Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiireinen miesystävä.

Vierailija
15.11.2005 |

Olen seurustellut puoli vuotta uuden miehen kanssa ja meillä menee muuten hyvin, mutta minua harmittaa kun mies on niin kiireinen. Hänellä on aina jotain tekemistä, tapaamisia tai mitä lie ja hän ehtii näkemään minua vain noin kerran viikossa. Seurustelu on ollut koko ajan tällaista, mutta itse kaipaisin enemmän aikaa häneltä. Tuntuu että kaikki kumminkaimanveljetkin menee minun edelleni...

Olen yrittänyt puhua tästä, mutta en ole saanut oikein vastakaikua.

Onko muilla kiireisiä miesystäviä? Miten kestätte? Minulla ikävä on koko ajan kova.. =(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota parempi selvä miehestä.

Vierailija
2/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko toinen nainen, panopuu tai sitten mies ei kehtaa hankkiutua sinusta eroon.

Itse olen myös seurustellut hiukan vajaa vuoden. Mies on luonani suunnilleen 3x viikossa ja pe-ma ajan (poikkeuksena kaksi kertaa kotonaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minkäänlaisia vihiä sellaisesta ole saanut. Hänellä vaan riittää kavereita, sukulaisia ja kaikkia mahdollisia tuttavia.. =(

-AP

Vierailija
4/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en esim. hänen vanhempiaan.

Nyt kirjoitettuna tämä alkaakin kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Olen hänelle varmaan pelkkä panopuu =`(

-AP

Vierailija
5/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään yhteisiä kavereita, pitääkö sua esillä vai tapaatteko teillä, se kertoo jo paljon. Miehet haluu yleensä näyttää kavereillen miltä tyttöystävä näyttää, eli missä te meette tän suhteen. Jos pitää sua piilossa, silloin ei kaiik oo okei.

Vierailija
6/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat että aiot varata teille kylpyläviikonlopun ja kysyt mikä viikonloppu käy se, se vai se.. etkä kysykään että käykö joku viikonloppu..

Sitten voisit lopettaa sen joka kerralla " antamisen" niin huomaat jos mies on vaan seksin takia..

Vierailija
7/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse neljä suhdetta aloittaneena tiedän, että myös miehet " rakastuu" tosissaan ja järjestää sitä yhteistä aikaa vaikka väkisin alkuhuumassa. Nykyisenkin miehen kanssa kun tavattiin, niin alkuaikoina mies hyvä, jos halusi edes urheilemaan mennä. Aikaa varastettiin vaikka mistä ja hyvä, jos maltettiin nukkua välissä. Siis tälläistä alkuhuuma. Ja sama ollut aiemminkin.

Vierailija
8/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole sinuun äärimmäisen rakastunut. Olet kiva täyte hänen elämässään, mutta et sen enempää. Umpirakastunut mies haluaisi viettää kaiken liikenevän vapaa-ajan kanssasi...

Pahoittelut, että sanon tämän näin suoraan. Itselläni on ollut menneisyydessä myös tällainen " välinpitämätön" mies ja lopulta paljastui, että hän oli pyöritellyt muitakin naisia yhtä aikaa. Vaikka mies vannoin rakkauttaan minuun, ei se kuitenkaan ollut todellista.

Vierailija
9/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tiedä mitä seuraavaksi teen, mutta yritän nyt ainakin keskustella tämän miehen kanssa ennen lopullista päätöstä. Voihan kuitenkin olla, että hän ei vaan ymmärrä miltä minusta tuntuu ja että tekee jotain " väärin" tai sitten ei, mutta yritän nyt kuitenkin, koska hän on minulle kovin tärkeä!

-AP

Vierailija
10/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette puolikin vuotta seurustelleet, voisi varmaan esitellä jo julkisesti.

Joko olet toinen nainen tai sitten kyseessä on sitoutumispelkoinen tapaus.

Vierailija
11/12 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asuimme eri paikkakunnilla ja minä vielä kotona ja kävin lukiota, joten sekin rajoitti. Mutta siis harvemmin tapasimme arkipäivinä em. syistä. Puhelimessa kyllä puhuttiin harva se päivä. Parin vuoden kuluttua tapaamiset jäivät yhteen iltaan/yöhön viikossa miehen opiskelukiireiden takia ja se johti eroon. Tuntui, että miestä ei kiinnostanut ja riitelimme aina juuri ajankäytöstä. Minä päätin lopulta, etten halua olla tällaisessa suhteessa.

Sittemmin (1,5 vuoden kuluttua) palasimme yhteen ja aloimme tapailla tiivimmin ja muutimme yhteen asumaan. Yhteen paluusta on 10 vuotta aikaa ja olemme nykyisin naimisissa ja meillä on lapsi, mutta tiedän, että ilman eroa mikään ei olisi muuttunut.

Eli pitääkö mies sinuun oma-aloitteisesti yhteyttä? Soitteleeko, ehdotteleeko tapaamisia? Vai tuleeko aloite aina sinun puoleltasi? Onko mies kiinnostunut?

Vierailija
12/12 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikaa alkanut järjestyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi