Onko ketään joka ei syötä lapsilleen fluoritabletteja?
Kommentit (21)
Tämähän alkaa olla jo mennyttä aikaa ja muotia.
Ei Suomessa ole vesijohtoalueilla tarvetta niille, lisäksi hammastahnassa on fluoria.
kaksi kertaa päivässä hammaspesu fluoritahnalla
eli ei ole lapseni ikinä saanut.
ottaa zylitol tabletteja atrioinin päätteeksi, pesee hampaat aamuin illoin fluoritahnalla
ja reikiä NOLLA !
tullut edes mieleen. Yksi tuttava kävi h-lääkärissä ja sai mukaansa fluoritabletteja. (kiillevaurioita narskuttelusta). Minä luulin, että kaikki syöttää ja minä en. Kiitos synninpäästöstä!!!
t.ap
ja vesijohtovedestä ouheen ollen, enää fluoria ei lisätä veteen, joten sieltä ei sitä saa..
että minulle olisi aikanaan syötetty. Olis voinut vähän auttaa näihin hampaisiin.
että minulle olisi aikanaan syötetty. Olis voinut vähän auttaa näihin hampaisiin.
muistan, että pikkuveljeni niitä söi 40 v sitten
Hammaslääkäri kehotti syömään fluoritabletteja. Xylitol ehkäisee vaurioiden syntymistä, fluori taas korjaa jo syntyneitä vaurioita.
riippuu asuinalueesi juomavedestä tarvitseeko lisäfluoria vai ei, joillain alueilla on fluorihammastahnankin käyttö"kielletty" lapsilta, ettei hampaisiin kasva valkoisia läiskiä liiasta fluorista, joillain seuduilla tarvitaan lisäfluoria.
mutta xylitol-pastillin saa aina ruoan jälkeen.
Meillä käytetään fluoritonta hammastahnaa. Kattokaapas pikkasen mitä se fluori oikein on. Ei kiitos.
kun asumme sellaisella alueella ettei siihen ole tarvetta ja hampaat ovat ihan hyvässä kunnossa.
ja aiheuttaa vuosien kuluessa aika pahojakin juttuja.
Täyttä myrkkyä! Meillä käytetään fluoritonta hammastahnaa. Kattokaapas pikkasen mitä se fluori oikein on. Ei kiitos.
monet aineet ovat toki myrkkyä sellaisenaan, mutta elimistö nyt sattuu tarvitsemaan fluoria, niin ei se 'täyttä myrkkyä' ole.
Onhan happikin myrkyllistä suurina pitoisuuksina, mutta ilman sitä et haluaisi kauaa olla, vai?
Vähemmälläkin paatoksella voisi asioita ajatella ja kommentoida.
Kannattaa aidosti ottaa selvää asioista, eikä aivottomana tee, niin kuin sanotaan.
Meilläkään ole ikinä käyetty fluoria misään edes hammastahnoissa, ei ole reijän reikää lapsilla eikä aikuisilla.
Asiat eivät ole aina niin yksiselitteisiä, fluori on myrkkyä ja miettikää paljon te sitä saatte elämänne aikana.... sitten vielä ihmetellään kun syövät lisääntyy lapsesta lähti, fluori yhdessä eräiden ainesosien kanssa on kuihduttuva yhdistelmä elimistölle.
Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta nyt on myös terveydenhuollon henkilökunta joissain määrin herännyt tähän fluorin vähentämiseen.
miks pitäis?