Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon teidän lapset saavat katsoa telkkaria? Entä miten paljon aikuiset käyttää tietokonetta?

14.02.2012 |

Minkä ikäiset lapset? Kauan saa katsoa päivässä televisiota?

Saako pelata tietokoneella? Kauan?

Entä aikuiset? Kauan he saavat katsoa telkkaria tai surffailla netissä vuorokaudessa?

Kommentit (4)

1/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän infot:

Lapsista yksi ekalla luokalla, toiset on vielä alle eskari-ikäisiä.

Kaikki saavat katsoa 2 tuntia telkkaria päivässä. Joko putkeen kerralla tai osissa!

Minä en katso päivällä telkkaria!

Mutta pidän tietokoneen auki koko päivän ja saan surffailla netissä aina kun huvittaa. Kun lapset leikkii tai ruoka valmistuu jne niin saan istua tässä!

Illalla mieheni käyttää tietokonetta kun tulee töistä. Ja minä katson telkkaria muutaman tunnin! Lapset nukkuvat silloin jo.

2/4 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat nyt 3 ja 5. TV/ DVD:n sääntö menee niin, että saa katsoa yhden ohjelman - yleenä pikkukakkonen tai yhden DVD:n, jonka kesto vaihtelee 1 - 1,5 tuntiin. Tämän lisäksi viikossa on aina muutama DVD/TV vapaa päivä. Tämä koskee lähinnä vanhempaa lasta, nuorempi häipyy kuitenkin leikkimään aikaisemmin. Poikkeuksina on mm. sillion kun lapsi on sairas tai pitää olla poissa siivouksen tieltä jne.

Aikuisille rajoittita ei ole - tosin aikuset eivät katso TV:tä eikä siellä netissä tule juuri kotona ollessa surffailtua.

Vierailija
4/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pelaamiselle. ei ne niitä kauaa jaksa kuitenkaan. itse teen töitä päivittäin tietokoneella, kotona koneella vain viikonloppuisin.

lapsia alakoululaisista täysi-ikäisiin