Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä viimeksi muistaakseni syyskuussa...

Vierailija
11.02.2012 |

Eikä kun elo-tai lokakuussa, en muista.

Sitä ennen huhtikuussa muistaakseni.

Juu ja ihan avioliitossa elelen, elellyt jo 11½v.

Mies meillä se haluton, tällaista ollut ainakin 6-7v ajan. Eikä ole auttanut lisätestosteronitkaan joita nautti 1v ajan vaikka arvot olikin normaalin sisällä.

Mitähän sitä keksisi, pettäminen ei oikein istu luonteelleni eikä mielelleni, mutta tässäkö tämä sitten tosiaan oli, lapset saatu (2 kouluikäistä) ja seksi siinä.

Jotenkin ihan toivoton olo, ihan kuin kelluisin jossakin limassa josta ei ole pois pääsyä. En minä yh:ksi halua enkä uskallakaan ruveta, pätkätyöläinen ja hyvä isä tuo on lapsille, kerrassaan loistava.

Jotakin muuta ja muunlaista minä kyllä kaipaan ja tarvitsisin ja tod kovasti, enää en jaksa enää edes itkeä tämän vuoksi, ei se mitään auta sekään.

Olen vain ja elän elämääni kunnes kuolen, puutteessa ja sitä intohimoista suhdetta toivoen.

Mutta ne on ne muut ja bold&the beautiful eikä tällainen karjalan tyttö.

N35

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa täällä ollaan. Ymmärrän sinua ap täysin. Aika kuluu ja kroppa vanhenee, tuntuu että naiseuteni parhaat vuodet menevät hukkaan.Olen taantunut seksuaalisesti, vaikka olisin halunnut kasvaa yhdessä mieheni kanssa. Sen sijaan seksi on kadonnut. Ehdotin miehelle, että hakisin sovitusti seksiä joltain muulta mieheltä, ei sovi miehelleni.

Tässäkö sitä nyt kärvistellään vanhaksi asti ja miksi juuri minun pitää olla ilman oman mieheni halua?

Vierailija
2/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta onse, että tämä katkeroittaa, väkisinkin.

Ja katkeruus rumentaa ja pistää mielen helvetin mustaksi.

Tätäkö minä muistelen sitten 5kymppisenä saati vanhuksena?? jos edes elän sinne asti, äitiäni jos seuraan niin 11v enää elinaikaakaan jäljellä.

Itkettää mutta ei tule kyyneliä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henkilökohtaisesti ällöttää tälläisissä ketjuissa miehet, jotka tarjoavat auliisti pano apujaan.

T: 11cm mies

Vierailija
4/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henkilökohtaisesti ällöttää tälläisissä ketjuissa miehet, jotka tarjoavat auliisti pano apujaan. T: 11cm mies

Usein tuntuu, ettei miesten haluttomuutta osata pitää oikeana ongelmana. Tai sitten tosiaan kuvitellaan, että mikä tahansa nettimuna kiinnostaisi, kun naisena pohdiskelee syntyjä syviä uskollisuudesta, sitoutumisesta ja seksuaalisuudestaan.

kakkonen

Vierailija
5/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita, etteikö sinulla olisi oikeutta olla haluttu, mutta ei sinun tarvitse kokonaisuutena tyytyä muutenkaan tuollaiseen elämään. Jos ei ylipäätään ole intohimoa eikä oikein sellaista loistavaa kaverisuhdettakaan, niin ero on minusta ihan järkevä ratkaisu. Ehkä voisit tässä pari vuotta alkaa valmistella eroa, etsiä hyvää työpaikkaa, kivaa asuinseutua, uusia harrastuksia, uusia ystäviä. Ala luoda sitä elämää, jonka haluaisit, niin yllättävän nopeasti saat sellaisen elämän. Ja sitten varmasti myös sitä seksiäkin.

Itsesäälissä et saa mitään ja todellakin vain tyydyt kellumaan siinä limassa.

Vierailija
6/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt jo 1,5 v ilman mitään seksiä enkä tajua ap:n vikinää ollenkaan. Ei minun naiseuteni mitta ole seksissä enkä kaipaa ketään vonkaamaan seksiä. Ajatuskin on vastenmielinen.

Jos ap riutuu puutteessaan, menköön hakemaan seksinsä muualta jos oma ukko ei anna. Niinhän ne miehetkin ovat aina tehneet.

Vierailija
7/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen uroksen asua talossasi, onhan siitä apua lasten hoitamisessa ja tuohan se rahaa talouteen.

Käy avaamassa salassa oma tili pankissa ja aloita rahojen siirtäminen sinne. Nostat automaatilta ja viet uudelle tilillesi säännöllisesti. Sovit etteivät lähetä tiliotteita kotiin.

Aloita harrasteuksia, joissa tunnet eläväsi. Siellä kohtaat uuden rakkautesi. Aloitat seksielämän uudelleen. Ja lopulta muutat rakkaasi luo.

Vierailija
8/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tänään ollut suurelta osin taas sellainen päivä, että olen mutissut puoliääneen miehelle "kuolisit pois" yms.

Toki tuota lotkausua edelsi muutenkin kireä tilanne ja hänen törkeä käytöksensä eräässä asiassa minua kohtaan, ei pystynyt lainkaan eikä tippaakana näkemään kantaani siinä. Mutta ei siitä sen enempää, se on toinen stoori ja ongelma se.

Mutta siis kaikkeenhan tämä vaikuttaa ja myös kiristää hermojani ja teke eolostani tukalan ja räjähdysherkän ja itkuisen ja pinnapiukan ja ahdistuneen ja masentuneen jajajaja :´´(

Vihaan itseäni kun en ole saanut repäistyä itseäni tästä kaikesta paskasta irti ja suuri syy siihen on juurikin taloudellinen. Ja ei tuo mies "edes" ole varakas tms mutta onhan hällä parempi palkka kuin minulla matalapalkkalaisella ja ennenkaikkea vakituinen työpaikka!! sellaista herkkua minä en ole koskaan kokenutkaan.

Joten mitä voisin tarjota lapsillemme, säänn työttömyyttä ja sitäkin tiukempaa eloa mitä tässä parisuhteessakin jo on silloin kun olen työtön.

Musta aukko, sitä tämä on, toivoisin vain että se imaisisi minut kokonaan tai tekisi tunnottomaksi koska en oikein enää jaksaisi.

ap

Vierailija
9/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin pitkään, että kaikki, siis kaikki miehet haluaa aina ja kaikkialla ja ihan kokoajan. Oma mieheni on nimittäin tälläinen, ekana aamulla ja vikana illalla on muna pystyssä ja ties kuinka monta kymmentä kertaa siinä välissä.

Aiemmin valitin, että en jaksa moista mutta viime aikoina olen täältä ja omastakin elämästä kuullut ihan liikaa naisista jotka ei vaan saa. Mies ei jaksa, on väsynyt, työt ressaa jne. Ja sitten on naisia jotka saa sen 5min. kerran viikossa, ei koskaan suuseksiä, eikä muutakaan sen suurempaa.

Enää en ole valittanut vaan olen erittäin iloinen, että yli 11 vuoden ja kolmen yhteisen lapsen jälkeen olen edelleen erittäin haluttu ja minä haluan myös tai jos en niin tuo mies tietää kyllä keinot saada minut haluamaan.

Tsemppiä ap:lle ja muille, toivottavasti jostain löytyy vielä se intohimo, jos ei muu auta niin uutta matoa koukkuun, eihän tuollaisessa suhteessa ole tervettä eikä terveellistä elää.

Vierailija
10/10 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vonkaavat seksiä, yrittävät joillain miellyttämisillä saada seksiä tai ehdottelevat vaikka mitä kivaa vaimoilleen. Ja nuo "tykkäätkö miehesi peukaloista pepussasi?" -tyyppiset aloitukset saavat minut ihmettelemään sitä aikaa, kun minulla vielä oli aktiivinen, tyydyttävä, jännittävä ja olemassaoleva seksielämä. Tuntuu, kuin se olisi ollut jossain toisessa elämässä. Ja olen vasta 32.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi