Sopiiko Risto Räppääjä ja viileä Venla 3-vuotiaalle?
Sehän kyllä on sallittu kaikenikäisille, mutta mietin onko 3v vielä liian pieni. Emme ole hänen kanssaan vielä koskaan elokuvateatterissa käyneet, joten voi olla pelottavakin paikka.
Oletteko käyneet/menossa katsomaan 3-vuotiaiden kanssa kys. elokuvaa?
Kommentit (29)
Itse olin lasteni kanssa katsomassa ja alta 5-vuotiasta en missään nimessä veisi katsomaan kyseistä elokuvaa. Ei siinä mitään ihan pikkulasten aiheita käsitellä.
Miksi se ei sovi alle viisituotiaille? Jotkut lapset tykkää katsoa muutakin kuin Teletappeja.
katsomassa kyseistä elokuvaa. on nähnyt myös aikaisemmat rr elokuvat. tykkäsi tosi paljon ja istui paikoillaan =)
Yllätyin taannoin kuinka älyttömästi 2-vuotias piti ensimmäisestä Risto Räppääjästä, kun isomman kanssa sitä katseli. Käytiin sitten katsomassa uusin ja tyttö istui lumoutuneena koko leffan ajan. Kerran kysyi ääneen Venlasta että kuka tuo on, muuten oli varsin mallikkaasti.
Olin varautunut kyllästymiseen/jännittämiseen/nukahtamiseen/sekalaiseen älämölöön ja kesken kaiken poistumiseen mutta hyvin meni.
Ei se tietenkään leffan teemoja tajunnut ja minua harmitti ettei Iiron ansiokasta musiikkia ollut tällä kertaa enempää. Mutta siis helposti voi parikolmevuotiaan kanssa leffassa käydä, jos uskoo että lapsi jaksaa ja sitä kiinnostaa.
Katsoin 11 kuukautisen kanssa ja tykkäsi paljon, keskustelimme elokuvan teemoista ja lavastusratkaisuista.
uskon että elokuvien musiikki ja hassut hahmot,äänitehosteet,elehdinnät jne vetoavat tyttöön :) Onhan ne hassuja ja laulut kivoja :) Saapi mun puolesta katsoa ja olikin käynyt elokuvissa tuon uusimman katsomassa isänsä kanssa, hyvin oli menny. Mutta enpä mä nyt 3v ikäistä lähde elokuviin alvariinsa viemään..joskus isompana sitten :)
Myös eka kertaa elokuvissa ja aluksi halusi olla sylissä, kun valot pimeni. Mut hetken päästä istui haltioissaan omalla penkillään popparit kainalossa :)
aiemmista elokuvista. Juoni oli hankala noin pienelle. Ei meidän 3v ainakaan pelkkiä värejä jaksanut katsella :)
Itse olin lasteni kanssa katsomassa ja alta 5-vuotiasta en missään nimessä veisi katsomaan kyseistä elokuvaa. Ei siinä mitään ihan pikkulasten aiheita käsitellä.