Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymyksiä naisille

Vierailija
11.02.2012 |

-ikäsi-mitat mikä on pervointa mitä olet tehnyt,kenen kanssa ja milloin.mikä olisi mielestäsi pervointa mitä haluaisit tehdä ja kenen kanssa?mikäli nyt saisit toteuttaa jonkun haaveesi seksin puolella niin mikä se olisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 30+, pituus/paino 167cm/55kg, kuppikoko a/75.

No en ole mielestäni pervoillut. Nyt olen tosin lipitellyt yksikseni vinkkupullon ja alan olla kännissä ja miestä tekis mieli. Ovis pukkaa päälle ja silloin aina panettaa;))

Vierailija
2/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mielestäni pervoillut. Nyt olen tosin lipitellyt yksikseni vinkkupullon ja alan olla kännissä ja miestä tekis mieli. Ovis pukkaa päälle ja silloin aina panettaa;))

Tarviitko apua? tulen mielelläni hätiin..

m26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

m26

Vierailija
4/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no minäkin muutaman napsun juonu ,että täälläkin ollaan jo hieman hiprakassa. haluaisitko jutella jotain?

Vierailija
5/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin olen mutten voi ryypätä kun lapset nukkuu kamarissa.

Vierailija
6/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

m26

No ainakin sinulle jumalaton orgasmi ja hyvä mieli!

Vierailija
7/12 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois alkaa kyllä kaduttaa siinävaiheessa kun ois vieraat mällit toosassa ja alkis humala haihtua?

Vierailija
8/12 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois alkaa kyllä kaduttaa siinävaiheessa kun ois vieraat mällit toosassa ja alkis humala haihtua?

:) no ei ne oo pakko siellä toosassa olla ..ja lisäys vielä en mä oo kännissä ..mut toki ymmärrän ku sä oot,niin morkkikset vois olla kovat ..tarjouduin vaan auttamaan kun sanoit että panettaa.

Vierailija
9/12 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) no ei ne oo pakko siellä toosassa olla ..ja lisäys vielä en mä oo kännissä ..mut toki ymmärrän ku sä oot,niin morkkikset vois olla kovat ..tarjouduin vaan auttamaan kun sanoit että panettaa.

Vierailija
10/12 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ja risat, 165/55, 70C. Pervoimpia juttuja varmaan sellaiset, joissa on ollut vaarana kiinnijääminen ja aikaa hoitaa hommat on ollut vain muutama minuutti. Haluaisin jossain julkisella paikalla tai luonnon helmassa.

Vierailija
11/12 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/12 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, teidän että on edunvalvojat ja sossut, mutta

entäs se tilanne että oon vaan niin vitun sekaisin etten edes tajua kuka olen, ei varmaan tuu ensimmäisenä sossut ja edunvalvojat siinä tilanteessa mieleen?

Mut aivan sama, ei teidän kanssanne tästä kannata keskustella, koska ei teillä ole käsitystä siitä miten heitteillä psykoosissa oleva käytännössä on.

Vähän sama ku itse puhuisin Esko Valtaojan kanssa tähtitieteestä, mitään Eskon puheista en käsittäisi.