Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko päivä kaalikeitolla ja mies toi tuliaisena simpukkasuklaita, en en en

Vierailija
11.02.2012 |

avaa ;)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näykkäistä kuoren kahtia ja natustella sisuksen hitaasti ja lopuksi ahmaista koko konvehdin suuhuni. Mahtavia myös kaakaon kanssa!

Kyllä nyt viikonloppuna voi tuliaissuklaata nautiskella!

Vierailija
2/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä kaalikeitolla ja mies toi tuliaisena simpukkasuklaita, en en en avaa ;)

Mikset? Jos minä kiduttaisin itseäni koko päivän lappamalla kitusiini vain jotain järjettömän vastenmielistä kaalisoppaa, niin ihan vain siitä ilosta kiskoisin suklaat napaan onnesta soikeana.

Vierailija
4/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sellasten takia sorru!

Vierailija
6/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumiseen on parempiakin keinoja kuin kaalisoppadieetti, sellaisia joissa ei tarvitse kärvistellä nälkäisenä... ;)

Ota nyt ainakin yksi suklaa, ei se maailmaa kaada ja tulee parempi mieli.

Vierailija
7/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelin niitä tänään käsissäni, mutta kauppaan jäi. Onko ne hyviä?

Vierailija
8/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumiseen on parempiakin keinoja kuin kaalisoppadieetti, sellaisia joissa ei tarvitse kärvistellä nälkäisenä... ;)

Jos kaalikeittoa syö tarpeeksi, ei tarvitse kärvistellä nälkäisenä. Ja jos keiton tekee oikein, niin se musta paras ruoka ikinä.

Mun laihduttaminen kaalisoppadieetillä on siis ilo!

-ei ap

Vierailija
9/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä suklaa johonkin spesiaalitilanteeseen.

Vierailija
10/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin lyhytaikainen ilo ja tuhoaa muutamassa sekunnissa pitkät laihdutustunnit ja -päivät!

Vierailija
11/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

simpukkasuklaa ei muuten ole edes hyvää. Älä ota, ei ole sen arvoista.

Mutta hyvin tehty kaalikeitto on tosiaan herkkua. Itse en syö lihaa ja kaalikeittoon lisään oransseja linssejä antamaan proteiinia. On kyllä namia.

Tsemppiä laihikseen. Itsekin pitäisi pari kiloa tiputtaa, mutta ei nyt saa otetta. Mää alan kaveriksi jos lupaat ettet ota sitä simpukkasuklaata.

Vierailija
12/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin lyhytaikainen ilo ja tuhoaa muutamassa sekunnissa pitkät laihdutustunnit ja -päivät!

Mullakin uppos tänään pikkasen muuta, kuin mitä kuurilla saa syödä, mutta tuskin se mun 12 kilon pudotusta tärvelee?

Vierailija
13/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla toi otanpa vain yhden: hahaha paskainen räkänauru!!! Avattu rasia = tyhjä rasia.

Tosin myös karkki kaapissa = pian ei karkkia kaapissa. :)

Tosin simpukkasuklaat on pahoja. Tai no jaa, jos olis simpukkasuklaata eikä muuta niin söisin kyllä senkin.

Terv. herkkupersus suu täynnä lakua just nyt. :D

Vierailija
14/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että no niin laihdutus pilalla, kun kerran repsahtaa. Mitä sitten, on aivan selvää, että kaikki "repsahtaa" (lukekaa muuten Patrik Borgin kirja Rentoa painonhallintaa) mutta sitten vaan noustetaan nokka irti maasta ja jatketaan sitä laihtumista!

Vierailija
15/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietääkseni laihduttanut jo 18v, mikä ollaan oltu samassa työpaikassa ja silti painaa n. 100kg ja koko ajan lihoo.

Hän hokee tuota, että kuinka vahingollista on kieltäytyä mistään sen takia, että muka repsahtaisi. Siksi hän ei ala tiukalle laihikselle vaan harrastaa rentoa painonhallintaa. Sitten hän ottaa suklaan, toisen kolmannen.

Huomenna sama homma ja paino nousee kun koskaan ei kieltäydy kun se on niin vahingollista.

että no niin laihdutus pilalla, kun kerran repsahtaa. Mitä sitten, on aivan selvää, että kaikki "repsahtaa" (lukekaa muuten Patrik Borgin kirja Rentoa painonhallintaa) mutta sitten vaan noustetaan nokka irti maasta ja jatketaan sitä laihtumista!

Vierailija
16/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen 12 kiloa. Ja minä vannon tuon Borgin nimeen, ei sellaista olekaan kuin repsahdus, sitä kutsutaan elämäksi. Mutta sitten taas jatketaan kohti päämäärää, eikä jäädä maahan makaamaan ja märehtimään "epäonnistumisia".

Vierailija
17/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolessa vuodessa, eikä tarvinnut vannoa kenekään nimeen, eikä repsahdella kun en ollut laihiksella, enkä jatkanut repsahduksien jälkeen.

Karsin vain ruokavaliostani epäterveelliset pois ja aloin lenkkeillä ja se oli siinä.

En toisaalta kyllä ymmärrä, että pidetään jotain suklaata ja valkeita hiilarimössöjä ihanina, joihin voidaan repsahtaa kun se on elämää ja sitten jatketaan. Mun mielestä ne on niin höttöä, että en kyllä enää kaipaa niitä siihen elämääni.

Mutta ehkä se suklaa on tosiaan jonkun elämää.

sen 12 kiloa. Ja minä vannon tuon Borgin nimeen, ei sellaista olekaan kuin repsahdus, sitä kutsutaan elämäksi. Mutta sitten taas jatketaan kohti päämäärää, eikä jäädä maahan makaamaan ja märehtimään "epäonnistumisia".

Vierailija
18/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietääkseni laihduttanut jo 18v, mikä ollaan oltu samassa työpaikassa ja silti painaa n. 100kg ja koko ajan lihoo.

Hän hokee tuota, että kuinka vahingollista on kieltäytyä mistään sen takia, että muka repsahtaisi. Siksi hän ei ala tiukalle laihikselle vaan harrastaa rentoa painonhallintaa. Sitten hän ottaa suklaan, toisen kolmannen.

Huomenna sama homma ja paino nousee kun koskaan ei kieltäydy kun se on niin vahingollista.

No sitten hän vain yksinkertaisesti tekee ihan kaiken väärin eikä siksi laihdu. Minä olen laihduttanut 38kg rennolla painonhallinnalla...tosin en kyseistä kirjaa ole koskaan lukenut, mutta luultavasti aikalailla samoja juttuja voi olla, mitä löytyy omasta laihdutuksestanikin.

Tottakai sitä nyt kieltäytymään joutuu, mutta ei todellakaan aina, yksi suklaan/karkin/jätskinmässytysilta tai kännit aamuyöllä (ja ehkä seuraavan päivän darrassakin) kotiin raahattuine pizzoineen sinne tai tänne...se nyt ei tapa ketään eikä olennaisesti hidasta laihtumista. Kunhan vain muuten pysyy ruodussa.

Vierailija
19/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheeee, nyt ymmärrän, mistä jojolaihduttajat tulee. Laihdutetaan iso määrä ja sitten lihotaan se takaisin korkojen kera.

Painonhallinnan peruste on se, että ei ole repsahduksia. Eli ymmärrät, että kun syöt hyvin ja terveellisesti ja harrastat liikuntaa, et edes liho läskiksi ja ei tarvitse laihduttaa.

Jos olet päässyt lihomaan jossain vaiheessa, opettelet ymmärtämään, että ei ole ns. yöllisiä pizzarepsahduksia ja rentoa laihduttamista ja suklaarepsahduksia. tällä menolla vain laihdut ja lihot kohta takaisin kaiken.

On ymmärrettävä se, että kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu ja ei ole olemassa laihdutuskuureja jos meinaat olla koko elämäsi hoikka.

Seuratkaapa ihmisiä, jotka ovat olleet aina hoikkia. He liikkuvat ja syövät normaalisti. Ei kännisiä pizzarepsahduksia yms. repsahduksia. Kun on tasapainossa itsensä kanssa, ei ole olemassakaan repsahduksia.

Täytyy myöntää, että en ole koskaan edes välittänyt pizzoista ja suklaasta ja oluesta ja muusta lihottavasta. Ehkä juuri siksi en koe niistä mitään makunautintoa, koska en koe niitä kielletyiksi hedelmiksi ja en saa niistä mitään hyvää oloa.

No sitten hän vain yksinkertaisesti tekee ihan kaiken väärin eikä siksi laihdu. Minä olen laihduttanut 38kg rennolla painonhallinnalla...tosin en kyseistä kirjaa ole koskaan lukenut, mutta luultavasti aikalailla samoja juttuja voi olla, mitä löytyy omasta laihdutuksestanikin.

Tottakai sitä nyt kieltäytymään joutuu, mutta ei todellakaan aina, yksi suklaan/karkin/jätskinmässytysilta tai kännit aamuyöllä (ja ehkä seuraavan päivän darrassakin) kotiin raahattuine pizzoineen sinne tai tänne...se nyt ei tapa ketään eikä olennaisesti hidasta laihtumista. Kunhan vain muuten pysyy ruodussa.

Vierailija
20/28 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päässyt lihomaan jossain vaiheessa, opettelet ymmärtämään, että ei ole ns. yöllisiä pizzarepsahduksia ja rentoa laihduttamista ja suklaarepsahduksia. tällä menolla vain laihdut ja lihot kohta takaisin kaiken.

No voi surku, täytynee sitten vain totuttautua siihen ajatukseen, että kilot tulevat kohta takaisin korkojen kanssa. :DDD Tosin edelleen tarvitsisin ihan oikeat perustelut siihen, miksi joudun tuota odottamaan. Katsotaanpas...olen laihduttanut nuo 38kg aika tarkkaan 2 vuodessa ja yhdeksässä kuukaudessa ja karkeasti arvioiden itse laihdutukseen on mennyt noin puolitoista vuotta. Loput reilu vuosi on kertynyt sitten erinäisistä kiinnostuksen/ajan/minkämilloinkin puutteen vuoksi tulleista tauoista...tällöin olen vain syönyt ihan normaalisti kulutuksen mukaan enkä miettinyt yhtään sen kummemmin tuleeko tai lähteekö tällä ruokavaliolla kiloja, kun tarkoitus on nimenomaan ollut olla miettimättä sitä..ja kappas, kiloakaan ei ole tullut takaisin.

Seuratkaapa ihmisiä, jotka ovat olleet aina hoikkia. He liikkuvat ja syövät normaalisti. Ei kännisiä pizzarepsahduksia yms. repsahduksia.[/]

Seuraavaksi varmasti kerrot minulle, että miksi niissä baareissa ja pilkun jälkeisissä pizzeria-/grillijonoissa kuitenkin näkyy myös niitä humalaisia hoikkia ihmisiä ruokaa hakemassa? Elleivät nämä kaikki sitten ole narkkareita ja ruoat menevät naapurin känniselle läskiperseelle, joka pyysi tuomaan ruokaa tullessaan. Sekin toki on mahdollista ;) Tai miksi näitä samoja hoikkia näkyy esimerkiksi kauppojen herkkuhyllyillä tms. aijaijai, ei pitäisi kantaa sille naapurin läskiperseelle sitä karamellia, kun sillä on muutenkin niitä paino-ongelmia. ;D

On ymmärrettävä se, että kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu ja ei ole olemassa laihdutuskuureja jos meinaat olla koko elämäsi hoikka.

Minulle tämä nimenomaan on laihdutuskuuri. Normaalin syömisen kyllä osaan ihan automaattisesti ilman, että tarvitsee sitä vahdata. Siitä kertonee ihan riittävästi tuo, että taukojenkaan aikana ei paino ole noussut.

Toki olen aikanani lihonnut, siitä ei pääse mihinkään. Mutta se onkin sitten jo oma tarinansa...lääkekuuri toi ensimmäiset 20kg vajaassa kahdessa kuukaudessa ja masennus (parhaimmillaan oli jo suunnitelmat selvät siitä, millä tapan itseni, joten eipä paljoa kiinnostanut itsestään huolta pitäminen). Eli siis toki liika syöminen on tuossakin ollut osaltaan syynä, mutta vaikutuksensa ollut myös näillä muilla asioilla. Mutta näin "normaalitilanteessa" ja terveenä en ole koskaan lihonut.

Ei sen nyt noin vaikea pitäisi olla uskoa, että jokaisella omat keinonsa...ei kai se sinun ryppyreikääsi pitäisi kutitella, jos minä onnistun omalla tavallani ilman nipotusta ja saan vielä pysyvät tuloksetkin aikaiseksi?