Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreeniä sairastavat

Vierailija
13.02.2012 |

Kuinka usein teillä päänsärkyä?

Itselläni nyt viimeisen parin vuoden aikana ruvennut tulemaan päänsärkykohtauksia välillä jopa 4krt viikossa. Yleensä päänsärky alkaa aamuyöstä ja jos ehdin ajoissa ottamaan migreenilääkkeen (sumatripan) kohtaus menee ohi puolessa tunnissa.

Edellisen reseptin lääkäri kirjoitti aika tasan 4kk sitten ja nyt soitin uutta reseptiä niin ei suostukaan kirjoittamaan sitä, vaan pitää käydä vastaanotolla, koska pillereitä mennyt kuulemma "liikaa". Eli oon 4kk aikana syönyt 36 sumatripania, onko se mielestänne paljon?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko PELKÄN täsmälääkkeen? Minä otan yleensä ensiksi kipulääkettä, sitten täsmälääkkeen ellei kipu hellitä tavallisilla lääkkeillä 1-2 tunnissa. En ole vielä uskaltanut kokeilla pelkkää täsmälääkettä, mutta mieli tekisi. Minua harmittaa kun Buranaa ja Panadolia palaa migreenin takia niin paljon. t. ei ap

Ihan siitä syystä että minun migreenisärkyyni ei vaan yksinkertaisesti normisärkylääkkeet auta mitenkään!

Yleensähän suositellaan juuri ottamaan täsmälääke ihan heti ensi oireesta, jolloin migreeni ei välttämättä puhkea lainkaan. Sitten jos täsmälääke ei auta, niin voi kokeilla särkylääkettä. Yleensä kannattaa silloinkin puhua lääkärin kanssa auttaisiko joku toinen täsmälääke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi