Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 13.2

Vierailija
13.02.2012 |

Kommentteja?

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle parille nykyään kuuluu? Huuli pyöreänä täällä tota säälittävää jaksoa katsoin. Homokeskustelun ajaksi jouduin poistumaan vähäksi aikaa telkkarin ääreltä suunnattoman myötähäpeän vuoksi.

Vierailija
22/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin tästä. Vaikka vaikuttavatkin syvästi rakastuneilta ja olivat pysyneet yhdessä jo kolme vuotta kaikkine raskauksine (3kpl) ja synnytyksineen (2kpl), niin jotenkin jäi epävarma tunne - tulevaisuus näytti toisaalta hyvältä, toisaalta eivät tuntuneet oikein itsekään kovin pitkälle uskaltaa ajatella (tai sitten eivät vain kyenneet). Tuntui, että vene saattaisi melko pienestäkin keikahtaa, vaikka olivatkin jo suuria mullistuksia onnistuneesti yhdessä läpikäyneet. Hmmm.

Kaikkea hyvää heille. Vaikka jakso oli pikkasen murheellinen ja ankea mun näkökulmasta, oli toisaalta ihanaa että heidänkin kaltaisilleen on annettu tilaisuus "loistaa". Tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjalta. Vaikuttavat rauhalliselta ja onnelliselta pariskunnalta. Toivottavasti kaikki kestää!

Vierailija
25/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostele mun illallisessa viimeviikolla.

Vierailija
26/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että monikaan ei pääse huumekierteestä eroon ilman uskontoa.

Vierailija
27/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken itse uskovainen olekaan. Mutta minua ei muut uskovat häiritse.

Jännä, että monikaan ei pääse huumekierteestä eroon ilman uskontoa.

Vierailija
28/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen

Vierailija
29/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta huostaanotettu aiemmin, häiden aikaan kaksi yhteistä pienempää lasta, onko kolmas vielä tulossa?

Toki hyvää toivon kaikille osapuolille, mutta vähän hirvittää.

Vierailija
30/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli just siinä arvostele mun illallinen.myös lehtiin on kertonut tarinaansa.mainosti siinäkin kirjaansa.kiva homma,kun edelliset lapset on huostaanotettu ja kaksi pientä sitten hankittu.aikamoista sakkia.mut onneksi yrittävät ja ovat raittiita.

Vierailija
31/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voivat vielä homot mennä kirkossa naimisiin"

Vierailija
32/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan se bestman siinä puolueessa.

Vierailija
33/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli just siinä arvostele mun illallinen.myös lehtiin on kertonut tarinaansa.mainosti siinäkin kirjaansa.kiva homma,kun edelliset lapset on huostaanotettu ja kaksi pientä sitten hankittu.aikamoista sakkia.mut onneksi yrittävät ja ovat raittiita.

minkä takia niitä aikasempia lapsia ei ole ensin hoidettu ja saatu kotiin ja sitten vasta hankkia lisää lapsia.. ja pakkoko hankkia noin tiuhaa uusia..

Vierailija
34/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurskastellaan raamatulla ja arvostellaan toisten rakkautta, vaikka itse ollaan ryypätty ja narkattu lapset huostaan ja hakattu ja ryöstetty. Että kehtaavat!

Vierailija
35/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin, että huonosti hoitavat lastaan, kun saa mehua tuttipullosta (tervetuloa reiät hampaisiin), mutta se taitaa olla pientä...

Siis onko tuo morsian raskaana? Ja polttaa koko ajan, hyi olkoon!

Vierailija
36/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin, että huonosti hoitavat lastaan, kun saa mehua tuttipullosta (tervetuloa reiät hampaisiin), mutta se taitaa olla pientä...

Vierailija
37/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tulee tunne, että kaikki ei ole ihan ok. Voi tietenkin johtua vaiks jänskättämisestä?

Vierailija
38/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä kohtaa, kun Tallinnassa menivät tatskoja hakemaan, niin poltti ja tumppasi tupakan. Ja oli aiemminkin polttanut.

Vierailija
39/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis

Vierailija
40/199 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lastenkutsut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi