Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun pitää olla tällaisia outouksia. Äännähtely kun muistaa jonkun nolon jutun

Vierailija
03.02.2024 |

Joo, eli aina kun muistan jonkun itselle käyneen nolon jutun mun pitää jotenkin hymähtää, huudahtaa, naurahtaa tms🤪 Mies usein kysyy että mikä naurattaa/mitä hymähtelet tms ja enhän mä voi kertoa oikeaa syytä. Keksin jotain tyhmää.Kattoo sitten kuin vähäjärkistä ja alkaa tuntumaan että sitä olenkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itselläkin tulee sellainen "voi perkl" ja läps otsaan.

Vierailija
2/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität miehellesi jotain muuta kuin mitä olet? Mikset sano suoraan että tuli yksi vanha nolo juttu mieleen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Muistan omasta nuoruudesta paljon asioita, joita ei olisi tarvinnut tehdä. Tai olisi pitänyt osata käyttäytyä eri tavalla.

Joo, ja pistää joskus ääneen ähkäisemään tai jos on hyviä muistoja, naurahtamaan. T. M50

Vierailija
4/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esität miehellesi jotain muuta kuin mitä olet? Mikset sano suoraan että tuli yksi vanha nolo juttu mieleen? 

näin. eihän sun edes tarvitse kertoa sitä juttua, vaan sanoa, että nolottaa.

Vierailija
5/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalia 

Vierailija
6/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Mulla pääsee aina sellainen kiusaantunut naurahdus ja joskus läpsäisen itseäni poskelle, kun muistan jotain mielestäni tosi noloa. Ärsyttää olla tällainen ylikriittinen.

Vierailija
7/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en olekaan ainoa. Saatan myös näissä tilanteissa moittia itseäni ääneen, tyyliin: "Idiootti!".

Vierailija
8/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia mutta entisessä työpaikassa esimiehellä oli sellainen tapa että aina kun hänellä oli jotain ilmoitettavaa niin hän ensin hymähti ja kertoi vasta sen jälkeen esim. (se hymähdys) tiistaina klo:14 on palaveri mihinkä kaikki osallistuu eikä aamuvuorolaiset lähde kotiin ennen kuin palaveri on pidetty  

Vierailija
9/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa.

Muistan omasta nuoruudesta paljon asioita, joita ei olisi tarvinnut tehdä. Tai olisi pitänyt osata käyttäytyä eri tavalla.

Joo, ja pistää joskus ääneen ähkäisemään tai jos on hyviä muistoja, naurahtamaan. T. M50

Nimittäin siinä ikävuosina 20-23 tuli kohellettua monella tapaa. Juuri armeija takana, välivuoden hommista sain paljon rahaa, sitten alkoi opiskelut yliopistossa. Pari-kolmevuotta melkoista kohellusta, vaikka toki opinnot sujuikin. Voi voi. Olisi saanut moni juttu jäädä kyllä tekemättä. Ihme juttu, että alitajunta aina välillä palauttaa noita mieleen.

Vierailija
10/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa toi ihan sama.

Just aamulla olin koirien kanssa lenkillä läheisen järven jäällä. Aamuaurinko nousi metsänreunan yli ja valaisi koskemattoman hangen. Koirat juoksivat riemuissaan vapaana ja mä mietin kuinka ihana vapaapäivän aamu meillä. Ja sitten mun paska-aivot singauttavat jostain naftaliinista nolon muiston ja multa pääsee ääneen sellainen "Äängghh" mölinä.

Vierailija
11/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä voi hyvinkin olla niin että tästähän voisi luulla olevan lukijakohtainen näkemyksellisyyden rajatasoista riippuva todellinen asiayhteyden toteaminen.

Vierailija
12/12 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa.

Nimittäin siinä ikävuosina 20-23 tuli kohellettua monella tapaa. Juuri armeija takana, välivuoden hommista sain paljon rahaa, sitten alkoi opiskelut yliopistossa. Pari-kolmevuotta melkoista kohellusta, vaikka toki opinnot sujuikin. Voi voi. Olisi saanut moni juttu jäädä kyllä tekemättä. Ihme juttu, että alitajunta aina välillä palauttaa noita mieleen.

Älä huoli, se kuuluu tähän ikäkauteen. Pää putsaa itsensä. 

Ollaan sitten vanhoina vapaita taakoista. 

N51.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme