Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan mun hampaita

Vierailija
29.05.2022 |

Oon ihan pienestä pitäen inhonnut hampaitani. On oiottu mutta tulos ei häävi ole. Lisäksi mulla on keltainen hammasluu mitä häpeän.
Ja kun sitä kuitenkin kysytään, niin en tupakoi, nuuskaa, juo teetä tai limuja. Kahvia pari kuppia päivässä, mutta hampaat ovat siis olleet keltaiset jo ennen kuin olen koko kahvinjuontia aloittanut.
Olen käynyt kerran hampaidenvalkaisussa, ei mitään apua. Lisäksi olen tilannut netistä milloin mitäkin tuotteita, millä pitäisi saada valkaistua hampaat, ei toimi.
Se hyvä puoli näissä hampaissa on, ettei reikiä tai hammaskiveä tule.

Taitaa ainoa vaihtoehto olla jotkut kalliit kuoret hampaisiin tai laminaatit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne rumat on

Vierailija
2/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan hymyillä hampaat näkyvillä. Jotenkin ällöttävää näyttää puruvälineitä. Tulee mieleen eläimellinen uhkailu. Aina valokuvissa on nykyään hampaat esillä. Ennen maailmassa sentään oltiin kuvissa asiallisia, jolloin kasvonpiirteet olivat enemmän esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän ne rumat on

Kiitos. Tämä oli kyllä jo tiedossa. Ap

Vierailija
4/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan hymyillä hampaat näkyvillä. Jotenkin ällöttävää näyttää puruvälineitä. Tulee mieleen eläimellinen uhkailu. Aina valokuvissa on nykyään hampaat esillä. Ennen maailmassa sentään oltiin kuvissa asiallisia, jolloin kasvonpiirteet olivat enemmän esillä.

Tämä! Näyttää todella typerältä. Sehän on eläimillä viesti uhkaavuudesta.

Mutta tsemppiä AP. Ei sinun tarvitsekaan olla mikään tekohymyä väläyttelevä tyhjäpään näköinen zombi.

Sitä paitsi, uskon että hampaasi ovat kuitenkin luonnollisen näköiset, joka on kaunista.

Nykyään näkee aivan hirveitä hampaita,todella luonnottoman valkoisia. Tulee heti sellainen feikkifiilis sellaisista.

Vierailija
5/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiottu hampaat, joissa ei yhtään reikää tai hammaskiveä.

Kuulostaa kyllä aika onnekkaalta. Terveys on sellainen mitä arvostaa vasta kun menettää.

Voihan sitä edelleenkin oikoa tai valkaista, jos kovin vaivaa väri ja asento.

Vierailija
6/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiottu hampaat, joissa ei yhtään reikää tai hammaskiveä.

Kuulostaa kyllä aika onnekkaalta. Terveys on sellainen mitä arvostaa vasta kun menettää.

Voihan sitä edelleenkin oikoa tai valkaista, jos kovin vaivaa väri ja asento.

Ei näistä tule valkaisemalla yhtään valkoisemmat kun hammasluu on keltainen. Hammaslääkäri joskus sanoi, että ihmisillä joilla on kellertävä hammasluu on vähemmän reikiä, koska se luu on kovempaa tai jotain sinne päin. Ap

Vierailija
7/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keltaisuuden lisäksi siis jotain muuta mikä häiritsee?

Harkitse tarkkaan haluatko terveitä hampaita alkaa porauttamaan laminaatteja varten. Sen jälkeen joudut ikuiseen korjauskierteeseen. Laminaateissa porataan kokonaan hampaan uloin kerros pois eikä sitä saa enää takaisin. Kun laminaatit ovat kuluneet niin silloin porataan taas lisää uusia varten. Lisäksi laminaattien sauma-alueet voivat alkaa reikiintyä ja värjäytyä.

Toki jos ulkonäkö häiritsee huomattavasti niin silloin saatu hyöty on haittoja suurempi.

Vierailija
8/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika suuhygienistille, kerro huolesi. Osaavat tehdä ihmeitä hampaita vahingoittamatta.

Vierailija
9/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta mieluiten asennettasi.

On mullakin kauneusihanteista poikkeavat hampaat, ei ole maailman suorimmat ja kulmahampaat on terävät kuin vampyyrilla.

Nykyisin tykkään niistä. Ne tuovat luonnetta ja persoonallisuutta ulkonäkööni. Muutenkin olen asennoitunut pois pakkomielteestäni olla yhteiskunnan ja ihanteiden määrittelemällä tavalla kaunis ja hyvännäköinen.

Vierailija
10/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kruunut pysyy loppuiän,toki pitää hoitaa kans niitä.

Katso vaikka Turkin hintoja, siellä osaavat tän hyvin .

Vierailija
11/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä grillit, timanteista tai kullasta. Status.

Vierailija
12/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pääministeri on hyvä esimerkki ihmisestä joka hyväksyy ei-niin-kauniit hampaansa. Toivottavasti hän ei laitata isoja, friikkisuoria tekohampaita ja blondaa tukkaansa, vaikka onkin laihduttanut itsensä anorektisen laihaksi.

Vierailija
13/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy asiat, joihin et voi vaikuttaa. Opettele rakastamaan itseäsi sellaisena, kun olet.. Minulla tulee hammaskiveä. Hampaat on harvat ja pitkät. Ja aik3valkoiset. Nautin niistä silti.

Vierailija
14/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laminaatitkin on tekohampaat. Mietipä haluatko tekarit suuhusi?

Vierailija
15/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laminaattien sauma-alueiden tummuminen on tosi ruman näköistä. Mustat rajat ikenien ja laminaattien välissä ja ne laminaatit hohtavan valkoiset. Kannattaa tarkkaan harkita ottaako laminaatit.

Vierailija
16/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä hampaistasi. Ne ovat ehjät ja vahvat. Iän myötä olet voittaja, sinulla ei ole hammas ongelmia. Muidenkin hampaat usein kellastuvat ja tummenevät vanhempana. Harkitse tarkkaan, jos haluat muutosta.

Vierailija
17/17 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo laminaattien sauma-alueiden tummuminen on tosi ruman näköistä. Mustat rajat ikenien ja laminaattien välissä ja ne laminaatit hohtavan valkoiset. Kannattaa tarkkaan harkita ottaako laminaatit.

Niin, pahalle näyttää se raja. Riippuu anatomiasta kuinka paljon se raja näkyy hymyillessä. Sekin on typerännäköistä, kun jotkut supistaa huulet yhteen valokuvissa, ettei vahingossakaan hampaat näy. Tulee aina mieleen millaisethan tai missä kunnossa ne hampaat on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi