Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan järjetön ikävä mun kissaa ;(

Vierailija
10.02.2012 |

Meillä oli neljä kisua, nyt enää kolme ja ihan outoa, jotain puuttuu, ymmärtääkö joku?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän persoona on losottanut parin päivän sisällä uudelle sohvalle ja naulakosta roikkuville housuille. Vähän meinaa hermo kiristyä. Edellinen sohva heitettiin just menemään, kun oli niin pissassa. Murrr..

pari konepestävää kylppärinmattoa ei harmita mua enää yhtään. Kiitos!

Vierailija
2/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kissa ja en voi edes kuvitella miltä minusta tuntuu kun häntä ei enää ole...kissat on vaan niin hyviä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan viedä persoona eläinlääkärin tarkastettavaksi. Kuulostaa virtsatietulehdukselta tai virtsakiviltä. Vaiva kun on hoidettu, niin kuseskelu loppuu.

Vierailija
4/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä lämmöllä muistelen rakasta kisuani 20v. sitten . Hän oli vaan niin lutunen ettei toista tule. Kaikki ne on persoonia...

Vierailija
6/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän persoona on losottanut parin päivän sisällä uudelle sohvalle ja naulakosta roikkuville housuille. Vähän meinaa hermo kiristyä. Edellinen sohva heitettiin just menemään, kun oli niin pissassa. Murrr..

Vierailija
7/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime kesänä toinen kissa reissussa pari viikkoa ja kovin oli tyhjä talo. Jaksamista sulle!

Vierailija
8/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäihän teille vielä kolme, ei ymmärrä mitään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan