Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

niin nolo blogi

Vierailija
10.02.2012 |

pahenee vaan vuosi vuodelta

rahvas on rahvas vaikka voissa paistaisi

http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tylsä kyllä.

Vierailija
42/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää morkata toisen blogia? Oletko Katrin salainen vihamies? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäkää itseänne ja lopettakaa niiden huonojen blogien lukeminen.

Vierailija
44/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettymykseksi ei edes kyllin nolo ollakseen mielenkiintoinen. Ihmetyttää kyllä miten kukaan tuon ikäinen ihminen VIIIIITSII vaivautua ja kiinnostua jostain noin turhasta.

Meni klikkaus hukkaan.

Vierailija
45/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sillä heittää lastenvaateinnostus noin överiksi! Kotikin on vaatimaton, kaikki panostus tuntuu olevan lastenvaatteissa.

Esikoisella on ollut aika värikkäitä vaiheita nuoruudessa, gootti- (onko noi sitä?)meikkejä, lävistyksiä ja jossain vaiheessa jopa kalju. Mitä ilmeisimmin älykäs nuori nainen, en halua häntä morkata, mutta prinsessasta haaveilleelle naiselle ehkä kauhistus? Ehkä pienempiä puetaan, nyt kun vielä voidaan?

Vierailija
46/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt oli niin noloa? Samanlainen kuin noin miljoona muutakin blogia.

Vierailija
47/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt oli niin noloa? Samanlainen kuin noin miljoona muutakin blogia.

Meinasin ihan samaa.

Vierailija
48/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rahalla ei saa tyylitajua.

Vierailija
49/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nolo :)

Olen silloin tällöin käynyt kurkkimassa tuota blogia ja aina taivastellut, että miten tuon ikäinen nainen viittii tuommoisia blogata :D Niin ja miksi ihmeessä minä viitsin käydä sitä blogia aina silloin tällöin katsomassa :O Ehkä sitä on jotenkin niin utelias ;) Vaikka varmaan parempaakin tekemistä löytyisi. Mutta saahan noista tuommoisista huvia aamukahvin juonnin ajaksi :)

Kuten tuossa joku ylempänä kirjoitti, että niiden koti on aika vaatimaton, olen minäkin joskus jopa vaivannut sen verran päätäni, että hetken olen miettinyt, miksi ihmeessä ne ei laita kotiaan ns. kuntoon. Kyllä tuolla remonttia joutais tekemään aika paljonkin. Ehkä niitä ei se kiinnosta? Ei ole tyylitajua kodin suhteen? No, ei ole onneksi mun talo :) Eikä kai mun tartte sitä miettiäkään...

Joten suunnistan tästä järkevämpiin hommiin :)

Vierailija
50/57 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lukeko blogeja jos ärsyttää. Ja blogistien ei ole pakko kirjoittaa, jos muiden mielipiteet harmittaa, tai laittaisivat blogin ainakin salasanan taakse.

Vierailija
51/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin tarkkaan tiedät, että koti kaipaa remonttia?

Vierailija
52/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi bloggaaja meni paljastamaan sekä tyttärensä, että oman sukunimen aika tuoreessa bloggauksessa :O

Vierailija
53/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, ja surullista, tuossa on se, että joku jaksaa käyttää noin paljon aikaa ja energiaa materiaan. Luulisi elämässä olevan muutakin sisältöä (josta voisi myös blogiin kirjoittaa) kuin pelkkä lastenvaatteiden ja muiden härpäkkeiden metsästys.

Vähän tulee aikuisten nukkekotileikit mieleen tuosta blogista...

Vierailija
54/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jonkun blogi ei ole välttämättä ole yhtä kuin koko elämän sisältö!

Vierailija
55/57 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietoisesti en ikinä katso niitä nettikauppoja, joita blogeissa ylistetään. Eli minun kohdallani mainostaminen aiheuttaa kielteisen käyttäytymisen :)

Vierailija
56/57 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoneet noita blogistien huutiskohteita? Järkkyjä hintoja pyytävät käytetyistä vaatteistaan!!!

Vierailija
57/57 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoneet noita blogistien huutiskohteita? Järkkyjä hintoja pyytävät käytetyistä vaatteistaan!!!

Tyhmähän ei ole se, joka pyytää. Jos joku haluaa tietyn hinnan käytetystä vaatteesta maksaa, miten se on sinulta pois? Kateus se vie kalatkin vedestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä