Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"muut naiset vihaa mua, miesten kanssa synkkaa " -naiset

Vierailija
12.02.2012 |

Onko muille tuttu fraasi? Olen muutaman naisen tavannut, jotka korostavat sitä miten eivät tule toimeen naisten kanssa. Tämä toteamus sanotaan yleensä sellaisessa yhteydessä, ikään kuin tämä olisi hieno ominaisuus ihmisessä. Samassa yhteydessä siis aina yleistäen puhutaan siitä kuinka naiset ovat susia toisilleen ja niin edelleen. ja miesten kanssa on niin paljon helpompaa ja koska on tottunut olemaan miesten kanssa niin ei osaa olla naisten kanssa.

Onko muita joita tämmöinen puhetapa on joskus alkanut ärsyttää? Lähinnä haluaisin tietää miksi jotkut naiset kokevat niin suureksi tarpeeksi korostaa tätä.

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä minustakin tuntuu samalta. Turhauttaa esimerkiksi se, että naispuoleisten kavereiden kanssa jauhetaan aina vaan miehistä, mitä ne on tehny ja sanonu, miten ihania/paskoja ne on... Miesten kanssa voi puhua muustakin.

Vierailija
222/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on naisia kohtaan hyvin töykeä, ei katso silmiin tai välttämättä edes puhuttele seurassa olevia naisia. Puhuu koko ajan itsestään! Mielistelee miehiä. Olemukseltaan hän on - ikävä sanoa - aika halvan näköinen. Seurustelusuhteissaan epäonnekas, valitsee kerta toisensa jälkeen hakkaajia ja pettäjiä. Selvästi hakee sellaista ylimiehekästä miestä. Koko ajan haukkuu koko naissukupuolta, ja ilmeisesti pitää sitten itseäänkin miehiä huonompana. Ottaa turpaansa kerta toisensa jälkeen, mutta aina vaan miehet on NIIN paljon reilumpia, mukavampia ja kaikin tavoin parempia kuin naiset. Itse en ole tekemisissä enää koko ihmisen takia, koska käyttäytyy niin huonosti minua ja muita naisia kohtaan. Ihmetyttää kyllä tuo asennevamma, mistä lie peräisin. Ainakin hänelle siitä on pelkkää haittaa.

Yllättävän hyvin olet perillä tämän naisen elämänvaiheista, hmissuhteista ja kokemuksista, vaikka hän ei muiden naisten kanssa halua olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa itse yhtäkkiä puheeksi kertoen miten tulee paljon paremmin miesten kanssa toimeen ja miten hänellä on erä mieskaveri ja miten viettää hänen kanssaan aikaa esim. menemällä baariin, vaikka hänellä on oma mieskin. Ja samaan hengenvetoon haukkuu naisia miten kieroja he ovat ja miten ei ole koskaan oikein viihtynyt naisten kanssa.

Ja minä olen nainen, niin on tuollainen tilanne jo aivan korni kun suu vaahtoa tuollaista minulle =D Yleensä annan mennä toisesta korvasta ulos tuollaiset jutut enkä hirveästi vietä aikaan hänen kanssaan sillä suunnilleen joka kerta kun olen hänen kanssaan tekemisissä alkaa jauhamaan noita ed. mainittuja juttuja.

Hän on myös pariin otteeseen alkanut oma-aloitteisesti spekuloimaan minun persoonaani, että "sä et oo yhtään miehinen, sä oot enemmän tuollanen naisellinen nainen" =D

Jospa joku päivä kun ikää tulee lisää, hänkin lopettaa nuo jutut.

Ja miksi en tykkää tuollaisesta käyttäytymisestä on syynä se, etten viitsisi kategorisoida ihmisiä sukupuolen perusteella noin perusteellisesti omiin kasteihin. Ja epäilen, että hän pitää miehuutta suuremmassa arvossa kuin naiseutta, jota en voi sietää ja käsittää, että miksi? Arvostan tasa-arvoa ja tykkään olla sellaisten seurassa, jotka myös arvostavat.

Vierailija
224/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä tulee näin pitkä ketju!

Tässä ketjussa tullukin jo ilmi, että pointti siinä ärsyyntymisessä mulla oli nimenomaan se näiden naisten itsensä parempana pitäminen ja muiden naisten "toiseus", eikä se että ylipäänsä viihtyy miesten seurassa. Ei mulla siinä ärsytä mikään eikä nouse mitään mielikuvia naisista, joilla on enimmäkseen miehiä kavereina. Hyvähän se on, että ihmisellä on kavereita :D

Harmittaa ne ennakkoluulot koko toista sukupuolta kohtaan, jotka on syntyneet kenties jostain yksittäisistä huonoista kokemuksista. Mutta luulen kanssa että juuret näihin ongelmiin on omissa äiti ja isä-suhteessa?

ap

Vierailija
225/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on naisia kohtaan hyvin töykeä, ei katso silmiin tai välttämättä edes puhuttele seurassa olevia naisia. Puhuu koko ajan itsestään! Mielistelee miehiä. Olemukseltaan hän on - ikävä sanoa - aika halvan näköinen. Seurustelusuhteissaan epäonnekas, valitsee kerta toisensa jälkeen hakkaajia ja pettäjiä. Selvästi hakee sellaista ylimiehekästä miestä. Koko ajan haukkuu koko naissukupuolta, ja ilmeisesti pitää sitten itseäänkin miehiä huonompana. Ottaa turpaansa kerta toisensa jälkeen, mutta aina vaan miehet on NIIN paljon reilumpia, mukavampia ja kaikin tavoin parempia kuin naiset. Itse en ole tekemisissä enää koko ihmisen takia, koska käyttäytyy niin huonosti minua ja muita naisia kohtaan. Ihmetyttää kyllä tuo asennevamma, mistä lie peräisin. Ainakin hänelle siitä on pelkkää haittaa.

Ai miten niin naiset muka juoruavat?

Yllättävän hyvin olet perillä tämän naisen elämänvaiheista, hmissuhteista ja kokemuksista, vaikka hän ei muiden naisten kanssa halua olla tekemisissä.

Osan jutuista olen kuullut muiltakin, niiltä miehiltä joille hän aina avautuu. :)

Vierailija
226/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä tulee näin pitkä ketju! Tässä ketjussa tullukin jo ilmi, että pointti siinä ärsyyntymisessä mulla oli nimenomaan se näiden naisten itsensä parempana pitäminen ja muiden naisten "toiseus", eikä se että ylipäänsä viihtyy miesten seurassa. Ei mulla siinä ärsytä mikään eikä nouse mitään mielikuvia naisista, joilla on enimmäkseen miehiä kavereina. Hyvähän se on, että ihmisellä on kavereita :D Harmittaa ne ennakkoluulot koko toista sukupuolta kohtaan, jotka on syntyneet kenties jostain yksittäisistä huonoista kokemuksista. Mutta luulen kanssa että juuret näihin ongelmiin on omissa äiti ja isä-suhteessa? ap

Jos on ihan mulkku äiti ollut esikuvana (kuten minulla), ja tukena elämässä toiminut isä, niin tottakai sitä kallistuu enemmän miehiin päin. Olen ainakin oman moraalikäsitykseni perinyt ihanalta iskältä.

Tai vasstavuoroisesti, jos ei sitä isää ole kuvioissa ollut tai ei ole rakkautta antanut, niin voihan se olla sitä epätoivoista ripustautumista toisiin miehiin, hyväksyntää hakien

Vierailija
227/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut itsessäni sen, että viihdyn miesten seurassa tavallaan paremmin juuri siksi, että heiltä usein saa enemmän huomiota kuin naisilta. Haluaisin päästä tästä eroon, koska minulla on tavallaan väärät syyt haluta olla miesten "kaveri", ei kylläkään miehiä kavereina edes ole. Luonteeltaan jne ei miehet ole minusta sen ihkumpia kuin naisetkaan, naiset vaan ei kehu ulkonäköäni jne..lapsuudessani olen jäänyt vaille huomiota tasapuolisesti niin isältä, äidiltä kuin muiltakin ihmisiltä.

Vierailija
228/228 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut itsessäni sen, että viihdyn miesten seurassa tavallaan paremmin juuri siksi, että heiltä usein saa enemmän huomiota kuin naisilta. Haluaisin päästä tästä eroon, koska minulla on tavallaan väärät syyt haluta olla miesten "kaveri", ei kylläkään miehiä kavereina edes ole. Luonteeltaan ei miehet ole minusta sen ihkumpia kuin naisetkaan, naiset vaan ei kehu ulkonäköäni jne..lapsuudessani olen jäänyt vaille huomiota tasapuolisesti niin isältä, äidiltä kuin muiltakin ihmisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän