Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskettiko Whitney Houstonin kuolema?

Vierailija
12.02.2012 |

Itselle tuli haikea olo, sillä olin katsomassa toissa kesänä hänen Helsingin konserttiaan, jossa artisti oli jo aika heikossa hapessa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri laulaja on poissa.

Vierailija
22/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut silloin jo äidiksi. Mutta siitä huolimatta hänen kuolemansa ei kosketa minua ihmeemmin. Hän ei ole koskaan kuulunut suosikkiartisteihini ja päällimmäiseksi on jäänyt viime vuosien uutisoinni. Valitan, jos tämä loukkaa sinun tuntojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erot olen elänyt hänen musiikkinsa kanssa. Nykyisen mieheni ja minun yhteinen laulukin on juuri Whitneyn. Aina kun kuulen sen, tulee alkurakastumisen huuma mieleen.

Vierailija
24/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut silloin jo äidiksi. Mutta siitä huolimatta hänen kuolemansa ei kosketa minua ihmeemmin. Hän ei ole koskaan kuulunut suosikkiartisteihini ja päällimmäiseksi on jäänyt viime vuosien uutisoinni. Valitan, jos tämä loukkaa sinun tuntojasi.

sinua olemaan empaattinen? En minäkään katso urheilua ikinä, en lue urheilu-uutisia, mutta kyllä Mika Myllylän kuolema ja kohtalo silti kosketti ja veti murheelliseksi.

Olisiko pitänyt olla evvk vain siksi, että inhoan hiihtoa?

Vierailija
25/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli haikea olo, sillä olin katsomassa toissa kesänä hänen Helsingin konserttiaan, jossa artisti oli jo aika heikossa hapessa.

kuitenkin samanlainen kuolevainen kuin muutkin , harmittaa nuori ikä.

Vierailija
26/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen vuoksi, että Houstonin kuolema ei tullut minkäänlaisena yllätyksenä. Vähän sama juttu kuin Amy Winehousen kuolema - harmillista mutta ennakoitavissa. Narkki mikä narkki.

Vierailija
27/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin hänen ääntänsä. Olen surullinen siitä miten hänen elämänsä meni.

Vierailija
28/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin asiasta yolla kun menossa oli ihan oma perhekriisi, surffailin siis netissa kuluttaen aikaa kun odotin miesta baarista... Whitneylla oli kylla upeita hitteja, mutta itse en ole niinkaan fani.

Vierailija
29/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisten pätkässä. Ja upea ääni.

Vierailija
30/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuinka hän haaskasi lahjansa ja täydellisen äänensä. :( Olisi luullut edes oman tyttären olevan tärkeämpi kuin huumeet, mutta ei. Nähtävästi opetti päihteiden väärinkäytön tyttärelleenkin. :(

Mua on aina säälittänyt se Bobbi Kristina samoin kuten Cobainin tytärkin.

Vierailija
31/31 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yllättänyt. Jotenkin oli odotettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi