Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi varuskuntia lakautetaan! Poika tuli intistä

Vierailija
11.02.2012 |

viikonloppuvappaalle. Olivat viikon metsässä j nälissään. Ruokaa oli liian vähän tarjolla ja pakkkasta oli paljon. Pakkasella ruoka on lämmikettä, enkä tajua miksi pitäisi harjotella nälässä oloa. Jonnin joutavaa sanon minä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä aika, oliko sissileiri?

Sinnehän jokainen saa eväspaketit suklaineen, ja tuo 3600 kcal mainittu annoskoko. Kyllähän sitä itsekin olin 30 asteen pakkasilla teltassa, mutta siellä oli kamiina ja viltti mukana ja liikuntaa kokoajan. Juuri tuollaiset kelit ovat hyvää harjoitusta, koska se tapahtuu valvotusti.

Nuori mies kestää hetken valvomista, nälkääkin ja pakkasta, kun pääsee sitten viikonloppu vapaalle mamman lihapatojen ääreen.

Ne kotiintulomatkat vaan kasvaa ja mahdollisuus autokolarointiin väsyneenä kun varuskuntia lakkautetaan.

Vierailija
22/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä tunnen muutaman kapiaisen ja ovat oikeasti kusipäitä simputtajia. Armeijassa oppii vain sen, miten opit tulemaan toimeen narsistisen paskan kanssa."

Ja kun av-palstaa lukee moni on naimisessa sellaisen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sodita vain ydinaseilla?

Vierailija
24/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä aika, oliko sissileiri? Sinnehän jokainen saa eväspaketit suklaineen, ja tuo 3600 kcal mainittu annoskoko. Kyllähän sitä itsekin olin 30 asteen pakkasilla teltassa, mutta siellä oli kamiina ja viltti mukana ja liikuntaa kokoajan. Juuri tuollaiset kelit ovat hyvää harjoitusta, koska se tapahtuu valvotusti. Nuori mies kestää hetken valvomista, nälkääkin ja pakkasta, kun pääsee sitten viikonloppu vapaalle mamman lihapatojen ääreen. Ne kotiintulomatkat vaan kasvaa ja mahdollisuus autokolarointiin väsyneenä kun varuskuntia lakkautetaan.

mä en tiiä kettuilitko vai ootko tosissas?

Vierailija
25/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä aika, oliko sissileiri?

Sinnehän jokainen saa eväspaketit suklaineen, ja tuo 3600 kcal mainittu annoskoko. Kyllähän sitä itsekin olin 30 asteen pakkasilla teltassa, mutta siellä oli kamiina ja viltti mukana ja liikuntaa kokoajan. Juuri tuollaiset kelit ovat hyvää harjoitusta, koska se tapahtuu valvotusti.

Nuori mies kestää hetken valvomista, nälkääkin ja pakkasta, kun pääsee sitten viikonloppu vapaalle mamman lihapatojen ääreen.

Ne kotiintulomatkat vaan kasvaa ja mahdollisuus autokolarointiin väsyneenä kun varuskuntia lakkautetaan.

Sissileiri ei takuulla ole ollut, ei sinne tuollaisella reppana-asenteella pääsisi. Tai sitten tämä mamma vaan on kuullut poikansa armeijajutut omien suodattimiensa läpi. Mun kokemusten mukaan lähes sataprosenttisesti tällaisista tiukoista leirikokemuksista ollaan jälkeen päin (mahdollisesti hieman salaa) tosi ylpeitä. Se on nuorelle itselleenkin kova juttu, että selviää ja pärjää, vaikkei aina niin hillittömän mukavaa olisikaan.

Vierailija
26/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä itärajalla lähti Kontioranta, vajaat 100 km Venäjän rajalta. Työpaikkoja yhteensä 500 häviää. Myös pakolaiskeskukset lopetetaan ja muutava vuosi sitten hävisi satoja työpaikkoja kun Perlos ulkoistettiin globaalisti"

Karjalan kunnailla sarjaa voi nyt sitten kuvata siellä 51 tyhjässä rakennuksissa entisten kapparialueen lisäksi... Kontiolahdella on kunniakkaat perinteet, Onttolasta lähti jatkosodassa koneet rintamalle ja rajan lähellä on aina kannettu huolta naapurin läheisyydestä.

Nyt itä-Suomessa lähin varuskunta on Sortavalassa, Venäjän puolella.

Vierailija
27/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samaa mieltä, hyvä että lakkautetaan, oikein hyvä, sais mennä kaikki varuskunnat, ei Suomi pysty kuitenkaan tosi tilanteessa itseään puolustamaan!

Vierailija
28/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse siis 11 kk armeijassa ollut ja ei ne viikon leirit kaameita olleet, autolla mentiin ja huolto pelasi, pakkasessakin. T: se edellinen

Vierailija
29/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella asiallisesti armeijan väärinkäytöksistä ja teoista. Huudetaan vain, että sun pullamössöpoikasi.

Eli av.mamma opettaa omille pojilleen, että alistu kaikkeen ja anna simputtaa, vaikka mikä paska olisi sinua komentamassa. Ja jos pää ei kestä niin sitten vain tapat itsesi. Epäkohtaan ei saa puuttua, koska silloin on kurlinkimamma.

Eli itse tunnen 2 kapiaista, jotka pahoinpitelevät vaimojaan mennen, tullen ja palatessa. Viina maistuu ja vieraissa käyvät. Toinen on jo toiseen sukupolveen samanlainen. Isänsä oli oikein armeijan kauhu. Herkimpiä poikia kiusasi sadistisesti itsarin partaalle. Hakkasi vaimoaan ja tätä poikaansa, kenestä tuli myös samanlainen kusipääkapiainen.

Mutta aaveemamma ei tällaisesta halua keskustella vaan ilolla ja ylpeydellä panee poikansa sinne ja sanoo ja sanoo, että jos joku ei kestä niin muista, että se on raukka. Armeijassa ja kapiaisissa ei ole mitään vikaa.

Onko tosiaan sitten niin, että nämä aaveemammat pitää tällaista narsistista käytöstä niin päivänselvänä ja ovat oppineet lastensa kanssa alistumaan siihe. Joten se ei tunnu heistä tippaakaan ihmeelliseltä.

"Minä tunnen muutaman kapiaisen ja ovat oikeasti kusipäitä simputtajia. Armeijassa oppii vain sen, miten opit tulemaan toimeen narsistisen paskan kanssa."

Ja kun av-palstaa lukee moni on naimisessa sellaisen kanssa...

Vierailija
30/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskyjä vastaan, mutta se tuntuu olevan osalle nuoria nyt vaikeaa. Ei ne tosin varmaan armeijaankaan mene.

Osa armeijasta on hienoa aikaa, yhteishenkeä ja uusia taitoja, osa turhaa odottelua, lintsaamista.

Vierailija
31/31 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesta metsäkeikasta jää vain toinen. Lisäksi perjantaina päästään kotilomille aikaisemmin, jotta kaikki oikeasti ehtivät lomalle eikä vain käväisemään kotona. Maanantaina pitää kasarmilla tulevaisuudessa olla lounaalla, ei aamulla.

Ja tuo nälkä metsäkeikalla on tuttu juttu. Siksi omalla pojallani oli mukana Saarioisten pizzoja, joita kavereitten kanssa nuotiolla lämmittivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi