Mitä mielekästä vois tehdä kun lapset nukkuu?
Teeveetä ei huvita katsoa ja aina tulee roikuttua tässä koneella. Asunton on niin pieni ettei mitään siivousjuttujakaan oikeen voi puuhailla melun takia.. Tylsistyttää aina vaan tuijottaa tätä näyttöä! Tosin ainut keino pitää yhteyttä ulkomaailmaan kun ei ole kotona juttuseuraa että siksi kai tämä aina on päällä.
Kommentit (6)
univelat painaa päälle... Yritä keksiä jotain mukavaa, tai ainahan voit yrittää vaan olla ja rentoutua. :)
Itseäni kutsuu nyt ainakin unten maailma, joten oikein hyvää yötä ap:lle!
itsellesi tai lapsille Se on oikeasti aika koukuttavaa ;-)
Minä kun en pysty itse nukkumaan ennen puolta yötä niin siksi tekemistä kaipailisin. =) Olen miettiny että jotain virkkaushommia pitäis kokeilla, neulominen on liian vaativaa!=D Mutta jokin vastine pitäis tälle koneelle keksiä, teevee mulla on yleensä ihan kiinni niinkuin nytkin. Kun mies on täällä katsotaan sitä kyllä mutta yksin en yleensä edes avaa.. Ap
tai lue kirjoja, kuuntele lempimusiikkia kuulokkeilla, suunnittele seuraavaa lomaa, järjestele valokuvia (jos sulla on vielä paperikuvia) tai ruokareseptejä, ripusta pyykkiä tai pura naruilta ja silitä, jumppaa tai venyttele... tekemistä olis vaikka mitä, olispa vaan aikaa kaikelle :-)
tai kirjoita vaikka vauvakirjaan, jos se on ajankohtaista.
Grrr ;)