Salarakkaita paheksuvat vois lukaista tän:
Kommentit (4)
Mä ainakin olen kertonut miehelle avoimesti että haluaisin joskus kokeilla kahta miestä samaan aikaan,ja mies ei edes pannut pahakseen.Toki voisimme sitten kokeilla myös toista naista tasapuolisuuden vuoksi ;) Mutta tällaiseen suostuvia henkilöitä on aika hankala löytää joten on vielä suunnitteluasteella tämä homma..
Pointtini lienee että kannattaa etsiä kumppani jonka kanssa on yksimielisyys myös seksiasioissa,silloin ei tarvitse mitään salarakkaita harrastaa ja mielipahaa aiheuttaa!
tosin mua ei kiinnosta kimpat mutta siis kun tämä on joskus ollut ihan normaali elämäntapa niin miksi nyt pitää olla "salarakkaita"? Miksi nyt voi omistaa toisen?
vaan olen antanut vaimolleni luvan seksiin toisen kanssa jos kohtaa haluttavan ja saa sen.En siitä köyhdy,vaimoni elämää se rikastuttaisi,eli pelkkää plussaa. Vain se on ehtona että on avoin ja kertoo minulle siitä,joo olen pervo :),mutta lupalappu on ollut vaimollani jo 4v ja vain yhden kerran on käyttänyt lupaa hyväkseen. Kranttu mikä kranttu..
Joka sanoi, että kannattaa ottaa kumppani, joka on samaa mieltä seksi asioista. Niistä ei kuitenkaan ole enää tabu puhua ja mielummin sitten jää suhde jo heti alussa, kuin 10 vuoden jälkeen pettämisen seurauksena. Näitä vapaita sieluja kuitenkin näyttää riittävän.
Itse näyttäisin ovea miehelle, ainakin tällä hetkellä, jos kehtaisi edes kysyä/ehdottaa moista. Eikä kyllä ole ehdottamassakaan, molemmat vakaasti yksiavioisia ja asiasta puhuttu. Järkyttyneenä kertoi tässä yksi päivä minulle, kuulleensa radiossa puhuttavan avoimista suhteista, missä ollaan yhden kanssa, mutta lupa olla silti muidenkin kanssa. Ei ollut raukka aiemmin tästä kuullut kun ei käy av-palstalla :D
Mä ainakin olen kertonut miehelle avoimesti että haluaisin joskus kokeilla kahta miestä samaan aikaan,ja mies ei edes pannut pahakseen.Toki voisimme sitten kokeilla myös toista naista tasapuolisuuden vuoksi ;) Mutta tällaiseen suostuvia henkilöitä on aika hankala löytää joten on vielä suunnitteluasteella tämä homma..
Pointtini lienee että kannattaa etsiä kumppani jonka kanssa on yksimielisyys myös seksiasioissa,silloin ei tarvitse mitään salarakkaita harrastaa ja mielipahaa aiheuttaa!