Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE jotka ette usko

Vierailija
13.02.2012 |

Raamatun luomiskertomukseen , PANKAAS NYT SELITTÄEN MIKSI NYKYSISTÄ APINOISTA EI KUORIUDU ENÄÄ IHMISIÄ???? KYLLÄHÄN PARI VUOSITUHANNES OLIS JO PITÄNYT SYNTYÄ IHMISLASTA HIRVEÄSTÄ GORILLASTA . ONNEKS EI OO MUN ÄITI. EN KYLLÄ HUOLISKAAN, USKON ISÄÄN POIKAAN NJA PYHÄÄN HENKEEN. TYHJENTÄVÄ VASTAUS KIITOS, MUUTEN KAIKKI TUO OPPI KAATUI JO OJAAN.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

link.

Vierailija
2/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

link.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bwCcQyY1g1E" alt="http://www.youtube.com/watch?v=bwCcQyY1g1E">http://www.youtube.com/watch?v=bwCcQyY1g1E</a&gt;

EI MEE LÄPI NOI HEIKKO ESITYS ETKÖ PYSTY YHTÄÄN PARANTAMAAN?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apinoilla ja ihmisellä on YHTEINEN esi-isä. Etkö kuunnellut koulussa biologian tunneilla????

Vierailija
4/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

link.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bwCcQyY1g1E" alt="http://www.youtube.com/watch?v=bwCcQyY1g1E">http://www.youtube.com/watch?v=bwCcQyY1g1E</a&gt;

KULMAKIVI LUE RAAMATTUS TOISEN KERRAN ARVAA MIKÄ JOO MENI OIKEIN MELKEIN SE ON JEESUS KRISTUS .

Vierailija
5/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun luomiskertomukseen , PANKAAS NYT SELITTÄEN MIKSI NYKYSISTÄ APINOISTA EI KUORIUDU ENÄÄ IHMISIÄ???? KYLLÄHÄN PARI VUOSITUHANNES OLIS JO PITÄNYT SYNTYÄ IHMISLASTA HIRVEÄSTÄ GORILLASTA . ONNEKS EI OO MUN ÄITI. EN KYLLÄ HUOLISKAAN, USKON ISÄÄN POIKAAN NJA PYHÄÄN HENKEEN. TYHJENTÄVÄ VASTAUS KIITOS, MUUTEN KAIKKI TUO OPPI KAATUI JO OJAAN.

Ei ole sinustakaan vielä normaalia sukiintunut, vaan painat käpslokki päällä tekstiä tulemaan. Sinussa on nähtävissä kaikki hullun piirteet.

Vierailija
6/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apinoilla ja ihmisellä on YHTEINEN esi-isä. Etkö kuunnellut koulussa biologian tunneilla????

BIOLOGIA JOHDATTAA SINUT HELVETTIIN JOS ET LÖYDÄ AJOISSA ELÄESSÄS JEESUSTA SORI TOTUUDET ON TOTUUKSIA SISKO.

Vierailija
7/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinustakaan vielä normaalia sukiintunut, vaan painat käpslokki päällä tekstiä tulemaan. Sinussa on nähtävissä kaikki hullun piirteet.

NOUSI HUOMATTAVASTI KUN OIKEESTI VAROTIN SUA HELVETISTÄ MUTTA ÄLÄ KYSELE KUN ET MITÄÄ OIKEESTI HEI TAJUA!

Vierailija
8/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettihirviö on tie, totuus ja elämä.

Halleluja!

Vierailija
9/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen evoluutio on kestänyt satoja tuhansia vuosia. Apinalla ja ihmisellä on ollut yhteínen kantamuoto, josta kehittyi pystyssä kulkeva muoto noin 7 _miljoonaa_ vuotta sitten.

neaderdaalinihmienn katosi maapallolta noin 30 000 vuotta sitten.

Eli odotappas vaikka 500 000 vuotta ja katso sitten uudestaan miten on evoluutio edistynyt. Pari tuhatta vuotta on todella lyhyt aika kun ottaa huomioon esim. universumin iän.

Vierailija
10/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettihirviö on tie, totuus ja elämä.

Halleluja!

mäkin.

Vierailija
11/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen evoluutio on kestänyt satoja tuhansia vuosia. Apinalla ja ihmisellä on ollut yhteínen kantamuoto, josta kehittyi pystyssä kulkeva muoto noin 7 _miljoonaa_ vuotta sitten.

neaderdaalinihmienn katosi maapallolta noin 30 000 vuotta sitten.

Eli odotappas vaikka 500 000 vuotta ja katso sitten uudestaan miten on evoluutio edistynyt. Pari tuhatta vuotta on todella lyhyt aika kun ottaa huomioon esim. universumin iän.

tuossa tullut takaisin ja apinatiede haudattu.

Vierailija
12/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi biologian. Sitä vaikutat hybris-ihmiseltä joka luulee tietävänsä ja tajuavansa Jumalasta enemmän kuin esim. minä. Sinunä kääntyisin itseeni ja miettisin miten voin toteuttaa Jumalan tahtoa (vapaaehtoistyö, toisien auttaminen).

Vierailija
13/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulla jo varpaita korventais...

Vierailija
14/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi biologian. Sitä vaikutat hybris-ihmiseltä joka luulee tietävänsä ja tajuavansa Jumalasta enemmän kuin esim. minä. Sinunä kääntyisin itseeni ja miettisin miten voin toteuttaa Jumalan tahtoa (vapaaehtoistyö, toisien auttaminen).

mutta eihän sokea voi sokea taluttaa ...

Vierailija
15/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minun Herrani ja Vapahtajani. Minä rakastan häntä niiiiiin paljon!

Vierailija
16/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vain, orangit ja simpanssit osaavat jo ratkoa ongelmanratkaisua vaativia tehtäviä ja viittomakieltä. Niiltä myös puuttuu kurkusta puheen muodostamiseen vaadittava äänijänne, mutta odotas vain pari tuhatta vuotta, niin evoluutio kasvattaa apinoista melkein meidän kaltaisemme rodun, joka osaa tehdä tulen ja metsästää apuvälineiden avulla. Et kai luullut, että kaikki tämä tapahtuu hetkessä? Ihmisapinat jäivät meistä jälkeen miljoonia vuosia sitten, mutta kiinni saavat evoluution ansiosta.

Vierailija
17/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Jumala sanoo luoneensa ihmisen se on niin ja amen, ja jos joku näkee vaan evoluution ja apinoiden kautta se on ihmisen mielipide ja se on se erotus. Raamatus sanotaan että ERI ON IHMISEN LIHA JA ELÄIMEN LIHA. ja tietämisestäö sanon että olen vain lukenut Raamattua ja illä sipuli, mutta en ota muuta vastaan koska Jumala on meille suhteellisen selvät sävelet luonut. miksi lähteä kautta rantain kun asia on päivän selvä ? sehän on sulss järjettömyyttä ja mielettömyyttä. meillä on järki joo, mutta se ei sanele koko elämänkirjoa ja totuutta, esim pelastumista vaan se on kerrottu sanassa .järkeä käytetään siinä missä se on käytettävissä ei kuitenkaan Jumalan yli eikä joka paikassa, SE MENEE NIMITTÄIN EI IHAN VÄHÄN PIELEEN VAAN TÄYSIN ,JOS KAIKESSA VAAN LUOTTAA OLEVANSA RIKKIVIISAS OIKEIN TIETÄÄ JUMALAAKIN PAREMMIN!

Vierailija
18/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vain, orangit ja simpanssit osaavat jo ratkoa ongelmanratkaisua vaativia tehtäviä ja viittomakieltä. Niiltä myös puuttuu kurkusta puheen muodostamiseen vaadittava äänijänne, mutta odotas vain pari tuhatta vuotta, niin evoluutio kasvattaa apinoista melkein meidän kaltaisemme rodun, joka osaa tehdä tulen ja metsästää apuvälineiden avulla. Et kai luullut, että kaikki tämä tapahtuu hetkessä? Ihmisapinat jäivät meistä jälkeen miljoonia vuosia sitten, mutta kiinni saavat evoluution ansiosta.

kaukana éttä kun Jeesus palaa takaisin eivät syö vieläkään haarukalla ja veitsellä.

Vierailija
19/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana éttä kun Jeesus palaa takaisin eivät syö vieläkään haarukalla ja veitsellä.

Vierailija
20/25 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa mistä?!

2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi,

sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille

sijaa?

3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä

takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä,

missä minä olen.--Jh.14