Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian UUDESTAAN lääkäriin, jos poskiontelotulehdus ei meinaa parantua lääkekuurilla?

Vierailija
14.02.2012 |

Pitääkö syödä koko kuuri? Yleensä minulla on oireet loppuneet 3-4 päivässä. Nyt on mennyt kohta viikko ja aina vain jatkuu. Kuuria jäljellä muutama päivä.

Missä vaiheessa pitää mennä uudestaan näytille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön nyt neljättä päivää antibiootteja, ja nenä valuu kuin vesiputous edelleen. Viikon kuuri Amoxin compia.

Ajattelin nyt rauhassa syödä kuurin ensin loppuun ja jos ei ensi viikolla vieläkään ole kadonnut niin sitten uudestaan.

Vierailija
2/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli vielä kurkkukin kipeäksi - puskeeko se jo uutta flunssaa päälle???? Minulla siis tukkoinen nenä, kipua kasvoissa ja korvassa (sielläkin todettiin tulehdusta), päänsärkyä ja kurkkukipua. Ainoastaan yleisvointi on parantunut kuurin myötä. Kuurin alkaessa olin tosi väsähtänyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun kuuri loppu

Vierailija
4/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin ensin kuurin loppuun, ja sen jälkeen odottelisin vielä muutaman päivän. Sit lääkäriin takasin, jos ei yhtään helpota.

Sitkeä tauti tuntuu kyllä olevan. Söin itse ensin 7 pv Amoxin-kuurin, ei mitään apua. Päinvastoin oireet vain pahenivat. Kuurin loppumisen jälkeen odottelin vielä viikon, sit menin uudestaan lääkäriin.

Tällä kertaa sain Zithromax-kuurin, 3 pv mutta vaikutus kestää kuulemma 7-10 pv. Nyt on 6 päivää kuurin aloittamisesta. Oireita on edelleen, mutta hiukan on olo helpottanut. Seurailen nyt ainakin tämän viikon jos pikkuhiljaa menisi pois. Ensi viikolla täytyy sit varmaan miettiä jotain helpotusta uusiksi, jos ei tunnu paranevan.

Vierailija
5/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut joku tietty päivämäärä flunssaa vai oliko tietyt oireet?

Vierailija
6/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista oireista olette alunperin menneet lääkäriin? Onko ollut joku tietty päivämäärä flunssaa vai oliko tietyt oireet?

Se oli jo parantumaan päin, kun vointi huononi ja tuli selvät poskiontelo- ja korvaoireet.

ap

Vierailija
7/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin mennessä oireita oli poskien särky, nenä ihan tukossa, sellaista paksua limaa valui kurkkuun ja niistäessä räkä myös paksua värillistä, joskus veriviiruja seassa, kova yskä (tuli semmoisia ihania limaklimppejä), hengitys rohisi ja oli raskasta, ylähampaita särki kaikki tärähdykset, korvat myös lukossa vähän väliä ja hiukan kipeät, kova väsymys.Päänsärkyä oli myös usein.

Vierailija
8/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää määräämään poskionteluntulehdukseen antibiootteja. Kuurina on Duact, limaa irroittava lääke ja nenäspray, kenties lisänä nenäkannulla huuhtelu. Antibiootit on kuulemma uusien tutkimusten mukaan siinä tarpeettomia.

Vierailija
9/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piileväkin tulehdus hampaassa pitää poskiontelotulehdusta yllä aika sitkeästi ja pitkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä