Esileikit, nuolemiset,suihinotto.
Olen täällä käydessäni miettinyt, miksi kumpiakin sukupuolia edustavat eivät pidä suuseksistä?. Onko epäpuhtaus kenties syynä?, Minä kun en tiedä yhtään naista ketä ei olisi siitä pitänyt, naiset voisitteko vastata. Miehille, onko joku syy siihen että ette voi antaa naisille suuseksiä? ettekä pidä sitä tarpeellisena. Naisille onko mielestänne kalun suuhu ottamisella jokin este?. Haluaisin tähän asiaan asiallisia vastauksia. Voisi verrata että leipä ilman voita.
Kommentit (24)
Jos noin oleellinen asia ei natsaa, kannattaa erota. Tilanteenne kasvattaa vain katkeruutta vanhana on inhottavaa muistella hukattua elämää.
Äärimmäisen typerää kieltäytyä jostain vain siksi, että ei ole sitä "ennen tehnyt" - miten ihminen voi olla niin jämähtänyt!? Jos oma puolisoni ehdottaa minulle jotain uutta, kokeilen niissäkin tapauksissa, joissa ajatus ei heti välttämättä nappaa.
Suurinta nautintoa elämässä tuottavat asiat, joita pitää hieman opetella.
Me haluttaisiin kummatkin ja välillä tehdäänkin, mutta aina tulee hiiva!Ja mulla on tosiaan hiiva todella todella harvoin.
sitten kun sen tietää saavansa nuolemisesta ja ottaa riskin, niin taas muistaa, että ehkä parempi sitteskin ilman.
Jos on ajeltu alapää puolin ja toisin sekä siisti ja timmi ettei makkarat valu kuten tässä rohkeammassa maajussi videossa
http://maajussillemorsian.blogspot.fi/
niin varmasti mielellään annetaan suuseksiä. Pitäkää itsestänne huolta niin on iso katsoa, nuolla ja imeä.
Joo mä en ainakaan pidä suorasta klitoriksen stimuloinnista, se tuntuu ihan liikaa eikä yhtään miellyttävälle. Parhaalle tuntuu kiihottaminen kädellä alushousujen läpi, koska se kangas "vaimentaa" kosketusta juuri sopivasti. Tarvin siis enemmänkin painetta, mutta ei täsmäkosketusta klitorikseen koska se tuntuu huonolta.
Lisäksi mulla tulee suuseksin jälkeen kutinaa ja ärsytystä limakalvoille, vähän kuin olisi hiiva.
Ja se kiihottava tunne suuseksiin liittyen puuttuu multa täysin, pikemminkin tunne on päinvastainen. Varmaan ensinnäkin siksi, että en ole koskaan suuseksistä nauttinut tippaakaan niin ei se ajatuksenakaan kiihota yhtään. Lisäksi en koe sitä tilanteenakaan mitenkään seksikkäänä tai kiihottavana, että toinen lutkuttaa haaroissani.
Eli kun nuoleminen ei kiihota fyysisesti eikä henkisesti niin ei siitä vaan tykkää.