanne jos tulee pukamia?

Peräreikää hirveästi tuijottele.

Eli ei haittaa pätkääkään.

Vierailija
5/8 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen Peräreikää hirveästi tuijottele.

Millainen mies ei tuijottele naisensa peräreikää??? En tajua.

Mutta rauhoittava tieto AP:lle: ei pukamat miehiä haittaa!

Vierailija
6/8 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräreikää enempi.

Vierailija
7/8 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko pieni ja helppo toimenpide ja peräaukko "kaunistuu" ihan normiksi sen jälkeen.Hieman vaikeaa kakkaaminen voi olla ekoina päivinä,mutta kun istut pesuvadissa jossa lämpöistä vettä,niin onnistuu;DD

Vierailija
8/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko pieni ja helppo toimenpide ja peräaukko "kaunistuu" ihan normiksi sen jälkeen.Hieman vaikeaa kakkaaminen voi olla ekoina päivinä,mutta kun istut pesuvadissa jossa lämpöistä vettä,niin onnistuu;DD

niin voidaan katsoa paraneeko itsestään (no ei taatusti ulkoiset pukamat itsestään parane!). Mutta siis en saa lähetettä, vaikka haluaisin :( Jospa sitten kesällä?

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi