Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 13.2

Vierailija
13.02.2012 |

Kommentteja?

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia että vaan kolmasosa kutsutuista pääsee paikalle?

Vierailija
42/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aika pieni murhe muiden joukossa? Oletitko muuta noissa olosuhteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vanhimman tyttären puku ja meikki.

Vierailija
44/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tässä ja arvostele mun illallisessa todistellaan ja mitä? Tulee vain sellainen mieleen, että jollekin on näissä ohjelmissa esiintymisellä kertoa, miten elämässä menee ja mitä on saavutettu.

Vaikka tokihan se on monen muunkin tällaiseen ohjelmaan osallistuvalla sama homma, mutta tosiaan kun on kummallakin ei niin ihanaa taustaa elämässä niin tulee vain mieleen että nyt täytyy näitä asioita alleviivata.

Toivon kyllä parille kaikkea hyvää ja selviä päiviä.

Vierailija
45/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisille (homoille) sitä ei suotaisi. Mitä jos noillekin vaan sanottaisiin, että ette te mihinkään naimisiin mene, kun mulla on vaan sellanen mielipide että se on "syntiä".

Vierailija
46/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä työmäärän itse tekevät! kaiken! Ei ihan samaa mitä tässä ohjelmassa yleensä on, kun usein näkee että morsiamen suurin ongelma on puku tms. Nämä hoitavat tarjoilutkin itse. hattua nostan.

Vierailija
47/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen edes on raskaana??? EI missään!! Oootte tekin kanssa yksiä tekopyhiä paskoja! Jos lapset on otettu huostaan niin usein se ei vain ole niin yksinkertaista päästä sijaisperheestä omaan alkuperäiseen kotiin. Se riippuu niin monesta asiasta, ei pelkästään siitä ovatko nykyisin hyviä vanhempia. Ette ole kyllä yhtään selvillä asioista. Pari näyttää onnelliselta ja tyytyväiseltä siihen mitä heillä nyt on. Se että on joskus ollut narkkari ei tarkoita, että muututtuaan ei saa sanoa omia mielipiteitään asioista vaan pitäisi velloa vanhoissa asioissa.

Teillä ei ole elämää!!!

Vierailija
48/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia että vaan kolmasosa kutsutuista pääsee paikalle?

Vierailija
49/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
50/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vieraitakin ehkä 15, pienelläkin budjetilla olisi saanut paremmatkin tarjottavat ja kauniimmat koristeet, mutta heidän häät ne olivat eikä minun, pääasia että itse olivat tyytyväisiä ja onnellisia. Onnea heille ja toivottavasti nainen saa omat lapsensa takaisin nyt kun on kaidalla polulla!

Vierailija
51/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti peruutuksia vierailta... Onko normaalia että vaan kolmasosa kutsutuista pääsee paikalle?

Vierailija
52/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIksikö että he ennen ovat olleet huonoilla teillä ja nyt muuttuneet???

Paljon tasapainoisemmilta näyttää kuin moni yltäkylläisyydessä elävä perhe. Tyytyväisiä siihen vähään mitä heillä on ja halu tehdä asiat itse...vielä vapaaehtoistyötäkin.

Vierailija
53/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakut paloivat niin uudet pohjat oli haettu kaupasta.

Vierailija
54/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Todella harva paikalla, vaikka 100 kutsuttu. Tehtyjä ei saa tekemättömisi, ja osa silloista varmaan palanut...

Toivottavasti jaksavat silti

Vierailija
55/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

vaikka monta synnytystä takana!!

Vierailija
56/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman näköinen!

Vierailija
57/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten ois voinut olla tuollainen vauvamahan muotoinen maha?

Vierailija
58/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin et täällä varmaan haukutaan tuo pariskunta ja niiden häät perin pohjin :(

Itse olivat tyytyväisiä häihinsä ja elämäänsä, sehän siinä on tärkeintä!

Olivat tehneet vääriä valintoja elämässään, mutta toivottavasti nyt asiat pysyy kunnossa.

Vierailija
59/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoja ei voi hyväksyä, kun se on syntiä.

Itse on tehnyt törkeitä pahoinoitelyitä, murtoja, ryöstöjä jne. Käyttänyt huumeita yms.

Mutta on PYYTÄNYT anteeksi, ja mikään ei ole jäänyt vaivaamaan ja tullut vielä uskoonkin.

Ja näillä meriiteillä on kykeneväinen tuomitsemaan muita ihmisiä syntisiksi!!!

Tässä kohtaa lähti viimeisetkin sympatia pisteet! Omien tekosten jälkeen en kehtaisi ääneen puhua muden synneistä. Ja lesbot/homot eivät kutenkaan ole mitään rikoksia tehneet.

Suututtaa tollanen itsensä jumalan asemaan nostava henkilö. Eikös se usko helluntailaisille opeta suvaitsevaisuutta?

Seuraavissa kunnallisvaaleissa on sitten ehdokas, jota toivottavsti kukaan ei äänestä!

Vierailija
60/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo kaikkea hyvää elämään jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän