Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

niin nolo blogi

Vierailija
10.02.2012 |

pahenee vaan vuosi vuodelta

rahvas on rahvas vaikka voissa paistaisi

http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin, rahalla ei valitettavasti saa tyylitajua. Lapsilla on kalsaritkin Gantia, mutta samanlaisen lopputuloksen saisi aikaan Lindexin vermeillä.

Ihmetelen kanssa että koulutettu ja ilmeisen älykäs ihminen on noin hurahtanut lastenvaatteisiin ja viitsii ja kehtaa pitää noin pönttöä blogia. Sen lastenvaatehehkutuksen vielä kesti ja olen pienempiä vaatteita häneltä jopa huutanut, enää makumme ei vaan kohtaa. Mutta viimeisen vuoden aikana on selkeästi muuttunut sellaiseksi wannabe-ananaksi että ei vaan jaksa. En tosin jaksa tuota ananaakaan ;)

Ja ei, en ole kade ja en oikeastaan enää edes seuraa blogia, koska se aiheuttaa minussa myötähäpeää!

Ja muuten, olen käynyt heillä! Olen hakenut kerran jonkun huutistuotteen.

Vierailija
2/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit remonttikartoituksen ovella:) komppaan 14, koska te oikeasti opitte, ettei blogi avaa koko elämää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun olen sitä rahvasta. Katrin oma/perheen sukunimi on ollut ennenkin julkisuudessa, ei se kaikille ole niin tärkeää olla täysin anonyymi.

Jatka samaan tyyliin Katri!

Vierailija
4/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi ottaa huostaan lapset, joista vanhemmat laittaa tunnistettavia kasvokuvia nettiin.

Haluaakohan tuo Nike sitten, kun koulu alkaa, että kaveit näkevät hänen kuviaan äidin blogissa?

Minusta tuollainen lasten kuvien revittely on edesvastuutonta nykyaikana ja kertoo aika paljon vanhemmista. Ihmisen pitää itse saada päättää, mitä itsestään haluaa julkisuuteen. Ja pieni lapsi ei voi sitä omasta puolestaan tehdä.

Miksei ihmiset voi blogata itsestään ja elämästään? Naurettavaa blogata lapsistaan. Yksityiseen blogiin, jonka vaan kutsutut näkee, voi sitten laittaa perheen kuulumisia.

Tästä lasten hyväksikäytöstä pitäisi saada joku laki ja vanhemmat edesvastuuseen! Lopputulos voi olla mitä vaan, vrt. se taannoinen Tyylilyyli-blogi, joka suljettiin. Ihmettelen, miksi sekin äiti tunki LAPSENSA kuvia nettiin.

Vierailija
5/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten olisi nolo.

Vierailija
6/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset päivittelee, että onpa huonokuntoinen koti ja samalla toiset komppaa täysin ristiriitaisesti, että kauheaa kun elämä pyörii materian ympärillä. :D

Ihan tavallinen blogihan tuo on, noita tavismammojen nettipäikkyjä on 13 tusinassa. Ei poikkea noloudessa tai kiinnostavuudessa mitenkään. Ja miten se ikä blogiin liittyy, vain alle 30-vuotiaillako saa olla blogeja?

Vierailija
7/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset päivittelee, että onpa huonokuntoinen koti ja samalla toiset komppaa täysin ristiriitaisesti, että kauheaa kun elämä pyörii materian ympärillä. :D

Ihan tavallinen blogihan tuo on, noita tavismammojen nettipäikkyjä on 13 tusinassa. Ei poikkea noloudessa tai kiinnostavuudessa mitenkään. Ja miten se ikä blogiin liittyy, vain alle 30-vuotiaillako saa olla blogeja?

Katri ei ole korkeasti koulutettu vaikka antaakin niin ymmärtää. Mies on onneksi sentään DI (WAU!) siitä säännöllisesti muistuttaa. Huomaa että tulee hieman vaatimattomasta kodista kun on tarve "saavutuksiaan" esitellä.

Vierailija
8/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se salaisuus että tytär on lesbo? Viesti katosi kuin pieru Saharaan? :O

Vierailija
9/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tiedossa niin kaisastiinan työapikka kuin olkkarin parketin asentamisvuosikin. Ja tämä siis noin viiden minuutin googlauksella.

Ihmiset ei ajattele yhtään, mitä kaikkea saa selville nimen perustellea jo ihan googlesta ja FB:sta.

Voi voi.

Vierailija
10/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ja iinä asemassa, misää nyt on.

Ja en tunne naista, mutta googlaamallahan tuo tieto löytyy.

Ja todellakin, rahalla ei valitettavasti saa tyylitajua. Lapsilla on kalsaritkin Gantia, mutta samanlaisen lopputuloksen saisi aikaan Lindexin vermeillä.

Ihmetelen kanssa että koulutettu ja ilmeisen älykäs ihminen on noin hurahtanut lastenvaatteisiin ja viitsii ja kehtaa pitää noin pönttöä blogia. Sen lastenvaatehehkutuksen vielä kesti ja olen pienempiä vaatteita häneltä jopa huutanut, enää makumme ei vaan kohtaa. Mutta viimeisen vuoden aikana on selkeästi muuttunut sellaiseksi wannabe-ananaksi että ei vaan jaksa. En tosin jaksa tuota ananaakaan ;)

Ja ei, en ole kade ja en oikeastaan enää edes seuraa blogia, koska se aiheuttaa minussa myötähäpeää!

Ja muuten, olen käynyt heillä! Olen hakenut kerran jonkun huutistuotteen.

Vierailija
11/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua morkata mutta silti vihjailet että olisin ollut äidilleni kauhistus? :--D Järki käteen hei nyt, aikuset ihmiset.

Kaisastiinan blogi on yksi blogi tuhansien suomalaisten äitien blogeista. Jos viitsitte mennä kattomaan, niin siellä blogissa myös lukee että blogissa käsiteltävät asiat ovat vain pintapuolinen raapaisu bloggarin koko elämästä. Kaikki eivät raportoi jokaisesta käänteestään blogiinsa, ja voin sanoa ettei Kaisastiinan blogissa käsitellä puoliakaan siitä mitä perheen elämässä oikeasti tapahtuu - kun se nyt on kuitenkin päällisin osin lastenvaateblogi, ei mikään "koko elämä =)"-blogi. :-D

(Ei kantsis varmaan tulla tänne ~aikuisten foorumeille~, hirvee shokki tajuta miten ala-arvosia juttuja pääsääntösesti aikuiset ihmiset tuottaa.)

t. värikkäitä vaiheita nuoruudessaan omannut, muutamaan otteeseen jopa kalju Sofia, jota silti kutsutaan perheen parissa principessaksi :---)))

Vierailija
12/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi niin samaa mieltä! Mua järkyttää tää blogien repostelu täällä. Kaisastiinan garderobi on ollut jo vuosia suosikkini ja tuntuu pahalta, että se nyt taas on joutunut ääliöiden sylkykupiksi.

Vierailija
13/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauheeta, minunkin nimen jos googlettaa niin saa varmasti minuutissa mun työpaikan selville, ja vielä puhelinnumeronkin!! Miten nyt pystyn elämään? On se hirveetä olla luokanopettaja, kun noi tiedot on täysin julkisia.

Vierailija
14/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolifet ja kateelliset täällä jauhaa mitä sattuu. Kyllä on ihmisluonto ruma.

Vierailija
15/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauheeta, minunkin nimen jos googlettaa niin saa varmasti minuutissa mun työpaikan selville, ja vielä puhelinnumeronkin!! Miten nyt pystyn elämään? On se hirveetä olla luokanopettaja, kun noi tiedot on täysin julkisia.

Ja siis sinäkin olet julkaissut perhealbumisi netissä kaikille? Ei ole ihan sama asia ;)

Vierailija
16/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi niin samaa mieltä! Mua järkyttää tää blogien repostelu täällä. Kaisastiinan garderobi on ollut jo vuosia suosikkini ja tuntuu pahalta, että se nyt taas on joutunut ääliöiden sylkykupiksi.

Valitettavasti vaan luulen, että tuo on provo. Sillä kuka parikymppinen oikeasti roikkuisia Vauvan AV-palstalla? Tai sitten jos roikkuu, niin olisi ehkä syytä hankkia jokin toinen harrastus. Täällä kun on vaan sekopäisiä AV-mammoja :)

Ja toisekseen, en usko että kukaan järkevä äiti ohjaisi nuorta tänne lukemaan näitä kommentteja. Tai muutenkaan puhuisi tälläisistä "kakkapäisistä" jutuista nuoren/lapsen kanssa. Nämä kun on aikuisten juttuja kuitenkin, ei sellaisia mitä voivotellaan kotona tyyliin "voi kun ne mammat on taas niin ikäviä äidille - tule nyt katsomaan"...

Vierailija
17/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä mainos/kaupankäyntiblogeja inhoan. Muutama hyväkin blogi on muuttunut omituiseksi mainostamis ja myyntipaikaksi. Bloggaukset eri mallistojen esittelyä ja kaikenmaailman kilpailuja - sellaisia en jaksa lukea.

Vierailija
18/57 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutisblogit. Eli joka kolmas bloggaus on tehty mainostamaan mitä nyt sattuu olemaan myynnissä.

Vierailija
19/57 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pointblog.fi/?go=maikkiy

Tää on kans aika nolo :D

Vierailija
20/57 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nolo blogi pahenee vaan vuosi vuodelta

rahvas on rahvas vaikka voissa paistaisi

<a href="http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/" alt="http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/">http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/</a&gt;

ei osaa edes isoja kirjaimia käyttää ja haukkuu muita!

EI SAATANA, LOL!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän