Satuhäät 13.2
Kommentit (199)
Yllätyin tästä. Vaikka vaikuttavatkin syvästi rakastuneilta ja olivat pysyneet yhdessä jo kolme vuotta kaikkine raskauksine (3kpl) ja synnytyksineen (2kpl), niin jotenkin jäi epävarma tunne - tulevaisuus näytti toisaalta hyvältä, toisaalta eivät tuntuneet oikein itsekään kovin pitkälle uskaltaa ajatella (tai sitten eivät vain kyenneet). Tuntui, että vene saattaisi melko pienestäkin keikahtaa, vaikka olivatkin jo suuria mullistuksia onnistuneesti yhdessä läpikäyneet. Hmmm.
Kaikkea hyvää heille. Vaikka jakso oli pikkasen murheellinen ja ankea mun näkökulmasta, oli toisaalta ihanaa että heidänkin kaltaisilleen on annettu tilaisuus "loistaa". Tärkeää.
pohjalta. Vaikuttavat rauhalliselta ja onnelliselta pariskunnalta. Toivottavasti kaikki kestää!
arvostele mun illallisessa viimeviikolla.
Jännä, että monikaan ei pääse huumekierteestä eroon ilman uskontoa.
Vaikken itse uskovainen olekaan. Mutta minua ei muut uskovat häiritse.
Jännä, että monikaan ei pääse huumekierteestä eroon ilman uskontoa.
Kaksi lasta huostaanotettu aiemmin, häiden aikaan kaksi yhteistä pienempää lasta, onko kolmas vielä tulossa?
Toki hyvää toivon kaikille osapuolille, mutta vähän hirvittää.
Oli just siinä arvostele mun illallinen.myös lehtiin on kertonut tarinaansa.mainosti siinäkin kirjaansa.kiva homma,kun edelliset lapset on huostaanotettu ja kaksi pientä sitten hankittu.aikamoista sakkia.mut onneksi yrittävät ja ovat raittiita.
"Voivat vielä homot mennä kirkossa naimisiin"
olihan se bestman siinä puolueessa.
Oli just siinä arvostele mun illallinen.myös lehtiin on kertonut tarinaansa.mainosti siinäkin kirjaansa.kiva homma,kun edelliset lapset on huostaanotettu ja kaksi pientä sitten hankittu.aikamoista sakkia.mut onneksi yrittävät ja ovat raittiita.
minkä takia niitä aikasempia lapsia ei ole ensin hoidettu ja saatu kotiin ja sitten vasta hankkia lisää lapsia.. ja pakkoko hankkia noin tiuhaa uusia..
Hurskastellaan raamatulla ja arvostellaan toisten rakkautta, vaikka itse ollaan ryypätty ja narkattu lapset huostaan ja hakattu ja ryöstetty. Että kehtaavat!
katselin, että huonosti hoitavat lastaan, kun saa mehua tuttipullosta (tervetuloa reiät hampaisiin), mutta se taitaa olla pientä...
Siis onko tuo morsian raskaana? Ja polttaa koko ajan, hyi olkoon!
katselin, että huonosti hoitavat lastaan, kun saa mehua tuttipullosta (tervetuloa reiät hampaisiin), mutta se taitaa olla pientä...
Toisaalta tulee tunne, että kaikki ei ole ihan ok. Voi tietenkin johtua vaiks jänskättämisestä?
Ainakin siinä kohtaa, kun Tallinnassa menivät tatskoja hakemaan, niin poltti ja tumppasi tupakan. Ja oli aiemminkin polttanut.
Mitä tälle parille nykyään kuuluu? Huuli pyöreänä täällä tota säälittävää jaksoa katsoin. Homokeskustelun ajaksi jouduin poistumaan vähäksi aikaa telkkarin ääreltä suunnattoman myötähäpeän vuoksi.