Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen tämä Johanna Loiri on? sis. linkki

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan naamassa ei ole mitään vikaa!  Olisin itse varsin tyytyväinen, jos oma naamani näyttäisi noin hyvältä.  Arvostan toki luonnollista kauneutta, joten tekorusketus ja silikonit eivät minun silmiini ole erityisen kauniit, mutta ihmisen luontaisia piirteitä en lähtisi arvostelemaan kovin kärkkäästi ainakaan näin julkisesti. 

Joillakin naisilla on kulmikkaat kasvonpiirteet.  On mautonta esittää transvestiittiväitteitä pelkästään sen takia!  Vertaukset apinoihinkin ovat todella törkeitä!  Itse olen joutunut kuulemaan pilkkaa omasta ulkonäöstäni.  Toivoisinkin, että ihmiset olisivat armollisempia toisilleen!  Julkisuuden henkilökin on ihminen, johon täytyisi suhtautua kunnioittavasti.  Arvostella toki voi, mutta rajansa ilkeydelläkin..

Jokainen voisi katsoa vaikka ensin peiliin ennen kuin kirjoittaa ilkeitä kommentteja toisten ulkonäöstä.  Veikkaan, että harva tälläkään palstalla on virheettömän kaunis!

Vierailija
22/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 11:58"]

Johanna Vento on oma nimensä ja Loiri miehen nimi. Mies on vm. 1981 ja muistaakseni vaimo noin 10 v. vanhempi.

No ainakin yhdessä lehtijutussa vuodelta 2007 naisen ikä oli 29v,
Joten ei nyt ihan ole vuonna1971 syntynyt. Mun matikalla hän olisi siis 34v.

Ja vaikka on photoshoppattuja kuvia, niin onhan tuo hyvän näköinen nainen, vaikka itse en noin tällätystä tyylistä tykkääkään.

Toivottavasti et ole missään yksinkertaistakaan laskutaitoa vaativassa työssä, jos sun matikalla 29+7=34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 11:58"]

Johanna Vento on oma nimensä ja Loiri miehen nimi. Mies on vm. 1981 ja muistaakseni vaimo noin 10 v. vanhempi.

No ainakin yhdessä lehtijutussa vuodelta 2007 naisen ikä oli 29v,
Joten ei nyt ihan ole vuonna1971 syntynyt. Mun matikalla hän olisi siis 34v.

Ja vaikka on photoshoppattuja kuvia, niin onhan tuo hyvän näköinen nainen, vaikka itse en noin tällätystä tyylistä tykkääkään.

Toivottavasti et ole missään yksinkertaistakaan laskutaitoa vaativassa työssä, jos sun matikalla 29+7=34

Ääliö, ko. kommentti vuodelta 2012. Eli ihan oikein laskettu.

Vierailija
24/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä tiskiin.

Vierailija
25/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä KOOPEE :) Ja mielestäni hyvän näköinen! Ja niin on Hennakin hieno nainen!

Vierailija
26/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemale, eikö niin?

Vierailija
27/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä kommentteja. Aikuiset ihmiset oikein kilpailee kuka keksii parhaimman tölväisyn "apinoiden planeetta, shemale" jne. Ymmärtäisin EHKÄ jos kyseessä ois joku kohu, että pilkannut muita (esim ruusilan salikuvakohu), mutta kelle tuo ihminen on tehnyt mitään? Esitelköön trikoitaan, ei mua häiritse.

N22

Vierailija
28/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies pitää blogia tisseistä?

Vierailija
29/42 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähempänä neljäkymppiä. Upea kroppa, mutta ei kovin kaunis kasvoiltaan. Jäätävä tekorusketus päällä AINA! Pyörittää Kouvolassa paikallista mallitoimistoa ja tanssiryhmää.

Vierailija
30/42 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan ton kanssa olla, mutta meille tullessaan saisi kyllä jättää tissinsä narikkaan.

Vierailija
31/42 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ne treenihousut olleetkaan punaiset vai muistanko väärin? Ekan artikkelin luettuani mulla oli mielikuva, että nehousut oli punaiset, mutta nuohan on violetit. 

Vierailija
32/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolle tulee tuosta naamasta mieleen Apinoiden planeetta?

Vierailija
33/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä muuten tuleekin! :D

Vierailija
34/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poski-implantit? 

Vierailija
35/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 18:48"]

Olenko ainoa, jolle tulee tuosta naamasta mieleen Apinoiden planeetta?

[/quote]

*huutonaurua*

Vierailija
36/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, ettei isommasti kiihottais kielareita vaihdella silmät auki  :) 

Vierailija
37/42 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt dilemmaa, että kumman valitsisin: upea kroppa ja kamala naama vai kamala kroppa ja kauniit kasvot. Linkitetyt kuvat nähtyäni voin kertoa, että valintani olisi harvinaisen helppo; ottaisin mieluummin räystäsperseen ja kauniit kasvot.

Vierailija
38/42 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Loiri.... omaa etuaan ajatteleva itsekäs nainen, pyörittää niitä nuoria tyttöjä hyvin epämääräisissä oloissa ja ei huolehdi kisailijoiden edusta. Myöskään kyseinen nainen ei osaa ottaa vastaan kritiikkiä,ei Edes rakentavaa. Enkä ymmärrä millä kriteereillä on esim body lehdessä ollut kun ei ole edes timmi jollei kuvia photoshopata niin. Ja kyllä,tunnen kyseisen ihmisen joten ihan lehtikuvien perusteella näitä asioita en sano.

Vierailija
39/42 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:43"]

Johannan naamassa ei ole mitään vikaa!  Olisin itse varsin tyytyväinen, jos oma naamani näyttäisi noin hyvältä.  Arvostan toki luonnollista kauneutta, joten tekorusketus ja silikonit eivät minun silmiini ole erityisen kauniit, mutta ihmisen luontaisia piirteitä en lähtisi arvostelemaan kovin kärkkäästi ainakaan näin julkisesti. 

Joillakin naisilla on kulmikkaat kasvonpiirteet.  On mautonta esittää transvestiittiväitteitä pelkästään sen takia!  Vertaukset apinoihinkin ovat todella törkeitä!  Itse olen joutunut kuulemaan pilkkaa omasta ulkonäöstäni.  Toivoisinkin, että ihmiset olisivat armollisempia toisilleen!  Julkisuuden henkilökin on ihminen, johon täytyisi suhtautua kunnioittavasti.  Arvostella toki voi, mutta rajansa ilkeydelläkin..

Jokainen voisi katsoa vaikka ensin peiliin ennen kuin kirjoittaa ilkeitä kommentteja toisten ulkonäöstä.  Veikkaan, että harva tälläkään palstalla on virheettömän kaunis!

[/quote]

Nettiyhteisöissä on pohdiskeltu, että Johannan kasvonpiirteet saattaisivat olla peräisin FAS:sta. Tätä tuskin kukaan muu kuin Johanna ja hänen äitinsä tietää varmuudella. Mutta paljon FAS-tuntomerkkejä kasvoissa kieltämättä on.

Vierailija
40/42 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaunis ja upea vartaloinen nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä