Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksessa asioivat tai nettitilauksia tekevät: kuinka usein posti on kadottanut tuotteenne?

Vierailija
28.01.2012 |

Olit sitten myyjä tai ostaja huutiksessa tai jos tilaat paljon nettikaupoista. Kuinka usein on posti kadottanut lopullisesti lähetetyn tuotteen?

Liittyen tähän (tuolla yrittäjällä on todellisia vaikeuksia postin kanssa, posti kun hukkaa melkoisen runsaasti (tällaisen johtopäätöksen teksteistä olen tehnyt) hänen lähettämiään tuotteita):

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1540118/nipsula_ketj…

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on sattunut niin, että lähettämäni joulukortti ei ole löytänyt perille koskaan, vaikka osoite ja nimi on ollut sata varmasti selkeästi kirjoitettu. Paketteja tai muuta postia posti ei ole koskaan hukannut.

Vierailija
2/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä noin 900 palautetta (sekä myytyjä että ostettuja), osa noutoja, mutta suurin osa postitettu ja yhtään kirjettä tai pakettia ei ole hävinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paketteja tai maksikirjeitä katoaa hyvin hyvin vähän.

Vierailija
4/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muutaman vuoden ostanut kaikki vaatteet, kirjat ja kosmetiikan eri eurooppalaisista nettikaupoista. Yhden kerran pakettia ei kuulunut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, kysyivät vain hsluanko rahat takaisin heti vai odottaa uutta pakettia. Toisella kertaa paketti oli myöhässä ja tilaisuus, johon olin ostanut mekon oli jo mennyt. Sain rahat takaisin heti ja firma hoiti paketin palautuksen itse.

Vierailija
5/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole posti kadonnut matkalle.

Joskus on postikortti (joulu)ollut matkalla kaksikin kuukautta, mutta hukkunut ei ole koskaan.

Vierailija
6/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä kuin huijari. Aivan turhaa selittelyä. Yhtään pakettia tai korttia ei ole jäänyt tulematta. Kysyin äsken mieheltä, joka on pyörittänyt 20 vuotta firmaa ja lähettää 10-20 pakettia viikossa. Vastaus oli, että nolla katoamista näinä vuosina.

Että silleen... eihän se mahdotonta ole, mutta hämmästyttävästi näitä sattuu aina samoille ihmisille.

Vierailija
7/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon ulkomailta sekä kotimaasta ja tähän mennessä on 2 lähetystä posti hukannut.

Vierailija
8/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli ellos-paketti. paketti "katosi" matkalla ja parin kuukauden odottelun ja ko. yritykseen reklamoinnin (johon en saanut minkäänlaista vastausta) jälkeen tuli postin sisäisen etsivän kysely, joka piti allekirjoittaa etten ole vastaanottanut lähetystä. tais joku postin työntekijä pölliä paketin.

huutiskauppoja takana n. 200 sekä myyjänä että ostajana, eikä yksikään ole kadonnut.

Vierailija
9/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittää postin kadottavan lähetyspaketteja on täys kusettaja.

Mä en osta ikinä sellaiselta myyjältä huutiksesta yhtään mitään jos palautteissa vähänkään tulee ilmi jotain sellaista. Ovat kerrassaan säälittävää sakkia.

Vierailija
10/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte se juttu jotenkin muuttui, kun sanoin, että mulla on kuitti tallella ja en ollu myynyt tai lähetellyt muuta samaan aikaan. Lähetin paketin seuraavana pvn. kun oli maksanut sen ostoksensa.

Ei se oikeen keksinyt lisättävää, mutta antoi kuitenkin mulle negan. Ihan varmasti sai sen paketin, koetti vaan kiemurrella niin, että maksaisin rahat takaisin sille :(

Vierailija
11/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenisen vuodessa. Kertaakaan ei ole lähetys kadonnut.

Vierailija
12/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut verkkokauppa 6v, lähetän kuukaudessa 450-600 lähetystä. Vuodessa katoaa 5-10 lähetystä (näissä on ollut mukana jopa lähetystunnuksellisia toimituksia).

Vierailija
13/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 1 kerran posti "kadotti" kirjekuoren. Silloinkin syynä oli se, että ostajalla oli tiedoissa vanha osoite ja kirje katosi jossain matkalla vanhasta osoitteesta uuteen.

Vierailija
14/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtyjä kauppoja (osto ja myynti) on kertynyt noin 400.

Vierailija
15/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainuttakaan pakettia/lähetystä koko 7 vuotisen huutisurani aikana.

Sekä ostajana , että myyjänä olen toiminut!

Vierailija
16/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

postista Matkahuollon asiakkaaksi, koska paketteja katosi niin paljon.

Itselle ei ole sattunut kuin 1 tapaus, sain kyllä tuotteen takaisin outoa kautta ja lähetin sen uudelleen ostajalle. Syynä oma moka olin pakannut huonosti ja paketti auennut ilmeisesti automaattisessa käsittelyssä. Kääreistä oli löytynyt minun tietoni ja yritys mihin paketti oli kannettu palautti sen minulle = lähettäjälle.

Vierailija
17/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten kummitytön joululahja hukkui postissa.

Kirjeitä on valitettavasti jäänyt matkalle useampi. Lajittelukoneet kun repii niitä valtavat määrät :(

Vierailija
18/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut jo vuosia tuotteita netista Britanniasta, Saksasta, ja jopa Kanadasta, ja viela koskaan ei yksikaan paketti ole kadonnut.

Lueskelin huvikseni tuota linkitettya ketjua aikaisemmin ja hirmu erikoiseltahan se kaikki kuulostaa. Jos yrittajalle tuli liikaa tilauksia eika pysy perassa, miksi sita ei voi sanoa suoraan, vaan pitaa keksia kaikenaisia outoja tarinoita?

Vierailija
19/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaiken tarvitsemani netin kautta viimeiset ainakin 5 vuotta. Osa siis huutiksesta ja osa ulkomailta. Myyntejä huutiksessa on myös kertynyt vajaa 300. Posti on hävittänyt paketin kaksi kertaa, molemmat ulkomailta tulleita lähetyksiä ja jouluruuhkassa.

Vierailija
20/60 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä olen ostanut noin 250 tuotetta. Näistä kaksi pakettia on hävinnyt matkalla kokonaan ja yksi jäi ensin jonnekin välille mutta tuli myöhemmin. Muuta ovat tulleet normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi