Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea tulisi sietää parisuhteessa?

Vierailija
11.02.2012 |

Kävi tässä mielessä, että mitä kaikkea olette antaneet puolisoillenne anteeksi? Entä mihin olette vetäneet rajan, että suhteen ei tarvitse kestää tällaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis jää märehtimään asioita, jotka voisivat aiheuttaa minulle negatiivisia tunteita. Mutta eri asia on sitten, viihdynkö enää kyseisen henkilön seurassa hyvin ja se on ainoastaan minun valintani.

Pidän itsestäni kuitenkin niin paljon että energiasyöpöt ihmiset saavat jäädä ilman seuraani.

Vierailija
2/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mieskin saa kestää kaikenlaista takiani.

Anteeksiantoa ei voi tehdä ellei toinen aidosti ole pahoillaan ja tee muutosta. Anteeksiantaminen taas ei tarkoita että asia jää muistiin ja se katkeroittaa ja nostetaan riidoissa esiin. Kun antaa anteeksi niin antaa anteeksi.

Minulla ei ole rajanvetoja. Ei kaikkea elämästä voi päättää ennenkö ne tapahtuu. Joku sinua loukkaava on sinua loukkaava ja sillä selvä. Jos asiaa ei voi korjata eikä pysty luottamaan enää niin suhde kaatuu.

Pitää olla niin vahva molempien että on valmis kantamaan kun toinen ei jaksaisi enää. Se on se ylämäki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no onko kelleen tullut tilanteita, esim miehen väkivaltaisuutta, liiallista alkoholinkäyttöä tai pettämisiä jne? Miten niistä selvitty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän