niin nolo blogi
pahenee vaan vuosi vuodelta
rahvas on rahvas vaikka voissa paistaisi
http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/
Kommentit (57)
Miksi pitää morkata toisen blogia? Oletko Katrin salainen vihamies? ;)
Säästäkää itseänne ja lopettakaa niiden huonojen blogien lukeminen.
mutta pettymykseksi ei edes kyllin nolo ollakseen mielenkiintoinen. Ihmetyttää kyllä miten kukaan tuon ikäinen ihminen VIIIIITSII vaivautua ja kiinnostua jostain noin turhasta.
Meni klikkaus hukkaan.
miksi sillä heittää lastenvaateinnostus noin överiksi! Kotikin on vaatimaton, kaikki panostus tuntuu olevan lastenvaatteissa.
Esikoisella on ollut aika värikkäitä vaiheita nuoruudessa, gootti- (onko noi sitä?)meikkejä, lävistyksiä ja jossain vaiheessa jopa kalju. Mitä ilmeisimmin älykäs nuori nainen, en halua häntä morkata, mutta prinsessasta haaveilleelle naiselle ehkä kauhistus? Ehkä pienempiä puetaan, nyt kun vielä voidaan?
Mikä tuossa nyt oli niin noloa? Samanlainen kuin noin miljoona muutakin blogia.
Mikä tuossa nyt oli niin noloa? Samanlainen kuin noin miljoona muutakin blogia.
Meinasin ihan samaa.
aika nolo :)
Olen silloin tällöin käynyt kurkkimassa tuota blogia ja aina taivastellut, että miten tuon ikäinen nainen viittii tuommoisia blogata :D Niin ja miksi ihmeessä minä viitsin käydä sitä blogia aina silloin tällöin katsomassa :O Ehkä sitä on jotenkin niin utelias ;) Vaikka varmaan parempaakin tekemistä löytyisi. Mutta saahan noista tuommoisista huvia aamukahvin juonnin ajaksi :)
Kuten tuossa joku ylempänä kirjoitti, että niiden koti on aika vaatimaton, olen minäkin joskus jopa vaivannut sen verran päätäni, että hetken olen miettinyt, miksi ihmeessä ne ei laita kotiaan ns. kuntoon. Kyllä tuolla remonttia joutais tekemään aika paljonkin. Ehkä niitä ei se kiinnosta? Ei ole tyylitajua kodin suhteen? No, ei ole onneksi mun talo :) Eikä kai mun tartte sitä miettiäkään...
Joten suunnistan tästä järkevämpiin hommiin :)
Älkää lukeko blogeja jos ärsyttää. Ja blogistien ei ole pakko kirjoittaa, jos muiden mielipiteet harmittaa, tai laittaisivat blogin ainakin salasanan taakse.
kun noin tarkkaan tiedät, että koti kaipaa remonttia?
Mä en tajua, miksi bloggaaja meni paljastamaan sekä tyttärensä, että oman sukunimen aika tuoreessa bloggauksessa :O
Noloa, ja surullista, tuossa on se, että joku jaksaa käyttää noin paljon aikaa ja energiaa materiaan. Luulisi elämässä olevan muutakin sisältöä (josta voisi myös blogiin kirjoittaa) kuin pelkkä lastenvaatteiden ja muiden härpäkkeiden metsästys.
Vähän tulee aikuisten nukkekotileikit mieleen tuosta blogista...
että jonkun blogi ei ole välttämättä ole yhtä kuin koko elämän sisältö!
Ja tietoisesti en ikinä katso niitä nettikauppoja, joita blogeissa ylistetään. Eli minun kohdallani mainostaminen aiheuttaa kielteisen käyttäytymisen :)
Katsoneet noita blogistien huutiskohteita? Järkkyjä hintoja pyytävät käytetyistä vaatteistaan!!!
Katsoneet noita blogistien huutiskohteita? Järkkyjä hintoja pyytävät käytetyistä vaatteistaan!!!
Tyhmähän ei ole se, joka pyytää. Jos joku haluaa tietyn hinnan käytetystä vaatteesta maksaa, miten se on sinulta pois? Kateus se vie kalatkin vedestä.
Hieman tylsä kyllä.