Juopoitteleeko sun mies tietämättäsi
Kommentit (16)
Enkä minä juopottele hänen tietämättään.
niin miten voisin suhtautua siihen jos en edes tiedä koko asiasta?
Muotoilepa kysymys uudestaan :)
Vetää pullon kossua joka ilta, minun tietämättäni. Aivan jokainen päivä, eikä minulla ole vihiäkään asiasta.
AP:llä kaikki kanootit kotona? Ei meinaan tyhmempää kysymystä ole kukaan tainnut koskaan kysyä.
eikä juopottelekaan.
Tai mistä mä tiedän?
Salaa juominen on kun toinen piilottelee juomistaan. Kai sitä nyt kumppanista kuitenkin näkee onko se ottanut? Ei kai.. :)
Et vaan hoksaa mitään, koska luulet, että olen huumehöyryissäni.
mutta minä join pitkään hänen tietämättään. Ei suhtautunut kovin hyvin kun tuli ilmi.
Autotallista tai varastosta löytyy ajoittain tyhjä tölkki. Eli on voinut ottaa neuvoa-antavan rakennuspuuhan ohessa. Yksi tai kaksi ei tietenkään käytöksessä näy mitenkään eikä ole jokapäiväistä, joten ehkäpä tätä ei voi juopotteluksi sanoa. Toisaalta tietää etten katsoisi ihan hyvälläkään ja kyllä ne tyhjät tölkit aina jostain vähän "piilosta" esiin tulevat. Sikäli siis sanoisin että salaa.
Sillä on piilopulloja kolmessa paikassa ja luulee että minä en tiedä. Minä taas teeskentelen, että en huomaa.
Kunhan joskus oikeen vittuunnun, laitan ne pullot piiloon tai tuhoan ne muuten vaan.
Se siltä vaikuttaa. Saattaa käydä jopa mökkitien päässä "korjaamassa autoa, jottei herätä minua."
Jemmaa oluita, ja sitten niitä kummasti löytyy. En ole kieltänyt, mutta ei haluaisi vissiin tarjota, sille pitäisi olla absolutisti nainen. Onnea vaan etsintään.
sen voisi tietää, juopotteleeko se tietämättäni? Jos juopottelee ja tiedän siitä, silloin se ei ole tietämättäni juopottelua.
Ei vaan pointti on se että kun tietää toisen juomisesta niin ukko menee kaapille ja ottaa juotavaa kun taas salaa juominen on sitä että käy vaivihkaa kaapilla tai on oma pullo josta ei ole kertonut. Eli toinen EI TIEDÄ juomisesta koska tämä tapahtuu selän takana. Jatkatko vielä kauankin näsäilyä? Oikeesti, mene vaikka päiväunille.
Jos haluaa ottaa muutaman kaljan, että silleen pikkusen sopivasti sihisee vähän päässä, muttei pysty kuin salaa, koska akka alkaa heti naputtaa.
Eli kyllä se autotallissa joskus jotain asennuskaljaa ottaa. Ihan sama, poissa silmistä niin ei häiritse. Toisin kuin jääkaapilla ramppaaminen ja sohvalla rötväys ja piereskely.
en tiedä juopotteleeko, koska en tiedä :)