Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi/naisesi toivetta seksissä et toteuta?

Vierailija
12.02.2012 |

Mitä teillä on sellaisia asioita, joita kumppanisi haluaisi seksin saralla, mutta itse et tätä halua tai muuten vain toteuta? Meillän toteutetaan kaikki toistemme toiveet muuten, mutta mieheni pyllyä en nuole, vaikka kuinka haluaisi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on se joka kieltää suuseksin eli en saa ollenkaan nuolla ja hyväillä suulla. Tosin itse saan häneltä kyllä todella nautinnollista suuseksiä ja saan laueta suuhunkin. myös yksi asento on sellainen jota en saa kun sattuu häneen.

Vierailija
2/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi peppuseksiä, mutta minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta kun peruspanoa. Ei suuseksiä ei mitään. Seksiäkin max 1krt kuussa. Itse nuolisin häntä jne. mut se ei kuulemma tunnu miltään. Olen epätoivoinen. Mitä pitäs tehdä

Vierailija
4/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutama vieras mies panisi minua. Joskus kerroin tällaisesta fantasiastani ja nyt ei ukko pääse siitä irti.

Hän on jo laatinut suunnitelman matkasta Maspalomasin dyyneille, jossa homma hoituisi kuulemma kätevästi.

Vierailija
5/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ylipäänsä hän ei ehdota yhtään mitään. Eikä kyllä toteuta minunkaan toiveitani, joista yksi olisi sitominen (sekä silmät että kädet minulta).

Vierailija
6/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies toivoo.

Siis seksin aikana/takia.

Vierailija
7/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies toivoo.

Siis seksin aikana/takia.

Vierailija
8/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen vastasi puolestani

Vierailija
9/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-|

Vierailija
10/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessaan harrastanut toisinaan peppupanoja, mutta raja kulkee mun kohdalla siinä, etten koske toisten anaaliin.Sinänsä avointa keskustelua naiseltani, kun tuosta kertoi, mutta jonkun särön teki seksielämään, ikävä kyllä.

Vierailija
11/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan suostu kaikkeen, joten tasa-arvo tähänkin asiaan.

Vierailija
12/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä en ois halunnu,mut exä ois halunnu harrastaa persepanoja,joista mä en taas tykkää,koska tekee sen verran kipeetä enkä nauttimaan pysty ainakaan yhtään.Joskus kännipäissäni sorruin antamaan persettä äijälle,mut luuli sit siitä,et se ois jo kiveen kirjoitettu..mut ei meillä sitä touhua;(

Vierailija
13/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kokeillut ja seuraukset oli sen mukaiset että ei kiitos mulle.

Vierailija
14/17 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehen pyllyä nuole. Koitettu on, ei kestänyt pokka. Kaikkea muuta mitä mies toivoo anaalilleen tehtävän, on ihan OK, mutta tuossa menee raja.

Vierailija
15/17 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoltani ei vielä ole tullut sellaista pyyntöä, jota en haluaisi toteuttaa. Nykyään kuitenkaan en enää nuole häntä, koska hän ei hoida karvoitustaan. Tiedän että hän nauttisi siitä, mutta minä en nauti karvoista suussani ja kurkussani.

En myöskään enää suostu suoranaiseen yhdyntään kovin usein. Hän pompotti minua aikansa pihtaamalla ja sillä, että jaaritteli seksistä vaikka aamuun asti, mutta ei ollut valmis tinkimään yhdestäkään vaatimuksestaan. Aikani kestin sitä, mutta nyt minä en enää innostu koko seksistä kovinkaan usein. Tyydyttäköön itseään, niin minäkin teen. Tai menköön vaikka vieraisiin, kunhan ei anna siitä pienintäkään vihjettä, eikä tuo tauteja. Sattuneista syistä mahdollinen (lue: erittäin epätodennäköinen) raskaus johtaa välittömään eroprosessiin ja lisäksi isyys selvitetään.

Ohoh... aika tanakalla pohjalla mun avioliittoni :D

Vierailija
16/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa kiinnostaisi hiplailla ja nuolla peppureikääni, mutta en oikein vieläkään ole innostunut asiasta, vaikka muutoin hyvin estottomia ollaankin puolin ja toisin. En siis pidä asiaa "likaisena", tai muuta sellaista, vaan ajatus ei vain tunnu kiihottavalta.

Vierailija
17/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä, mitä merkitystä nielemisellä edes olisi (miehellekään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan