Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pöh! Mies ei sitten tykännyt isänpäivälahjasta :(

Vierailija
14.11.2005 |

Mikään suunnittelemani lahja ei onnnistunut ja sitten paniikkiostoksena ostin kalevala-solmioneulan. Ihan kivahan se on, mutta mies vihjaili koko päivän että ei ollut kiva. eiä tule paljoo pidettyä.. Ja On se kyllä aika turha.. Ja että ihan sama jos mä ostaisin sulle jonkun juhlapinssin..

hitto kun jakso iltaan asti jauhaa. Vihdoin tiuskasin sitten että perille meni, paska lahja oli!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 4

Vierailija
22/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat oikeat lahjat naiselle ostetaan osiota.

tähän mennessä vain liiviliikkeen lahjakortti on saanut täydellisen hyväksynnän. ja on toimintu monta vuotta.

oli raskaana tai ei aina on vähän huonot rintsikat jne.

enkä tarkoita mitään seksi hepeneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin kaikkia tavaroita/vaatteita joita olen hänelle lahjoiksi ostellut hän on käyttänyt, vaikkei ne olisi olleetkaan ihan täysin oikean kokoisia/mieluisia. Joskus ostin T-paidan, josta ratkesi ensimmäisen käyttökerran jälkeen kainolosta saumat. Silti mies piti paitaa aina kuin mahdollista.

Vierailija
24/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille Fazerin joulusuklaalevyn. Siitä ei tullu marmatusta, onnellisena vetäisi sen lärviinsä. (eikä ollu kallis! :))

Vierailija
25/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, ei vaan ole sama maku. Olen luovuttanut ja en osta enää vaatteita enkä asusteita. Levyostoksetkin menevät pieleen, vaikka tunnen mieheni musiikkimaun. Olen tyytynyt kohtalooni ja varmistan aina, että lahjan voi taatusti vaihtaa. Miehen kanssa ollaan ihan hyvissä väleissä. Vaikka tämä lahjojen oston vaikeus mua surettaakin, niin en ole jaksanut siitä loukkaantua. Mies on muuten hyvä.

Vierailija
26/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitäisi oppia sellainen asia että jos joku antaa lahjan, niin se vastaanotetaan ja kiitetään. Olis tyytyväinen kun on lahjan saanut!

Nykyään kun on niin paljon liikenteessä semmoisia ihmisiä jotka kokevat oikeudekseen arvostella lahjojakin. Nehän annetaan antamisen ilosta. Lahjan antaja antaa omasta mielestään hyvän lahjan. En tiedä ketään joka olisi antanut lahjan irvaillakseen.

On todella moukkamaista ja hyvien tapojen vastaista ilmaista tuollaista saamastaan lahjasta. Harmi!

Vierailija
27/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei voi mitään, ei vaan ole sama maku. Olen luovuttanut ja en osta enää vaatteita enkä asusteita. Levyostoksetkin menevät pieleen, vaikka tunnen mieheni musiikkimaun. Olen tyytynyt kohtalooni ja varmistan aina, että lahjan voi taatusti vaihtaa. Miehen kanssa ollaan ihan hyvissä väleissä. Vaikka tämä lahjojen oston vaikeus mua surettaakin, niin en ole jaksanut siitä loukkaantua. Mies on muuten hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän