Satuhäät 13.2
Kommentit (199)
Miten muuten ois voinut olla tuollainen vauvamahan muotoinen maha?
Joka toisella vastaantulevalla on mahaa ihan vain jo siksi, että monen lapsen jälkeen eivät ole palautuneet tavalliseen!! Ei siitä kyllä voi mitään veikata.
Vaikka aivan erilaisia olivat kuin itse ja arvomaailma täysin erilainen (mm. mielipiteet homoista). Varsinkin tuosta homo-jutusta tuli mieleen se, että eipä siellä raamatussa kauheen positiivisessa mielessä suhtauduta myöskään rikoksiin....Että näin.
Mutta mielestäni hienoa jos heillä elämä sujuu hyvin. Isot on riskitekijät tuollaisella parilla, mutta tosi upeata jos elämä pysyy järjestyksessä ja elävät yhdessä onnellisena.
esim. 55 koiranäyttelyä vuodessa. Se harrastaminen ei ole aivan halpaa lystiä. Lisäksi olivat matkustelleet. Jollain sossun tuilla vai? Eihän sillä Markolla ollut kuin satunnaisesti muuttokeikkoja.
Onko normaalia että vaan kolmasosa kutsutuista pääsee paikalle?
myös että niin moni perui. tuli paha mieli hääparin takia. toivon että pysyvät raittiina ja jaksavat huolehtia lapsista.
vaikka ison tytön morsiusmekosta voi olla montaa mieltä, niin kai huomasitteko kuinka silmät loisti kun hän pukuaan katsoi.. varmasti itse tykkäsi puvustaan kovasti.
Niin tekopyhiä että oikein kuvotti.
Ja mä en koskaan tule ymmärtämään ihmisiä joilta on lapsia otettu huostaan niin eiköhän tehdä uusia tilalle. Ihan kuin niiden kanssa menisi yhtään paremmin.
Toki siinä on kaksi luuseria löytänyt toisensa, sinänsä ok.
Olen kyllä sitä mieltä että lapsia ei tehdä lisää jos entisiä ei ole huolehdittu. Tosiaan kuitenkin sossun syynättävinä olivat vanhimman tytön takia. Surullista. Toivottavasti menevät hyviin töihin että voivat edes veroilla korvata osan kuluista.
Miten muuten ois voinut olla tuollainen vauvamahan muotoinen maha?
noin iso maha, vyötärönympärys on 124 senttiä, enkä ole raskaana. Puseron koko on 40, housukoko 46-48... Joo, mulla on vaan se maha iso, eikä mun mielestä tolla morsiamella edes ollut mikään iso maha.
Eli ei tosiaan maha ole merkki mistään raskaudesta, haloo itselles.
Niin tekopyhiä että oikein kuvotti.
Ja mä en koskaan tule ymmärtämään ihmisiä joilta on lapsia otettu huostaan niin eiköhän tehdä uusia tilalle. Ihan kuin niiden kanssa menisi yhtään paremmin.
Toki siinä on kaksi luuseria löytänyt toisensa, sinänsä ok.
ollut narkkari ja että lapset on huostaanotettu?
olla julkisuudessa lmaiseksi.Minä olin tv joskus markka aikaan, sain 2000 mk puoli tuntia ohjelmassa,
että lapset on otettu huostaan, koska joi liikaa viinaa. Huumeista ei morsian kuullakseni puhunut.
että lapset on otettu huostaan, koska joi liikaa viinaa. Huumeista ei morsian kuullakseni puhunut.
"Kotiäitinä työskentelevä Piia käyttää kaiken lastenhoidolta ja kotiaskareilta liikenenän ajan koirsharrastukseensa. - Toivottavasti pysyn vielä vuosia kotiäitinä. Ei oo tarkoitus mennä töihin kun on puhuttu Markon kanssa että hän hoitaa tän niin sanotusti työnteon."
Eli toi jamppa elättää ton possen ja maksaa ne koiranäyttelyreissut työskentelemällä silloin tällöin muuttofirmassa? Ahaa...
No, ei kai siinä mitään. Täytyy lähteä nukkumaan että jaksaa aamulla töihin - pitäähän siihen rouvan koiraharrastukseen jostain ne rahatkin saada.
En vielä ole katsonut uusinta jaksoa ja taitaapa jäädä mun osalta katsomattakin. Ennakkomainokset ja tämän miespuolisen esiintyminen "arvostele mun illallisessa" riitti.
Uskomatonta tunkua julkisuuteen!! Ymmärrän toki, että pitäähän sitä kirjalleen (jota ei ole viedä kai edes kirjoitettu) ilmaista tv-mainosaikaa saada, mutta luulisi joku raja olevan silläkin! Itä-Helsinkiläistä wt-porukkaa pahimmillaan, nyt todistellaan tv:ssa kaikille tutuille ja tuntemattomille, että "kyllä me näiden kahden nuorimmankin lapsen kanssa pärjätään, katsokaa!!"
Ja ajatelkaa, nämä ihmiset on vasta vähän yli 30-vuotiaita: nehän näytti ulkoisesti molemmat vähintään 50-vuotiailta! Ja tyylikin oli suoraan kultaiselta 1980-luvulta. Meitä on näköjään moneen junaan, ja jotkut jäävät asemalle. Epäilen vahvasti tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa tämän pariskunnan tapauksessa....
Mitenkähän hyvässä hoidossa koirat ovat olleet vuosien varrella, huostaanoton tarvetta ollut välillä niissäkin?
Koirista on varmaan tulojakin, pentue näytti olevan tuossa illallisohjelmassa.
Tytär otettu jo kahdesti huostaan, mutta yhä vaan löytyy tahtoa lasta pompottaa. Huostaanoton syitä eivät ymmärrä, mutta nehän olis luettavissa huostaanottopäätöksessä. Aika huono on ennuste jos on mielenterveys- ja päihdeongelmainen, haalii talon täyteen koiria ja lapsia ja hankkii miehekseen vähemmän romanttisen love storyn kautta rikollisen päihdeongelmaisen, jolla on myös mt-taustaa.
Kurja tuo lastiskoulukunta, että vauva voi jäädä vanhemmilleen, vaikka isommat lapset otetaan huostassa.
En vielä ole katsonut uusinta jaksoa ja taitaapa jäädä mun osalta katsomattakin. Ennakkomainokset ja tämän miespuolisen esiintyminen "arvostele mun illallisessa" riitti.
Uskomatonta tunkua julkisuuteen!! Ymmärrän toki, että pitäähän sitä kirjalleen (jota ei ole viedä kai edes kirjoitettu) ilmaista tv-mainosaikaa saada, mutta luulisi joku raja olevan silläkin! Itä-Helsinkiläistä wt-porukkaa pahimmillaan, nyt todistellaan tv:ssa kaikille tutuille ja tuntemattomille, että "kyllä me näiden kahden nuorimmankin lapsen kanssa pärjätään, katsokaa!!"
Ja ajatelkaa, nämä ihmiset on vasta vähän yli 30-vuotiaita: nehän näytti ulkoisesti molemmat vähintään 50-vuotiailta! Ja tyylikin oli suoraan kultaiselta 1980-luvulta. Meitä on näköjään moneen junaan, ja jotkut jäävät asemalle. Epäilen vahvasti tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa tämän pariskunnan tapauksessa....
Tuntui pahalta niin monet peruutukset ja vielä viime tinkaan, kun tarjoilut oli jo hankittu.
Toivon perheelle kaikkea hyvää.