Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ja hänen sisko ilmiriidoissa!

Vierailija
16.12.2011 |

Joo...oon nyt ollu tässä sivusta seuraajana äitini ja siskoni vihanpidossa. Rankkaa on molemmilla, mua tosin välillä vähän naurattaakin koko touhu.

Viimeeksi eilen äitin sisko lähetti äitilleni "haukkumakirjeen" jossa muisteli tapansa mukaan monta vuotta vanhoja asioita ja nimitteli vuorollaan äitiäni ja vuorollaan äitin lapsia eli myös minua. Mä en tosiaan jaksa ottaa itteeni noista kommenteista, mutta äitiini se vaikuttaa aika pahasti.

Kirjeessä muunmuassa kerrottiin, kuinka äitin sisko on käynyt muiden sukulaisten kanssa juttelemassa äitistäni ja antoi kirjeessä ymmärtää, että kaikki sukulaiset ovat äidin siskon kanssa samaa mieltä, että meidän äiti on ilmeisesti pelkkä paska. Sukulaisista en usko tollasta, enenmmänkin tuntuu, että äitin sisko yrittää mustamaalata äitiä ja todistaa äitille jotenkin hänen huonoutensa.

Noh, kummassakin on varmasti syytä tähän riitaan. Tunnen äitini ja ei hänkään aina ole ihanneihminen, mutta toisaalta, onko joku meistä tosiaan aina niin täydellinen?

En myöskään ymmärrä mihin äitin sisko käytöksellään pyrkii? Mitä äidin tulisi tehdä, että sisko olisi tyytyväinen? Vanhoille asioille nyt ei voi mitään, vaikka kuinka haluaisi. Ja miks vatvoa jotian 5-10 vuotta vanhoja asioita? Eikö kannattas yrittää nauttia tästä hetkestä ja suunnata katse tulevaisuuteen?

Jotenkin tuntuu, että sisko on ottanut elämän tehtäväkseen äitin mollaamiseen ja tuhoamisen. Mihin ei tietenkään pysty.

Ja ne asiat joita kirjeessäkin musiteltiin oli tyyliin jotain että joku ei ole musitanut kiittää jostakin tms. Siis aivan älyttömiä asioita. Eihän kukaan ihminen tahallaan jätä kiittämättä. Kyllähän ihmsiet saattaa epähuomiossa unohtaa.

Siis vinkkejä mitä pitäisi tehdä? En jaksa katsella, kun ihmsiet ympärillä kärsii

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista kirjeistä voi aina tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
2/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähettää kirjeet avaamattomana takas, eikä vastaa siskonsa puheluihin. Mitään muuta tässä ei voi tehdä. Onko tätisi mahdollisesti vaihdevuosi ikäinen, silloin osa naisista käyttäytyy aika päättömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin touhuja olen seurannut ja on kyllä sekasin koko eukko. Lapsuuteen asti menee ne niiden ongelmat. Anoppi ei tunne keskitietä vaan kaikki on niin perusteellisen musta valkoista. Viime vuosina en ole enää jaksanut nähdä häntä, haukkuu vaan muita koko ajan.

Vierailija
4/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottane huomioon sen, että äitin siskolla on selkeesti jotain mielenterveysongelmia. Ja en haluais häntäkään enempää kuormittaa. Toi kirjeiden takaisin lähetys on hyvä idea!

ap

Vierailija
5/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenjäsenelle syyte! juu eiku oma sukulainen loukkaa niin oikeuteen vaan, eikö? järjenjuoksu...

Vierailija
6/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutulta kuulostaa toi käytös...

Vierailija
7/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin touhuja olen seurannut ja on kyllä sekasin koko eukko. Lapsuuteen asti menee ne niiden ongelmat. Anoppi ei tunne keskitietä vaan kaikki on niin perusteellisen musta valkoista. Viime vuosina en ole enää jaksanut nähdä häntä, haukkuu vaan muita koko ajan.

mutta tutulta kuulostaa toi käytös...

Vierailija
8/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elämän tyhjyydestä tää valitettavasti vähän kertoo...

ap

Vierailija
9/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sukulaisuus ole mikään tekosyy huonolle käytökselle ja solvaamiselle.

Se että oikein erikseen juoksee solvaamassa - ja sitten vielä sen oikein julistaa - menee kyllä selkeästi jo kunnianloukkauksen puolelle.

Rikosilmoitus ja se että joutuu kertaalleenkin poliisikuulustelussa noita näkemyksiään kertaamaan kyllä tukkii jo aika hyvin monen räpätädin suun. Ei siis tarvitse mennä syytteeseen tai oikeuteen asti edes.

2

Vierailija
10/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin sikso meni äitin luo kylään ja alkoi käydä aika agressiiviseksi. Huusi täyttä huutoa, solvas vaan meidän äitiä. Äiti sai pistetttyä hänet ovesta ulos, mutta äitin sisko päätti tullakin sitten takaovesta sisälle. Siinä vaiheessa meidän äiti oli lähtenyt karkuun, koska oli pelännyt. Mennyt naapurin roskalaatikoiden taakse ja soitti mulle todella peloissaan ja hädissään ja mä sit soitin poliisit(en voinut siinä tilanteessa muuta, koska itse olin kaukana) Ja jos ihminen tulee toisen kotiin ilman lupaa takaovesta, eikä susotu lähtemään, niin kyllä sillon jo voi poliisit soittaa.

Että sellanen tapaus :D

No tästähän se tätini on nyt kertonut omaa tarinaa sukulaisille ja muille tutuille. Valehteleekin vielä :/

Äitillä taitaa olla tästä kaikenlisäksi vielä huono omatunto vaikka ei kyllä pitäisi!

Vierailija
11/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuten häpeä yhtään. Jossakin vain pitää olla raja ja hän ylitti sen.

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi