Mitä mieltä olette, voinko jatkaa suhdetta? Haluan miestä fyysisesti,,
haluan olla hänen lähellään, kainalossaan, sylissään.. haluan seksiä, hyväilyä, tapaamisia kaipaan enemmän kun mitään tällä hetkellä. Odotan viestejä, soittoja, hetkiä, jolloin saadaan olla kahden.
Mutta ajattelen, ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta. Luulen, että hän on liian erilainen, enkä pidemmän päälle jaksa suhdetta. Hän haluaisi lapsia, itselläni jo on. Ehkä minäkin vielä haluaisin, mutta ajattelen tämän miehen soveltuvan huonosti isäksi. Hänellä on liikaa rutiineja, hän on tottunut elämään yksin, luulen, ettei hän oppisi" elämään lapsiperhe-elämää.
Mutta onko minulla teidän mielestänne oikeus nauttia miehestä nyt. Odottaa rauhassa, mitä tulevaisuus tuo. Ehkä jättää hänet sitten, kun olen fyysisesti saanut tarpeeksi. Mua hämmentää ajatella näin, koska koen olevani todella ihastunut, mutta silti ajattelen, ettei tämä kauas kanna. Mielipiteitä kaipaisin.
Kommentit (8)
Miksi tekisit mitään, jota et sydämessäsi halua? Oletat ja arvelet asioita. Odota ja näe, pitävätkö oletuksesi paikkansa. Jos nyt tunnet kuvailemallasi tavalla ihastuneesi, et voi tietää kuinka pitkälle suhde voikaan tulevaisuudessa kantaa. Usein "järkeillyt" erot ihmisten välillä, joiden vuoksi ei tultaisi toimeen, menevät pahasti metsään.
tässä elämäntilanteessa. Muista kuitenkin olla miehelle avoin tunteistasi. Olisi hänen kannaltaan kurjaa jos hän etsii tosissaan kumppania ja perhettä, ja sinä vain leikittelet.
Sinun kuuluu kertoa hänelle tuo kaikki ylläoleva, eikä vedättää häntä luulemaan että olet yhtä tosissasi tuossa suhteessa. Hänen täytyy tietää missä mennään, niin hän voi halutessaan viheltää pelin poikki jos tuntee että pelkkä seksi ja läheisyys ei riitä.
Siis miten sulle on tullut mieleen että tuollainen tilanne olisi millään lailla ok?
Jos hän on hyvä mies, joka seisoo sanojensa takana, olet mielestäni sinäkin hänelle sen velkaa ja sinun on kerrottava tuo mitä kerroit meillekin.
Jos taas mies on sitä tyyppiä, että ensin tulee omat tarpeet ja muut huolehtikoon itsestään, niin miksi sinäkään omaa elämääsi hankaloittaisit hänen vuokseen. Ota mitä saat ja tarvitset ja nauti elämästäsi, loppu menee aikanaan omalla painollaan.
Hän on hyvä mies, siksi tätä mietinkin. Mutta omat tunteeni voivat toki myös muuttua vielä, kun tutustutaan paremmin. Ollaan tavattu vasta muutama kerta. Nämä mun tunteeni jotenkin tuntuvat ikäviltä ja oudoilta. Jos kerron ne nyt hänelle, niin luultavasti hän haluaa lopettaa tämän samantien.
jotain nyt! ap