Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö töihin vai hakisitko lisää sairaslomaa?

Vierailija
11.02.2012 |

Olen nyt ollut 4päivää sairaslomalla kun nyrjäytin nilkkani ja siitä vähintäänkin venähti nivelsiteet, lääkärin mielestä osa voi olla jopa poikkikin, koska nilkka oli todella löysä verrattuna terveeseen nilkkaan.

Vielä huominen olisi sairaslomaa ja sitten pitäisi mennä töihin. Alkaa jo toisaalta tökkiä tämä sairasloma ja mielelläni menisin töihin. Hiukan vaan mietityttää, että onko se järkevää.

Pystyn kävelemään tuolla nilkalla melko normaalisti ja aamulla se on lähes saman kokoinen kun toinen nilkka, mutta kun kävelee niin se turpoaa ja kun se on turvoksissa niin sitten se on taas paljon kipeämpi.

Töissä joutuisin kävelemään paljon enkä tiedä sietäisikö tuo nilkka sitä. Toisaalta ei yhtään kiinnostais enää saikkuakaan hakea, koska tämä sairaslomalla olo on tylsää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntuu, ettei kestä, hakisin lisää sairaslomaa

Vierailija
2/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomaa. Minulla on puolestaan välilevyn pullistuma niskassa, ja työni pulesta istun tietsikan ääressä koko päivän. Iltapäivisin niska ja vasen käsi tulee sietämättömän kipeäksi. Aamuisin olen tokkurassa kipulääkkeiden ja unilääkkeen takia. jos vosin tehdä 4-5 tuntia per päivä, niin se varmaan onnistusi. Nyt olen välillä töissä, sitten taas sairauslomalla. Sairaalaan pääsen vasta huhtikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypäs työterveyslääkäriltä, työpaikkasi henkilöstöhallinnosta tai lue vaikkapa kelan nettisivuilta. Itse olen ollut ja oli enemmän kuin paikallaan, kun periaatteessa olin työkykyinen, mutta en kokopäivää kuitenkaan jaksanut (leikkauksen jälkeinen sairasloma).