Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todells ihastunut varattuun työkaveriin...

Vierailija
10.02.2012 |

Minäkin varattu. Molemmilla lapsia. Viimeksi tänään juteltiin siitä, miten järjetöntä tämä on... Että tämä joko loppuu tai loppuu huonosti. Silti taas seuraavat tapaamiset sovittuna. Ollaan jotenkin aivan koukussa toisiimme, jos ei puhuta puhelimessa niin laitetaan sähköpostia tai tekstareita (ei olla samassa työpisteessä).

Seksiä meillä ei vielä ole ollut. Tätä on kuitenkin kaiken kaikkiaan kestänyt jo yli vuoden. Alkoi viattomasti, elokuussa vavasta ekan kerran suudeltiin. Tammikuussa tunnustettiin vasta toisillemme, että kyllä tämä on jotain isompaa.

Toisaalta haluaisin irti, toisaalta en. Tietysti tämä on väärin ja toki tunnen syyllisyyttä. Silti kaipaan tätä toista miestä joka hetki.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttekö esim facebookissa vakoilemassa miehen avo/aviovaimoja? Eikö ole kiusallista, että mies ei voi hyväksyä teitä facebook-kavereiksi ja pahimmillaan lähettelee julkisia rakkaus-viestejä puolisoilleen siellä?

Itse olin reilu pari vuotta sitten mieheni "salarakas" ja itsekin suhteessa ja mustasukkaisuus oli repivää, vaikka mieheni ex-vaimo olikin minua 16uotta vanhempi.

Mitä tekemistä exän iällä on yhtään minkään kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla