Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko jotain yksittäistä asiaa elämässäsi vielä vuosienkin jälkeen?

Vierailija
16.03.2025 |

Itse yritän päästää irti ja antaa menneiden olla menneitä, mutta tiedän, että osa kelailee kauan aikaa sitten tapahtuneita juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö ottamattomat koronarokotukset?

Vierailija
2/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelaile ja kadu, mutta jos pitäisi miettiä joku vastaus, sanoisin suhde psykopaatin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia asioita. Etten opiskellut enemmän, etten ole säästänyt, etten puolustanut itseäni työelämässä, etten hakenut apua uupumukseen, miten olen antanut itseäni kohdeltavan. 

Vierailija
4/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useaakin. Käyn niitä läpi hiljaisessa rukouksessa ja ainahan on onneksi mahdollisuus ripittäytyä. Liittyvät ihmissuhteisiin ja ihmisyyden varjoisuuteen ylipäätään. 

Vierailija
5/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun koska elämä on niin pirun lyhyt ja monet isot asiat päätetään nuorena. Kovin montaa kertaa ei ole aikaa ja mahdollisuutta aloittaa alusta samalta viivalta. Olemme valintojemme summa ja väärät valinnat toki kaduttavat. Siksi suhtaudun elämään hyvä harjoituksena ja opettelen olemaan itselleni ja muillekin armollinen

Vierailija
6/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katua. Aihetta varmasti olisi. Mutta olen päättänyt suunnata ajatukset tulevaan. 

Vierailija
7/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä dildolla persiiseen joka vanhoja muistelee, vai miten se meni?

Vierailija
8/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun asp säästöohjelman keskeyttämistä nuorena

Kadun etten alouttanut sijoittamista ja vapaaehtoista eläkesäästämistä jo nuorena

Kadun nopeaa avioitumista aivan väärän henkilön kanssa kun eroon kuitenkin päädyttiin...onneksi

Vierailija
9/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut nyt vuosikymmenen jälkeen katumaan, etten valinnut sitä toista saamaani työpaikkaa. 

Vierailija
10/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useaakin. Käyn niitä läpi hiljaisessa rukouksessa ja ainahan on onneksi mahdollisuus ripittäytyä. Liittyvät ihmissuhteisiin ja ihmisyyden varjoisuuteen ylipäätään. 

Sama. Sairastuin vaikeasti ja etenevästi nelikymppisenä, joten kaikki taloudelliset seikat ja menneet opiskelut menettivät merkityksensä. Omaa typerää käytöstäni ihmissuhteissani kadun, heikkouttani ja sortumistani ilkeyteen. Tietynlaista rakkaudettomuutta, jopa vihaa. 

Vierailija
11/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, kun nuorena aloitin tupakan polton

Ja sitä en kadu, kun nuorena aloitin vapaaehtoisen eläke säästämisen

Vierailija
12/29 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään yksittäistä asiaa en. Ehkä jotkin konfliktit olisi ollut hyvä jättää sopimatta. Näin olisin säästynyt uusilta turhilta konflikteilta ja säästänyt aikaa.

Vierailija
13/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan.

Tiedän kyllä, ettei silloin menneisyydessä ollut viisautta ja ymmärrystä toimia oikein, siltikin tietyt ihmissihekuviot mietityttävät lähes päivittäin nykyään, vaikka niistä on vuosikymmeniä.

Elämän suunta olisi muuttunut.

Nyt jo vanha.

Vierailija
14/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko paha korona?

Vierailija
15/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailjia

Tavallaan.

Tiedän kyllä, ettei silloin menneisyydessä ollut viisautta ja ymmärrystä toimia oikein, siltikin tietyt ihmissuhdekuviot mietityttävät lähes päivittäin nykyään, vaikka niistä on vuosikymmeniä.

Elämän suunta olisi muuttunut.

Nyt jo vanha.

MULLA TÄMÄ AIKA SAMA. Ihmissuhdeasiat vain tapahtuivat ja yksi asia johti toiseen. Kaikki ymmärrys puuttui siitä mitä oikeasti olisi pitänyt tehdä eikä sitä ole noiden vanhojen ihmissuhteiden osalta vieläkään. Kaikki opiskelusuunnat olivat vääriä ja niihin sitten perustui tuleva työelämä. 'Sairastuin' ihmissuhteista ja ne vaikuttivat sitten myös työelämääni. Kamalia asioita tapahtui joille en voinut mitään. Läheiseni teki itsemurhan ja minä synnytin kuolleen lapsen. Kaikkea en tässä nyt halua kertoa.

Vierailija
16/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kadun syntymän hetkeä, kun minut pakotettiin tähän maailmaan.

Vierailija
17/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten varmaan, etten ryhtynyt louhimaan bitcoineja heti kun ne tuli.

Vierailija
18/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään rokotetta ei yhtään sairastettua koronaa.

Vierailija
19/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Syytä ei voi itse tietää - ihmissuhdeasioista ei vaan pääse irti eikä sille voi mitään että ovat tärkeitä ja joka päivä mielessä.

Vierailija
20/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!! Eniten kaduttaa se että olen sen virheen tehmyt että olen luottqnut naisiin ja uskonut heidän valehtelun. Se ei ole johtanut mihinkkään muuhun kuin minun henkiseen jaa taloudelliseen hyväksikäyttöön ja kaiken kiitokseksi vielä jokainennaine  kenen kanssa olen ollut suhteessa on pettänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän