Miksi alapääkarvojen ajelu eroaa kainalo- tai säärikarvojen ajelusta?
Miksi nainen, joka ajaa alakerran karvat on pikkutytöksi haluava nainen, joka alistuu miehen tahtoon? Onko teillä majavan omistamilla naisilla myös luonnontilassa olevat sääret ja kainalot? Eikö ole jokaisen oma asia, ajeleeko alapäänsä vai ei? Henkilökohtaisesti pidän itselläni siistinä epiloituja kainaloita, sääriä ja intiimialuetta. Leikkautan ja värjään myös hiukseni, minulla on ripsipidennykset ja meikkaan. Minulle on aivan sama jos joku jättää osan karvoistaan tai kaiken luonnontilaan. Miksi juuri alapääkarvoja ei saa ajaa palstamammojen mielestä, mutta kaikki muu ehostaminen on normaalia?
Kommentit (57)
Alapään karvat taas on suojelemassa sen herkkää ihoa hankaukselta.
Jos sulla on niin parkkiintunut alapää, että se ei suojelua tartte, ei mahda mitään. Kyllähän ne jalkapohjatkin kesällä kovenee, jos kulkee ilman kenkiä.
Kyllä ne ajellut kainalot haisee ihan samalle. Ei se haju niistä karvoista tulee vaan kehittyy iholla. Saatta haista jopa vähemmä karvoilla
Niin ja tosiaan mä mielelläni ainakin pikkuisen himmailisin sitä posliinin puolesta puhumista sen vuoksi, että minua huolettaa ne nuoret, jotka lukevat joitakin "hyi yök rämemajava yök kamalaa" -juttuja ja alkavat luulla, että kelvatakseen täytyy nypeltää alapäänsä klaniksi. Ja kun ei se alapään käsittely kaikille edes sovi, voi tulla tulehduksia, paikat hiertyy ja hautuu jne. Eikä ole kovin tervehenkinen lähtökohta, että karvainen olisi jotenkin "likainen" ja vastenmielinen (ja tätähän kuulee, vaikka tietenkään kaikki posliinista pitävät eivät noin ajattelekaan).
Oikea linja olisi mielestäni se, että saa tehdä just niin kuin itsestä tuntuu. Sitä ne rämemajavakeskustelut ei hirveästi edesauta.
6
Kyllä ne ajellut kainalot haisee ihan samalle. Ei se haju niistä karvoista tulee vaan kehittyy iholla. Saatta haista jopa vähemmä karvoilla
Kuten siskonikin (toimii tk-lekurina) on ajellut tai epiloinut/vahannut karvansa yhtä kauan kuin itsekin olen. Ei koskaan mitään ongelmaa hänelläkään kun asiasta keskusteltiin.
Terveydellisiä haittoja ei ole vaikka sheivaa ihan kaiken pois Kuten siskonikin (toimii tk-lekurina) on ajellut tai epiloinut/vahannut karvansa yhtä kauan kuin itsekin olen. Ei koskaan mitään ongelmaa hänelläkään kun asiasta keskusteltiin.
ps. Kaksi ensimmäistä eivät kuulu sukupuolielimiin.
muuten kuin sen verran ettei uikkarin alta vilku.
Alapääposliini on edelleen marginaaliilmiö myös nuorilla.[
Minulla on kauniit, luonnonlaineille menevät punaiset karvat (jotka siistin). Pelkkää ihastusta on herättänyt.
jokanen alapää on kaunis. miksi se ajeltu alapää näyttää rumalta? Siis eikö jokaisen naisen alapää ole kaunis? ainakin näin minä ajattelen, paljon kivempi sitä on katsella kuin karvaläjää. En ymmärrä miksi naiset häpeilevät sitä miltä näyttävät! Se se vasta antaa huonoa kuvaa teineille että ei saisi olla ylpeä omasta sukupuolielimestään ja sen ulkonäöstä vaan se pitäisi piilottaa karvojen alle. Älkää nyt ainakaan ulkonäköä pitäkö syynä siihen että alapäätä ei saisi ajella. Jokainen tavallaan, itse pidän siitä miten herkkä paljas alapää on ja ainakin oma mieheni tykkää sitä ihailla vaikka joskus sanookin että turhaan vahaan kaiken pois, mutta kun ei kyse ole hänestä vaan minusta, pidän ihokosketuksesta ja hän myös vahaa karvansa pois koska niin läheisyys tuntuu kivemmalta :)
Öö,, siis sanot että jokainen naisen alapää on kaunis, mutta samaan henkenvetoon haukut ajamattoman karvakasaksi! Kyllä luonnollisuus ja se, että on ylpeästi kaunis sukupuolielimiltään tarkoittaa todellakin sitä että on ajamatta. Rohkeasti se karvapimpsansa kanssa koska se on kaunis luonnostaan.
kaikki pimpat ei ole mitään kukkasia, eli kyllä joskus sana "ruma" on ihan paikallaan... EI sitä hävetä tarvitse ja ruma voi olla myös haluttava jne.
Minä olen aika lailla tuota mieltä omastani ja silti ajelen, koska pidän sileästä enemmän. Etutupsu kyllä on, kun tummalla sänki näkyy rumasti vuorokaudesa, enkä jaksa ajaa ihan päivittäin. Enkä tosiaan häpeile normaalia säädyllisyyttä enempää ;)
Taas monet keskustelevat mistä ITSE pitävät. Ap ainoastaan herätti keskustelua, että eikö jokainen voisi tehdä alapääkarvojen suhteen ihan kuin itse kukin haluaa, ilman että siitä nousee haloo. Samalla tavalla, kuin esim. jalkakarvojen suhteen, osa ajaa, osa ei. Minä en aja jalkakarvoja, koska mun karvojen kasvu siellä on niin niukkaa ja en halua että se siitä villiintyy.
Alapääkarvat ajan, pientä tupsua lukuunottamatta, ihan OMISTA lähtökohdista. Olen tehnyt se jo vuosia ja en enää karvoja sinne tupsua enempää halua. Syitä mainitakseni yksi on hygienisuus. En halua, että eritteet tarttuvat karvoihin. Toinen syy on, että suuseksi tuntuu paremmalta ilman karvoja. Mutta nämä minun syitäni, eivätkö oikeastaan kuulu kenellekään. Eli en tee tätä muiden ihmisten takia, niinkuin monet tuntuu tekevän esim. jalkakarvojen poiston.
Pointti on siinä, että mulla on omat syyni ajaa karvani, teen sen itseni takia ja se ei pitäisi tuottaa kenellekään mitään ongelmaa. Minäkään en kysele, enkä ihmettele miksi joku ajaa esim. viiksi- tai jalkakarvansa.
mutta hihattomassa mekossa tai paidassa kainalot näkyvät, samoin hameen kanssa sääret, jos ei ole paksuja sukkahousuja. Ja niitä pidetään vähän rumentavina. Vähän samasta syytä leikataan hiukset ja nypitään kulmat ja nenäkarvat, jos ovat kovin hurjat.
Pillu tai muna paljaana sen sijaan ei yleensä käyskennellä, joten tällaiselle siistimiselle ei ole varsinaista syytä. Paitsi ehkä juuri se, että ko. henkilön mies ei ole mieltynyt luomupildeen.
Jos hengailen kotona ihan lomalla, en jaksa kainaloita ja sääriäkään olla vähän väliä sutimassa. Sitten kun harkitsen ihmisten ilmoja, heilutan raappaa.
sääret ja kainalot eivät mene näpyille eivätkä kutia. Alapää tekee sen aina. Paitsi, jos nypin pinseteillä...
kertokaa nyt hieman teidän esteettisistä käsityksistänne, pliis! Ei voi olla totta että aikuiset ihmiset häpeilevät omia sukupuolielimiään. Ja sitten kasvattavat karvaa siihen päälle! OMG!!! Itkeäkkö vai nauraa?
Vai onko sinulla siihen esittelyyn jokin alitajuinen tarve? Karvat kasvavat kuitenkin ihan luonnostaan, sen sijaan ns. "peittely" viittaa keinotekoiseen peittämiseen, miksi ei lie ihan normaalia karvoitusta voi luokitella. Eri juttu, jos jonkun tekoturkiksen reuhkan liimaisi päälle.
Siisteys on jotain muuta kuin karvojen ajeleminen