Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiä tuntevat!

Vierailija
13.02.2012 |

Minun pitäisi mennä Hämeentielle asioille. Mihin ihmeeseen voisin jättää auton siellä? Osoite oli lähellä Torkkelinmäkeä.

T: landepaukku

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka tiedostaa itsekin tämän ongelman ja kyselee siksi apuja.

Vierailija
2/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin sivukadulle vain, kyllä sieltä ruutu löytyy päiväsaikaan kun ajat sinne mihin olet menossa ja siellä pyörit kunnes ruutu löytyy. Varaa kolikoita, pysäköinti on maksullista käytännössä joka paikassa Hgissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä päin ei ole kuin kadunvarsiparkkeja, mitään isoja parkkiksia ei ole. Jossain Hakaniemen hallin kupeessa saattaisi olla tilaa. Suosittaisin vaihtoehtoa, että ajat johonkin keskustan parkkihalliin ja siitä kolmosen ratikalla Kallioon. En muista oliko se 3B vai 3T joka menee keskustasta Kallioon päin.

Vierailija
4/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sörkan tai kallion puolelle.

teet kuten paikalliset eli ajat niin kauan kunnes löytyy paikka :)

päivisin sitä tilaa on yleensä ihan hyvin. nyt ei pariin päivään oo kunnolla satanutkaan joten mitään pahoja lumivalleja ei pitäis olla.

Vierailija
5/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hakaniemen torin alla on parkkihalli. Käveltävää tulee tai voit ottaa torilta ratikan.

Jos keskellä päivää tulet, niin sivukaduilta löytyy kyllä parkkipaikka kun varaat aikaa. Samalla saat ensikädrn tietoa mitä lumisade tarkoittaa kantakaupungin alueella.

Vierailija
6/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän jonnekin sivukadulle ja varaan kolikoita. Lapsen hoitokuviot ja julkisilla tulo eivät nyt vain kertakaikkiaan mene yksiin. Peukut pystyyn, että jokin paikka löytyy....

ap

Vierailija
7/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet jumissa jossain Helsingissä eikä mitään toivoa ehtiä hakemaan lapsi ajoissa.

Minä yritän jonnekin sivukadulle ja varaan kolikoita. Lapsen hoitokuviot ja julkisilla tulo eivät nyt vain kertakaikkiaan mene yksiin. Peukut pystyyn, että jokin paikka löytyy....

ap

Vierailija
8/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en välttämättä mihinkään pienille sivukujille lähtis ajamaan, ainakaan heti ekaks... voipi olla aika perunapeltoa ja sellaiset urat että auto jämähtää siihen kiinni. tota nähty ja koettu myös itse parina viime talvena useita kertoja.

ja lumilapio autoon mukaan!

Vierailija
9/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te kuvittelette että me paikalliset saamme automme parkkiin. Sinne vain korttelia kiertämään, kyllä se paikka sieltä löytyy.

Vierailija
10/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kauhistuttamaan selviämiseni keskustassa. taidan peruuttaa lahjaksi saamani kampaamokäynnin kokonaan....

ap

Vierailija
11/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa lumiseen pääkaupunkiin.

Alkaa kauhistuttamaan selviämiseni keskustassa. taidan peruuttaa lahjaksi saamani kampaamokäynnin kokonaan....

ap

Vierailija
12/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla mahdollisuus kävellä?

Vierailija
13/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rentouttava kampaamokäynti!

Vihjaapa lahjan antajalle, että kai siihen lahjaan kyydityskin kuului...

Vierailija
14/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin siellä selviää, kunhan noita pitkään auraamattomana olleen näköisiä yksisuuntaisia katuja vältät.

työntöapuakin on onneksi yleensä tarjolla.

Vierailija
15/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ainakin tsekkaa googlen kartasta yksisuuntaiset niin osaat vähän hahmottaa

Vierailija
16/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljonko olet valmis kävelemään ja mistä suunnasta saavut?

Vierailija
17/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsaikaan saat ihan hyvin auton parkkiin jonnekin kadun varteen. Ihan rauhassa ajelet ja etsit sivukadulta sopivan paikan. Esim. Torkkelinmäeltä löytyy hyvin, kun asukkaat ovat lähteneet sieltä aamulla autoillaan töihin. Muistat vain varmistaa, että pysäköit lailliselle paikalle ja maksat pysäköintimaksun. Itse olen asunut alueella vuosikaudet ja aina on autolle paikka löytynyt. Iltamyöhäisellä tietysti voi joutua hakemaan.

Ainoa poikkeus olisi sakea lumisade ja sen jälkeiset päivät, kun lunta on joka paikassa. Tällä hetkellä kadut on ihan hyvässä kunnossa. Parkkipaikka löytyi viimeksi muutama tunti sitten ihan ongelmitta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi