Olen vanhustenhoitaja, ja en ole nähnyt yhtään ainutta
sellaista ns. kinkkupillua +70 -ikäisillä naisilla. Kaikilla on ns. viivat. Herää kysymys, häviääkö valtavat sisemmät häpyhuulet iän myötä? Vai onko niitä vain nykynaisilla, joiden tavaraa on teinistä asti rääkätty kaikenmaailman dildoilla ja suusekseillä?
Kun kuulostaa, että täällä av:lla vähintään joka toisella on "ihanat" 5 cm häppärit.
Kommentit (20)
Ei muumoilla roiku puolireisissä värkit vaikka niin voisi luulla.
tiedät, paljonko niiden mummojen paikkoja on "rääkätty". Seksiä eikä edes suuseksiä keksitty vasta 2000-luvulla nääs ;)
Vai onko niitä vain nykynaisilla, joiden tavaraa on teinistä asti rääkätty kaikenmaailman dildoilla ja suusekseillä?
tiedät, paljonko niiden mummojen paikkoja on "rääkätty". Seksiä eikä edes suuseksiä keksitty vasta 2000-luvulla nääs ;)
Vai onko niitä vain nykynaisilla, joiden tavaraa on teinistä asti rääkätty kaikenmaailman dildoilla ja suusekseillä?
ettei näiden mummojen nuoruudessa yksikään raavas mies alentunut akan vittua nuolemaan!
Siihen aikaa sitä korkeintaan langettiin kerran vuodessa ..ei siinä niin lerpahda lepakon siivet alakerrassa ;)
ettei näiden mummojen nuoruudessa yksikään raavas mies alentunut akan vittua nuolemaan!
[/quote]
kinkkupillu siis, että alapäästä töröttää julmettu leikkelerulla monta senttiä ulospäin.
mistähän sitten johtuis, että minun häppärit alkoi lerpattaa pikkuteininä, ts. n. 12-vuotiaana muistan kun häpesin liikkatunnin jälkeen suihkussa kun mun alapäästä näkyi häppärit selkeesti.. kunnes huomasin, että niin näkyi monella muullakin, ei vaan sattunut näkymään parhaalla ystävälläni jonka nyt olin nähnyt alasti useinkin (mm. uimahallissa). Kyllä, uteliaana katselin miltä muut tytöt näyttää. Ei, siinä vaiheessa mua ei todellakaan kukaan ollut rassannut millään dildolla (ei muuten ole vieläkään) eikä nuollut alapäätäni :/
vaihdevuosien myötä. Samalla alkaa alapää karvoituskin harmaantua ja harventua. Vai oletteko nähneet mummoilla tuuheita tummia pehkoja?
t. toinen hoitaja
Se voi vaikeuttaa virtsaamista ja aiheuttaa vti:ta. Voi kasvaa yhteen myös aikuisilla.
Se voi vaikeuttaa virtsaamista ja aiheuttaa vti:ta. Voi kasvaa yhteen myös aikuisilla.
en ole kyllä tavannut. Mutta totta on ap:n kokemus.
2000-lukua osattu jo tehdä kaikkea sitä mitä nykyäänkin? Kama Sutra on kirjoitettu aika kauan sitten. Ja vaikka kirkko kieltää seksistä nauttimisen, ei ihmisluonto ole siihen ikinä taipunut.
2000-lukua osattu jo tehdä kaikkea sitä mitä nykyäänkin? Kama Sutra on kirjoitettu aika kauan sitten. Ja vaikka kirkko kieltää seksistä nauttimisen, ei ihmisluonto ole siihen ikinä taipunut.
ettei entisaikojen suomalainen mies ole akkansa vittua imeskellyt. Johan se on kunniakysymyskin.
Siis oikeestiko pääsen noista hörpäkkeistä eroon. Muistan miten syvästi häpesin murrosiässä ja silloin ei oltu kyllä dildoista kuultukaan vielä.
vanhuksilla ulkonevia sisähäpyhuulia, en niitä tosin kovinkaan paljoa siinä mittaile ja tuijottele. ei ole soveliasta sellanen. Ethän sinäkään haluaisi että värkkiäsi tujotetaan?
ettei entisaikojen suomalainen mies ole akkansa vittua imeskellyt. Johan se on kunniakysymyskin.
Mutta ei kuulkaa suuseksi pilaa naisen alapäätä millään lailla.
mene kyllä ikinä vanhainkotiin jos mun pillua siellä töllätään ja verrataan johonkin kinkkurulliin. :O
Pakko sitä pillua on siellä "töllätä", sokkona on vähän hankala pitää toisen hygieniasta huolta.
samaa asiaa on ihmetellyt, että hyvin harvinaisia on vanhoilla ihmisillä selvästi ulkonevat sisemmät häppärit.